Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain liveroolipelaajalta

Larppitintti
28.10.2016 |

Liveroolipelaamisesta eli larppauksesta liikkuu paljon väärinymmärryksiä. Haluatko kysyä jotain larppaajalta? Tai larppaako kenties lapsesi (tai sinä itse)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko haltia?

Vierailija
2/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että Liverpoolin pelaajalta 😂 Meinasin jo kysyä, mutta äh...liverooli...antaa olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ollut, mutta ehkä josksu tulevaisuudessa kasvan isoksi ja vahvaksi haltiaksi.

Vierailija
4/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kyllä, jos on fiksusti käyttäytyvä eikä esimerkiksi ahdistele jotakuta larpin jatkoilla. Paljon larppaajien välisiä romansseja on tullut nähtyä! Joskin uskon että useissa harrastuksissa näin.

Vierailija
5/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki larppaajat onnettomia nörttejä?

Vierailija
6/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit larppiporukkaan mukaan?

Onko larppaaminen vaikeaa?

Minua kiinnostaisi kokeilla, mutta olen ujo, ja pelkään että teen jotain "väärin" tai minua ei hyväksytä mukaan.

Vierailija
7/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pelannut nopalla pelattavia roolipelejä, vai tykkäätkö vain livestä?

Vierailija
8/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki larppaajat onnettomia nörttejä?

Eips, vaikka onhan meitä onnettomia nörttejä paljon ;)

Ja sitten niitä vähemmän onnettomia ylemmän keskiluokan tulotasoisia nörttejä jotka nörtteilee ammatikseen ja joita revitään töihin.

Hyvin laaja valikoima larppaajia on, työttömiä, opiskelijoita, insinöörejä, lähihoitajia, kirjanpitäjiä, myyjiä, malleja... kaikkea löytyy. On onnettomia nörttejä, onnellisia nörttejä ja ihmisiä jotka eivät identivoidu nörteiksi.

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit larppiporukkaan mukaan?

Onko larppaaminen vaikeaa?

Minua kiinnostaisi kokeilla, mutta olen ujo, ja pelkään että teen jotain "väärin" tai minua ei hyväksytä mukaan.

Larppaaminen on aika helppoa! Jos riittää ymmärryskyky siihen että siinä esitetään itselleen ja muille roolia niin pääsee jo pitkälle. Larppaamisen aloittamisesta kiinnosuneen suosittelen liittymään facebookin Suomi Larp-ryhmään ja larp-kalenterin seurausta. Aloittelijoista tykätään ja monesti aloittelijat häikäisevät energiallaan kaavoihinsa vähän kangistuneita larppaajia!

Vierailija kirjoitti:

Ootko pelannut nopalla pelattavia roolipelejä, vai tykkäätkö vain livestä?

Olen pelannut, mutta vain muutaman kerran