Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olisi unelmakumppanisi sarjasta/elokuvasta?

Vierailija
28.10.2016 |

Minun ehdottomasti Sinkkuelämän Steve tai Lainakengissä elokuvan Simon.

Voi rakas jumala, jos sellaisen miehen saisin. Juuri sellainen älykkyys, kiltteys ja omalla tavallaan niin seksikäs olemus saavat mut aivan tolaltaan. Ja ne silmälasit... Huh

Kommentit (48)

21/48 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin,ketjussa mainitut Sinkkuelämää-Steve ja Rillit Huurussa Sheldon kelpaisivat myös! Olen aina tykännyt eniten kaikista sarjan miehistä juuri Stevestä,hänessä on naapurinpoikamaista charmia. Sheldon taas on niin mainio tyyppi,että voisin ehkä sulattaa hänen kammonsa kaikenlaiseenn kosketteluun ;D

22/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake Weber Näkijä-sarjan roolissaan Allisonin aviomiehenä. Älykäs, rakastava ja perhekeskeinen mies. 😚💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Stargaten Daniel Jacksoniin olin salaa ihastunut silloin kun sarja pyöri telkkarissa. 😃❤

Vierailija
24/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

McKay Stargate Atlantis-sarjasta. Fiksu, hupsu ja kiltti. Välillä (aika useinkin) aika itserakas mutta silti lojaali ystävilleen (vaikka nämä palauttaisivatkin McKayn takaisin maan pinnalle).

Vierailija
25/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se vaa on Harper's Island -sarjan Jimmy Mance.. ulkonäkö, kroppa ja luonne täydellisesti kohdallaan... Edes ammattina kalojen nylkeminen ei vähennä miehen viehätysvoimaa, grr...

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqoHxV91IY4coaLw1…

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOSRnh-VRFCQ2b1kH…

Vierailija
26/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Griffin - Family Guy

Vierailija
27/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos tää nyt ei poikaystävä olis, niin olis ollut aikanaan upea työskennellä hänen kanssaan... Jacques-Yves Cousteau  ..sukeltaminen <3

Vierailija
28/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Gosling

Vierailija
29/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa Frendien Chanlerin,hän on naapurinpoikamaisella tavalla viehättävä,niin hellyttävän  sosiaalisesti kömpelö ja aina heittämässä läppää ihan kaikesta.Arjen jakamisessa toisen kanssa on minusta tärkeää,että mies saa minut nauramaan.

Vierailija
30/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen Holopainen tai Marleena. Ne vaan on niin ihania.

Vierailija
31/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Virtanen

Vierailija
32/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilightin Edward, uskollinen ja seksikäs

Vierailija
33/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa Frendien Chanlerin,hän on naapurinpoikamaisella tavalla viehättävä,niin hellyttävän  sosiaalisesti kömpelö ja aina heittämässä läppää ihan kaikesta.Arjen jakamisessa toisen kanssa on minusta tärkeää,että mies saa minut nauramaan.

Mulle sopisi myös.

Tai Modernin perheen Phil, mutta vähemmän lapsia kiitos :D

Vierailija
34/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle unelma olis how i met your motherin Ted. :D Komea, hyvä ura, ihana isä ja ystävä, hauska, romanttinen...

Vierailija
35/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Once Upon Time-sarjan Tittelintuure.Siis nimenomaan siinä satumetsähahmossa,ei Mr.Goldina.

Ensinnäkin Robert Carlyle on niin järjettömän seksikäs,että kuolasin häntä jo pienenä kun hän oli poliisi Ylämaan ketussa.Toisekseen olisi aika coolia,jos oma kumppani olisi kaikkein mahtavin velho kaikissa todellisuuksissa!

Tänne sitten Mr. Gold, kiitos. Sarkastinen herrasmies. Jaan näkemyksen Carlylesta (mikä ihme siinä on?), minusta hän on parhaimmillaan bondpahiksena the World is not enoughissa, uuuuaaaahh....etsisin mielelläni tuntoaistia. There's no point in living if you can't feel alive ;)

Vierailija
36/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin valita the clone wars sarjassa olleen ahsoka tanon. hänen kannssan voisin sitten harrastaa kiihkeatä seksiä.

Vierailija
37/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veep-sarjan Kent. Niin itsevarma ja pätevä.

Sama näyttelijä oli jossain sarjassa sheriffi joskus 90-luvulla, ja olin jo silloin pikkutyttönä aivan rakastunut. Ja mies on vanhetessaan vain parantunut. <3

Vierailija
38/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli Koskela "Täällä pohjantähden alla". Tuo ehkä ennemminkin kirjasta, mutta onhan siitä elokuviakin tehty. Siinä minun ihannekumppanini. Kaukana mistään modernista hurmurista, mutta "jämpti, sanansa mittainen mies", kuten kirjassa muistaakseni kuvattiin.

Vierailija
39/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ola Rapace Christer Wiikinä.

Vierailija
40/48 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuddy Housesta (lämmin, huippuseksikäs, välittävä, huippuseksikäs, älykäs ja huippuseksikäs)

Jacob Twilight-kirjoista, jos siis leimautuisi minuun, luonnollisesti (ihana luonne ja kyllä se elokuvien Jacobin ulkonäkö kelpaisi myös, mutta mieluummin enemmän intiaanin näköä)

Chandler Frendeistä (samanlainen huumorintaju ja jotenkin hassulla tavalla tosi seksikäs)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän