Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara laulaa huomenna Lady GaGan Bad Romance

Vierailija
28.10.2016 |

X-factorin FB-sivuilla kommentoijat odottavat kovasti Saaran esitystä ja uskovat sen olevan huikea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee!

Vierailija
2/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Saara! Kunnon shöy pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara voittaa, turha muiden koittaa:D

Vierailija
5/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on paras!

Vierailija
6/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin viime viikon kappalevalinnan, olin varma, että tuottajat pelaavat Saaraa ulos kisasta antamalla vaisun kappaleen, jossa hänen äänensä ei pääse oikeuksiinsa. Mutta siitä tulikin huikea show, ja Saara lauloi upeasti, ja pääsi esittelemään ääntään monipuolisesti.

Näissähän on tavoitteena tehdä myös mahdollisimman näyttävää televisioviihdettä, ja vaikuttaa vähän siltä, että tuottajat ovat huomanneet, että Saaran ammattitaito riittää kunnon show-esityksiin.

Vierailija
7/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin näen tästä keskustelun täällä! Jee, oon halunnut keskustella aiheesta vaikka kuinka :D

Mua lähinnä jännittää miten Saara pääsee asettamansa riman yli, viime viikkoista voi olla vaikea ylittää. Ei tietenkään aina tarvitsekaan, mutta tosi pliisuksi jäävä esitys voi koitua heti viime viikon jälkeen kohtalokkaaksi. Toivottavasti tiimi on panostanut showhun huomennakin. Tosin olen aika varma et tuotanto pelaa taktista peliä; viime viikolla Saaran tippumisesta oltiin varmoja huonon biisin takia, mutta kävikin ihan päinvastoin. Britit ihastuivat ja tällä viikolla on annettu laulettavaksi kaikkien tuntema biisi, josta on voimaa vaikka mihin. Tämän myötä äänestäjät tykkäävät vielä enemmän.

Vierailija
8/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva. Pääsee mammapalstan tyhjäpäät taas hehkuttamaan idoliaan päivätolkulla.

Vierailija
9/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara saa kyllä tehdä kaikkensa saadakseen tähän jumputukseen jonkinlaista eloa. Olisipa saanut laulaa sen Nightwishin Storytimen.

Vierailija
10/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi olisi ollut Lordin Devil is a loser.