Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri aikoo hankkia huskyn. Kuinka puhua järkeä?

Vierailija
28.10.2016 |

Kaverini, jolla on liikkumisen kanssa suuria haasteita (ylipaino, jalkavaivat) on ihastunut huskyyn ja päättänyt hankkia sellaisen. Niin ihana kuin ystäväni onkin, hän ei juurikaan liiku. Minulle ystäväni fyysinen olemus on ihan sama, mutta nyt mietityttää, että kuinka ystäväni meinaa pärjätä niin hurjasti liikkuvan rodun kanssa.

Onko ideoita, kuinka ottaisin asian puheeksi? Olen koettanut keskustella myös muista roduista. Hän kuitenkin haluaa huskyn, "kun sillä on niin ihanat silmät".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen vinkki pyöräilemisestä haaveileville että se hurtta ei sitten hölköttele vaan vetää ihan hemmetin lujaa :D. Täällä on jossain lähistöllä husky ja juuri tänään katsoin kun husky/pyörä-yhdistelmä kiisi ohi. Paras oli kun viime talvena oli myöhään illalla ihan sikakylmä, vähintään sen 25 varmaankin, ja aavemaisen äänettömästi husky ja reki tai joku iso pulkka ajoi kovaa vauhti ohi. Olivat varmaankin yöllä liikeellä etteivät törmää keneenkän.

Pieksämäellä? Siellä näin aikoinaan samanlaista toimintaa :D

Vierailija
22/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihastunut mun mieheen? Husky on mun! Sano sille, ettei kannata, koska se on varattu 🐺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vaikka miten jankuttaisit siitä, miten se koira tarvitsee liikuntaa ja aktivointia joka päivä, niin ei se kaveri sitä kuuntele. Nää on niin nähty. Koira hankitaan, aloitetaan innokkaasti lenkkeily, mutta sitten tulee räntäsade, huono päivä, pakkanen ja kaikki muu. Kohta koira onkin yllättäen yhtä ylipainoinen ja nivelrikkoinen kuin omistajansakin.

Vierailija
24/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koira raukkaa :(