Olen talitiainen! Haluatko kysäistä jotain?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Luin,että italialainen ja tuli kysymyksiä.Ota se seuraavaksi.
No,kysyn kuitenkin,että mihin on kadonneet punatulkut?Onko tietoa?
Meidän parvessa siipeilee pari punatulkkua. Ihan jees tyyppejä. Kuulemma etelän lämpöön on karannut suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi provosoit meidän kissaa ikkunan takana?
En mää tahallani, anteeksi. Tekemisen puutetta kun ei pesimäpuuhiakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Oletko uros vai naaras vai sukupuoleton?
En tiedä!!!
Vierailija kirjoitti:
Senkin nirso tirppa, kun ei sulle kelpaa talipallot. Mikä niissä on vikana?
Miten niin ei kelpaa kyllä kelpaa!
Miksi yrität tunkea sisälle, ei täällä teille mitään oo paitsi äkäinen huitova akka tai ukko. Ja parvekkeelle ei sitten paskota. Kiitos.
Maistuuko sulle auringonkukansiemenet? Huhun mukaan sitä kuluu paljon, kun firmassani olen saanut toimittaa kauppoihin useita satoja kiloja auringonkukansiemensäkkejä useamman viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti. Täällä kaupungissa sanotaan Tityy.
Olen melko arvoliberaali, mutta noiden laulujen suhteen en jousta!! Se on titityy tai ei mitään! Jotain rajaa sentään.
Onko noita pokemonin tipuista ollut häiriötä? Ne on joka nurkan vallanneet.
Missäpäin räpyttelet? Aamiainen syömättä.
t: kissa
Vierailija kirjoitti:
Luin,että italialainen ja tuli kysymyksiä.Ota se seuraavaksi.
No,kysyn kuitenkin,että mihin on kadonneet punatulkut?Onko tietoa?
Muuttivat Etelä-Espooseen paremman veroprosentin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko sulle auringonkukansiemenet? Huhun mukaan sitä kuluu paljon, kun firmassani olen saanut toimittaa kauppoihin useita satoja kiloja auringonkukansiemensäkkejä useamman viikon ajan.
Joo ne on kivoja. Olen hyönteissyöjä joten niitä joutuu kyllä hakkaamaaan aika perkuleesti, että saa auki. Mutta joo auringonkukansiemenet on tosi hyviä.
Ei mitään talitinttiä vastaan, mutta itse henkilökohtaisesti pidän enemmän Perjantai-Pingviinistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität tunkea sisälle, ei täällä teille mitään oo paitsi äkäinen huitova akka tai ukko. Ja parvekkeelle ei sitten paskota. Kiitos.
Olit niin mukavan näköinen muori. Kun kakkattaa niin kakkattaa ei pysty pidättään :(
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin räpyttelet? Aamiainen syömättä.
t: kissa
Ette te mitään syö! Just mun frendi Teukka joutui kissan hampaisiin! Raateli vaan ei se mitään syönyt esitteli vaan saalistaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään talitinttiä vastaan, mutta itse henkilökohtaisesti pidän enemmän Perjantai-Pingviinistä.
Se on mun serkun saunakaveri! Rinta-Kanto on ihan jees jätkä mut kun se on aina kännissä niin se ei muista lisätä meille ruokaa :(
Nyt meen moi! Sadan kilsa päässä on kuulemma pähkinöitä kai se on sen arvoista en tiedä mutta nyt on aika lämminta joten mikä tässä lennellessä!
Ne pullerot lentokyvyttömät mitkälie joukkoharhailee. Miten olet jaksanut?
Miksi olet niin yleinen ja tylsä?
Oletko uros vai naaras vai sukupuoleton?