Onko kukaan vain kadonnut elämästäsi kun alkoi seurustelemaan? Esim. ystävä,ex..
Tiedän erään joka vaihtoi numeron,muutti ja katkaisi välit kaikkiin kun alkoi seurustelemaan. Enää kukaan ei hänestä kuule. En tiedä miksi. Numerokin on salainen nykyään. Minun kanssa hän on tekemisissä.
Kommentit (9)
Mun entinen kaveri,miespuolinen. Alkoi seurustelemaan ja hävisi. En ole 3v kuullut hänestä. Jätti samalla sysäyksellä somen ja vaihtoi myös numeron.
N
Entinen paras kaveri. Merkkejä oli havaittavissa kun alkoi seurustelemaan yhsen tytön kanssa, joka ei selkeästi pitänyt minusta. Muuttivat yhteen ja sitten olinkin historiaa.
Ja kaverini on siis lesbo. Itse olen hetero. Siksi edelleen ihmetyttää.
Ei aikuisiällä. Nuoruudessa kylläkin esim. kesän jälkeen oltiinkin yhtäkkiä "kasvettu erilleen" Mutta kaipa se on ihan normaalia.
Itse olen kyllä aikuisiällä jättänyt erään ystävän tietyistä syistä mutta en mitään numeroita tai muita sentään vaihtanut.
Oi kyllä! Entinen kämppis ja ystävä, asuttii viel samas kämpäs silloin. Muutti alle kuukauden seurustelun jälkeen miehen luo vaikka meillä oli viel yli puol vuotta sopparia jäljellä. Ei ollut enää missää yhteydes, välil kävi kääntyy kämpäl hakee kamoja. Ja sit kävi myös haukkumassa kun en suostunut maksamaan hänen osuutta vuokrasta.
Yleensä kun ihminen rupeaa seurustelemaan niin on ihan normaalia että ei enää vietä niin paljoa aikaa kavereiden/suvun kanssa, mutta koskaan ei ole käynyt noin että vaihtaisi numeron eikä pitäisi yhtään mitään yhteyttä! :o onkohan sillä kaikki hyvin, siis ettei uusi kumppani ole joku psyko joka on käskenyt tehdä noin? Mut aika julmaa..
Ei ole tapana olla exien kanssa tekemisissä eron jälkeen. Olen varmaan itse kadonnut aika monelta koska en ole somessa ja olen muuttanut viimeisen 5v aikana pariin otteeseen.
Elämäntilanteet vaihtuu ja ihmiset muuttuvat.