Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ammattiin kannattaa opiskella? Lääkäriksi?

Vierailija
28.10.2016 |

Olen 21-vuotias nainen. Lääketiede kiinnostaa, kannattaisko opiskella lääkäriksi? Lääkärinä kiinnostaisi erikoistua ihotauteihin tai endokrinologiaan. Myös ensihoitaja ja lentoemäntä kiinnostaa... ja juristi ja hammaslääkäri.

Mitä teen? :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 21-vuotias nainen. Lääketiede kiinnostaa, kannattaisko opiskella lääkäriksi? Lääkärinä kiinnostaisi erikoistua ihotauteihin tai endokrinologiaan. Myös ensihoitaja ja lentoemäntä kiinnostaa... ja juristi ja hammaslääkäri.

Ovat niin laidasta laitaan nämä sinun "kiinnostukset" että en oikeen usko että sinua nuo ammatit kiinostavat vaan niiden palkka. Olen sitä mieltä että jokaisen kannattaa opiskella sellaiseen ammattiin mikä heitä Oikeasti kiinnostaa. Silloin työ on mielekästä eikä tunnu edes työltä. Ei tule ns. leipääntymistä. Rahan/palkan kuuluisi olla toissijainen asia, jos sitäkään. Niin paljon on ihmisiä väärissä ammateissa ja sen vuoksi he ruikuttavat että maanantai on viikon kamalin päivä. Minulla ei ole ollut koskaan =D

22/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat niin laidasta laitaan nämä sinun "kiinnostukset" että en oikeen usko että sinua nuo ammatit kiinostavat vaan niiden palkka. Olen sitä mieltä että jokaisen kannattaa opiskella sellaiseen ammattiin mikä heitä Oikeasti kiinnostaa. Silloin työ on mielekästä eikä tunnu edes työltä. Ei tule ns. leipääntymistä. Rahan/palkan kuuluisi olla toissijainen asia, jos sitäkään. Niin paljon on ihmisiä väärissä ammateissa ja sen vuoksi he ruikuttavat että maanantai on viikon kamalin päivä. Minulla ei ole ollut koskaan =D

Siis epäilet, että ap:ta kiinnostaa ensisijaisesti raha, vaikka hän on listannut vaihtoehdoiksi mm. ensihoitajan ja lentoemännän? Kummallakaan alalla ei pääse suoranaisesti vaurastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, pääsitkö mihin? 

Vierailija
24/25 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, pääsitkö mihin? 

Siwan kassalla olen. (Sori Siwan kassat).

Vierailija
25/25 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummalliset vaihtoehdot sinulla.Aivan selvästikkään et tunne lainkaan itseäsi,siis mihin mielestäsi sopisit. Ensinnäkin ,jos et viitsi kukea ,niin helpolla ja nopeasti pääset lentoemännäksi,joka on todella raskasta tarjoilijan työtä,ei mitenkään arvostettavaa ,sellainen rankka perusduuni.

Jos taas juristiksi tahdot,niin siinä pärjää hyvin henkilöt jotka ovat todella orientoituneet ko tehtääviin ,sanoisin,että vaaditaan luontaista omainaisuutta lakinaiseksi myös.

Lääkärin ammattiin täytyy haluta ensisijaisesti ja lääkärin hommissa

on paljon vaihtoehtoja ihan yleislääkäristä-kirurgeihin.Ensin luet lääkäriksi 6 v ,sitten erikoistut monia vuosia erikoislääkäriksi,koko ajan käyt saamassa lisäoppia koti- ja ulkomaiden kongresseissa,teet vätöskirjaa jne.Lääkärin ammatti aon parhaimmillaan elämäntapa,jossa viihtyy,eikä taatusti töistä ole pulaa. Alasta pitävälle mielenkiintoista.