Miehen miellyttäminen. Missä menee teidän rajat?
Mieheni haluaa minusta laihan, kiinteän, hiukset pitkäksi blondiksi (olen ruskeaverikkö).
Korkokengät ja seksikkäät vaatteet.
Minä en halua käyttää korkokenkiä koska ne sattuvat. En halua värjätä hiuksiani koska väriaineet ovat myrkkyä.
Seksikkäitä vaatteita en halua käyttää julkisilla paikoilla.
Ei kait tässä auta kun ruveta laihduttaan ja kuntoileen, että edes jotain vois tarjota.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, palstamammat ovat taas päässeet vauhtiin.
No, jos ei viitsi tehdä mitään miehen vuoksi, ei silloin voi vastavuoroisesti vaatia mieheltäkään yhtään sen enempää. Jos ette viitsi tehdä mitään, niin silloin teidän kannattaa hyväksyä mieheltäkin esimerkiksi kaljamaha ja työttömyys. Ihan turha on tuolloin ainakaan vaatia mitään toimitusjohtaja-adonista, jos ei itse viitsi tehdä itsensä eteen mitään.
Tuolla aiemmin joku sanoi: "Mä en kyllä miehen mieliksi muuta ulkonäössäni yhtään mitään. Jos ei kelpaa, häipykööt." Niin. No ihan samaa voi silloin soveltaa myös miehiin. Miksi miehenkään pitäisi tuolloin muuttaa mitään? Miksi miehenkään pitäisi tuolloin esimerkiksi saada kaljamaha sixpack- tai eightback-vastalihaksiksi tai vaihtaa työttömyys toimitusjohtajan pestiin?
No sitten kaljamahainen työtön saa olla itsekseen kunnes vastaan tulee nainen jolle kelpaa sellaisenaan.
Tässä kun nyt on kyse siitä että on aloitettu suhde ja sen jälkeen aletaan asettamaan kriteereitä ja vaatimaan että kumppani muuttuu. Siis ei ole etsitty kriteerit täyttävää kumppania vaan koitetaan nykyisestä muokata sellainen kiristämällä ja vaatimalla.
Väitätkö, että naiset eivät syyllisty tuohon käytökseen myös? Kyllä syyllistyvät ja usein syyllistyvätkin. Moni nainenkin aloittaa suhteen ehkä jonkin "vaatimattomamman" miehen kanssa ja sitten alkaa itku ja parku siitä, kun mies esim. makaa sohvalla, syö vain makkaraa ja juo kaljaa ja aletaan vaatimaan, kuinka miehen pitää olla timmimpi, komeampi, aktiivisempi, kunnianhimoisempi jne jne jne jne jne.
Mitä tasokkaampi mies, sitä enemmän voi vaatia. Betamiehet ei voi vaatia mitään, mutta alfat ja jännämiehet voi vaatia jo enemmän.
HEL-NYC kirjoitti:
En menisi noin pitkälle, että alkaisin muuttamaan itsessäni osia kemikaaleilla tai tekemään vartalolleni jotain mitä en haluaisi.
Mies tykkää meilläkin koroista, minä en -> laitan ne joskus sänkyyn.
Mitä sinussa sitten on, mitä mies haluaa, vai oletko hänelle vain alusta josta tehdä nukke?
Mies tykkää meilläkin XDDDD VITTU OPETELKAA KIRJOITTAMAAN.
MIES TYKKÄÄ MEILLÄKIN ei vittu tarkoita yhtään mitään XDDDDD Huoh mitä vatipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tyhmä joka pyytää...
Kyllä se tässä tapauksessa on.
Miksi mies edes alkaa seurustella normaalipainoisen rennosti pukeutuvan bruneten kanssa jos haluaakin laihan vaalean blondin korkkareissa?
No ehkä siksi, että niitä laihoja blondeja ei jokaiselle ole tarjolla ja ehkä se on ihastunut luonteeseen, mutta kun kulli ei luonteesta välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, palstamammat ovat taas päässeet vauhtiin.
No, jos ei viitsi tehdä mitään miehen vuoksi, ei silloin voi vastavuoroisesti vaatia mieheltäkään yhtään sen enempää. Jos ette viitsi tehdä mitään, niin silloin teidän kannattaa hyväksyä mieheltäkin esimerkiksi kaljamaha ja työttömyys. Ihan turha on tuolloin ainakaan vaatia mitään toimitusjohtaja-adonista, jos ei itse viitsi tehdä itsensä eteen mitään.
Tuolla aiemmin joku sanoi: "Mä en kyllä miehen mieliksi muuta ulkonäössäni yhtään mitään. Jos ei kelpaa, häipykööt." Niin. No ihan samaa voi silloin soveltaa myös miehiin. Miksi miehenkään pitäisi tuolloin muuttaa mitään? Miksi miehenkään pitäisi tuolloin esimerkiksi saada kaljamaha sixpack- tai eightback-vastalihaksiksi tai vaihtaa työttömyys toimitusjohtajan pestiin?
No sitten kaljamahainen työtön saa olla itsekseen kunnes vastaan tulee nainen jolle kelpaa sellaisenaan.
Tässä kun nyt on kyse siitä että on aloitettu suhde ja sen jälkeen aletaan asettamaan kriteereitä ja vaatimaan että kumppani muuttuu. Siis ei ole etsitty kriteerit täyttävää kumppania vaan koitetaan nykyisestä muokata sellainen kiristämällä ja vaatimalla.
Väitätkö, että naiset eivät syyllisty tuohon käytökseen myös? Kyllä syyllistyvät ja usein syyllistyvätkin. Moni nainenkin aloittaa suhteen ehkä jonkin "vaatimattomamman" miehen kanssa ja sitten alkaa itku ja parku siitä, kun mies esim. makaa sohvalla, syö vain makkaraa ja juo kaljaa ja aletaan vaatimaan, kuinka miehen pitää olla timmimpi, komeampi, aktiivisempi, kunnianhimoisempi jne jne jne jne jne.
En voi puhua kuin omasta puolestani. Minä en ole syyllistynyt moiseen ikinä koska en ole valinnut kumppanikseni kaljoittelevaa sohvaperunaa. Toisista naisista en tiedä kun en ole kavereilta kysynyt aiheesta.
en sheivaa muuta ku sääret ja kainalot
en käytä koskaan korkokenkiä
en ikinä ottais silikoneja tai hiustenpidennyksiä tai ripsienpidennyksiä (omat ripset ja hiukset pitkät)
Multa mies ei oikein voi vaatia mitään.Olen melko itsepäinen. Suuttuisin aivan varmasti jos mulle ehdotettais laihduttamista ja hiusten blondausta joten ei ole ehdotettu.
Olen aika dominoiva.En yleensä törmää miehiin,jotka ovat samalla tasolla asiassa.Eli päätän omat rajani ihan itse,lucky me.
Mä kyllä teen melkein kaiken mitä mies pyytää. Ehkä ero on siinä että hän ei vaadi vaan sanoo, mistä pitää. Eikä ala kiukutella, jos en jotain halua tehdä. Eikä hän ikinä pyytäisi mitään epäterveellistä tai mahdotonta.
Mulla oli lyhyet hiukset kun tavattiin. Monesti mies tuli vanhoja kuvia katsellessa sanoneeksi että sulle kyllä sopi tuo kampaus, etkö leikkaisi taas sellaisen. No, leikkasin sitten, ja mies oli aivan haltioissaan. Pidän nyt lyhyenä vaikka itse pidin enemmän pitkistä. Loppujen lopuksi sillä ei ole kuitenkaan mulle niin kauheasti väliä, ja mieheni kuitenkin katsoo kampaustani enemmän kuin minä. Ja mikä tärkeintä, rakastan häntä ja haluan ilahduttaa häntä.
Hän myös tykkää, kun meikkaan tietyllä tavalla, joten teen niin.
Ja mä muuten olen feministi.
Kyllä se tässä tapauksessa on.
Miksi mies edes alkaa seurustella normaalipainoisen rennosti pukeutuvan bruneten kanssa jos haluaakin laihan vaalean blondin korkkareissa?