Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7-vuotias sanoo, ettei töitä ole pakko tehdä

Vierailija
28.10.2016 |

Miehen poika sanoi juuri noin iltapalalla. Itse käyn töissä, samoin mieheni. En voisi kuvitella jääväni kotiin elämään tukiaisilla. Pojan äiti kuitenkin on reilu 40-vuotias eikä hänellä ole kuin peruskoulun päättötodistus taskussa. Töitä ei ole tehnyt päivääkään. En halua mustamaalata, enkä ole ajatellut koko asiaa, mutta tämä tuli ihan ajattelematta, että ihmisen pitää tehdä työtä, että elää. Järkytyin, miten lapsi voi ajatella noin (jo nyt).?? Mistä tuo voi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä naisvalintoja miehelläsi. Kai pojalla on äiti esikuvanaan.

Vierailija
2/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miettisit sitä kautta, että 7-vuotiaalla ei ole oikein elämän realiteetit vielä kovin konkreettiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vielä mustasukkainen exälle.. Get Over It!

Vierailija
4/6 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää tilanteen opetukseen?

Suomi on hieno maa, kun vauva syntyy maksaa Suomi että äiti ka sinäkin voi hoitaa vauvaa kotona.

Jos joku opiskelee niin Suomi avustaa.

Jos ei sitten vaan saa töitä niin Suomi avustaa.

Tämä on hyvä maa, täällä kaikista pidetään huolta.

MUTTA jos vaikkapa isona haluat oman auton / matkustaa katsomaan NHL peliä / hienon kännykän (tai mitkä on sille pojalle sopivia juttuja) niin sitten täytyy itse tehdä kovasti töitä ja sen takia on tärkeää että sitten aika paljon isompana opiskelee sellaisen ammatin mitä työtä tykkää tehdä ja sitten voi kerätä rahaa niin että voi tehdä kaikkia kivoja juttuja...

?

Vierailija
5/6 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 korjaa

Äiti ja iskäkin voivat hoitaa vauvaa kotona

Vierailija
6/6 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, munkin miehen 10-v tyttö sanoi että haluaa isona "vaan äidiksi" kun kysyttiin mitä haluaa tehdä isona. äitinsä on monen lapsen työtön ja kouluja käymätön yh. No ei ole mun ongelma, kasvattakoon äiti lapsestaan lompakkoloisen jos haluaa.