Miksi miehet valittaa ettei saa naisia?
Juttelin tänään eläinlääkiksessä opiskelevan tytön kanssa. 97 % eläinlääkiksessä opiskelevista on naisia, miehet ko. koulussa menevät kuumille kiville niin opiskeluaikana kun myöhemmin eläinlääkäreinä.
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?
Kommentit (51)
Heluna taas jauhamassa paskaa ja provoamassa. Nytkö sä olet vielä dippainssikin?
Eikö se megamela , lapset ja kaikki laupeudentyö pidä sinut niin kiireisenä?
Tämmöisille aivopieruille riittää aikaa kuitenkin?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Juttelin tänään eläinlääkiksessä opiskelevan tytön kanssa. 97 % eläinlääkiksessä opiskelevista on naisia, miehet ko. koulussa menevät kuumille kiville niin opiskeluaikana kun myöhemmin eläinlääkäreinä.
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?Kerro minulle miksi joku pitäisi "saada"?
En minä siihen ottanut kantaa. Tarjosin vain yhden ratkaisumallin niille, joiden mielestä naisia ei 'saa'.
On kyllä tosi hankala ratkaisumalli tämä, että "pyri ensin eläinlääkikseen" ja vielä hankalammaksi tulee, kun nyt kaikki miehet sankoin joukoin tältä palstalta lukevat tämän ratkaisumallin ja niinpä eläinlääkiksen pisterajat nousevat entisestäänkin.
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?
Itse ainakin en saa naista siksi sillä en ole ulkonäöllisesti naisia viehättävä. Ja nämä puutteet ulkonäössä ovat sellaisia mille en mitään itse voi. Eli en voi muutakaan kuin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?Itse ainakin en saa naista siksi sillä en ole ulkonäöllisesti naisia viehättävä. Ja nämä puutteet ulkonäössä ovat sellaisia mille en mitään itse voi. Eli en voi muutakaan kuin valittaa.
Oletko koskaan ihan vakavasti ajatellut, että elämäsi valuu hukkaan? Ihan vakavasti? Olet vakuuttunut siitä, ettet ulkonäkösi takia voi saada naista ja elämäsi pyörii nyt siitä valittamisen ympärillä? Olet terve länsimaalainen mies, joka voisi tehdä lähes mitä tahansa. Lähteä maailmanympärimatkalle, muuttaa muualle, hankkia ihan uudet kuviot elämällesi toisessa maassa, harrastaa melkein mitä tahansa, osallistua vaikka mihin toimintaan, tehdä mitä vaan mikä tekisi sinut onnelliseksi. Mutta sen sijaan haluat valittaa asiasta, jolle et koe voivasi tehdä mitään etkä suostu hakemaan ammattiapua ymmärtääksesi ajatusmaailmasi kieroutuman. No, ei se keneltäkään muulta ole pois kuin sinulta itseltäsi.
Eli jollain kymmenellä suomalaisella miehellä menee hyvin naisten kanssa? Vittu jeaahh
Vierailija kirjoitti:
Heluna taas jauhamassa paskaa ja provoamassa. Nytkö sä olet vielä dippainssikin?
Eikö se megamela , lapset ja kaikki laupeudentyö pidä sinut niin kiireisenä?
Tämmöisille aivopieruille riittää aikaa kuitenkin?
En minä ole mikään ihmeen dippainssi? Enkä koe tätä tippaakaan aivopieruna.
Tämä palstan miesten vakioitkuaihe tuli mieleeni tänään kun kävin lounaalla ja tulin jutelleeksi erään opiskelijan kanssa hänen opintoalueensa (ell.) sukupuolijakaumasta. Kävi mielessä, että siinä on eräs mahdollinen ratkaisu näiden miesten ongelmiin.
En toki koe, että kaikki palstan miehet nyt lähtevät ilolla lukemaan, mutta tilanne ei ole toivoton vaan Suomessakin on olemassa paikkoja, jossa miehiä kaivataan kovasti ja aloja, joilla miehet ovat haluttuja ja arvostettuja vaikka kovasti palstalla toista väittävät.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?Kerro minulle miksi joku pitäisi "saada"?
En minä siihen ottanut kantaa. Tarjosin vain yhden ratkaisumallin niille, joiden mielestä naisia ei 'saa'.
On kyllä tosi hankala ratkaisumalli tämä, että "pyri ensin eläinlääkikseen" ja vielä hankalammaksi tulee, kun nyt kaikki miehet sankoin joukoin tältä palstalta lukevat tämän ratkaisumallin ja niinpä eläinlääkiksen pisterajat nousevat entisestäänkin.
Sankoin joukoin? Kaikki ne 3kpl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi miehet itkevät, ettei naisia saa kuin rahalla tai ulkonäöllä, kun eläinlääkiksessä saisi olla vaikka kuinka nörtti introvertti vain ja käsistä revittäisiin?Itse ainakin en saa naista siksi sillä en ole ulkonäöllisesti naisia viehättävä. Ja nämä puutteet ulkonäössä ovat sellaisia mille en mitään itse voi. Eli en voi muutakaan kuin valittaa.
Oletko koskaan ihan vakavasti ajatellut, että elämäsi valuu hukkaan? Ihan vakavasti? Olet vakuuttunut siitä, ettet ulkonäkösi takia voi saada naista ja elämäsi pyörii nyt siitä valittamisen ympärillä? Olet terve länsimaalainen mies, joka voisi tehdä lähes mitä tahansa. Lähteä maailmanympärimatkalle, muuttaa muualle, hankkia ihan uudet kuviot elämällesi toisessa maassa, harrastaa melkein mitä tahansa, osallistua vaikka mihin toimintaan, tehdä mitä vaan mikä tekisi sinut onnelliseksi. Mutta sen sijaan haluat valittaa asiasta, jolle et koe voivasi tehdä mitään etkä suostu hakemaan ammattiapua ymmärtääksesi ajatusmaailmasi kieroutuman. No, ei se keneltäkään muulta ole pois kuin sinulta itseltäsi.
Olen ollut masentunut teini-iästä asti sillä kaikilla muilla ikäisilläni oli jo yläaste ajoiltakin kertynyt kokemusta suhteista naisiin. Olen kyllä harkinnut tuota maailmanympärysmatkaa ennen jos aionkin tehdä itsemurhan. Rahaa minulla kyllä olisikin.
Miksi naiset valittaa, että miehet on sikoja ja pettää? Minä tiedän useita jotka eivät ole sikoja eivät petä?
Tämä oli ihan yhtä järkevä kuin ap:n aloitus.
HEL-NYC kirjoitti:
Mieslukija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löytyykö eläinlääkiksestä miljoona aloituspaikkaa? Ja niille miljoonalle miehelle naiset?
Ei tarvitse miljoonaa. Pelkästään Helsingissä aloittaa joka vuosi 68 uutta opiskelijaa. Kyllä miehet panostamalla pääsisi siihen 50%. Siinä olisi jo 34 pariutunutta miestä. Jostain se on aloitettava. Tähän vielä Turku, Tampere ja muut eläinlääkikset.
Ei siellä töissä muutkaan välttämättä käy koska haluavat tai ala kiinnostaa. Perslihaksilla sinne kouluun pääsee muutkin kuin kiinnostuneet.
Tämä on varmaan vitsi, mutta ei kai kukaan tervepäinen hae tietylle koulutuslinjalle pariutumisen takia? Jos hakee, niin tuskin se sielläkään onnistuisi.
Vaikka hiukan huumorimielessä sitä ajattelin, ei se nyt ihan vitsikään ole. Kaikki eivät tiedä mitä he haluavat elämällään tehdä, jos ei ole mitään palavia intohimoja mitään kohtaan, niin miksi olisi huonompi vaihtoehto hakea sinne eläinlääkikseen, kuin insinööriksi? Jotainhan sitä on kuitenkin opiskeltava?
Se, että palstalla itketään aina, että pitää olla todella rikas ja korkeassa asemassa tai huikean komea, niin annoin toimivan vaihtoehdon.
Eli ehdotuksesi on hakea korkean statuksen ja hyväpalkkaisen ammatin pariin.
Miten se oma miehesi, roskakuskinhan sinä hotellin aulasta yhytit? Oliko työkeikka?
Valehtelet. Sukupuolittuneet alat ovat myrkkyä sellaisen henkilön pariutumiselle, joka ei kuulu joukkoon. Nainen insinööritoimistossa ei ole kuumaa kamaa, eikä myöskään mies eläinlääkäriasemalla.
No voi hyvä luoja :D Ilmeisesti olen melko surkea match maker, koska minä näin asian ihan selkeänä kysyntänä ja tarjontana. Av:n miehiltä puuttuu naisia ja suhdemahdollisuuksia, eläinlääkiksestä miehiä ja mieseläinlääkärit ovat suosittuja naisten kesken muutenkin.
En koe, että eläinlääkärit ovat rikkaita, eikä heidän tarvitse olla kummosenkaan näköisiä saadakseen naisten huomion. Toki eläinrakkaus, tai sietokyky on varmaan tarpeellista. Olettaen, että jos haluaa opiskella itselleen ammatin joka tapauksessa, niin huonompiakin vaihtoehtoja löytyy.
Kyllä, kyseessä on a stretch, mutta ei se ajatus itsessään minusta _huono_ ole, vaikkakin monelle varmasti hankala ja epäsopiva.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löytyykö eläinlääkiksestä miljoona aloituspaikkaa? Ja niille miljoonalle miehelle naiset?
Ei tarvitse miljoonaa. Pelkästään Helsingissä aloittaa joka vuosi 68 uutta opiskelijaa. Kyllä miehet panostamalla pääsisi siihen 50%. Siinä olisi jo 34 pariutunutta miestä. Jostain se on aloitettava. Tähän vielä Turku, Tampere ja muut eläinlääkikset.
Ei siellä töissä muutkaan välttämättä käy koska haluavat tai ala kiinnostaa. Perslihaksilla sinne kouluun pääsee muutkin kuin kiinnostuneet.
Ei ole "muita eläinlääkiksiä" Suomessa. Vain Helsingissä.
Lukioluokallani ja myöhemmin insinöörikollegana ollut heppu opiskeli lukion jälkeen sairaanhoitsuksi pari vuotta, hyvinkin alhaisin tarkoitusperin. Ei kuulemma ole ollut tuota aikaa ennen eikä sen jälkeenkään niin paljoa naisia kerralla kierroksessa...
Toisaalta olisi varmaan muutenkin saanut kun näytti nuorempana nuorelta Charlie Sheeniltä...mutta päätti maksimoida mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mieslukija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi, mutta ei kai kukaan tervepäinen hae tietylle koulutuslinjalle pariutumisen takia? Jos hakee, niin tuskin se sielläkään onnistuisi.
Vaikka hiukan huumorimielessä sitä ajattelin, ei se nyt ihan vitsikään ole. Kaikki eivät tiedä mitä he haluavat elämällään tehdä, jos ei ole mitään palavia intohimoja mitään kohtaan, niin miksi olisi huonompi vaihtoehto hakea sinne eläinlääkikseen, kuin insinööriksi? Jotainhan sitä on kuitenkin opiskeltava?
Se, että palstalla itketään aina, että pitää olla todella rikas ja korkeassa asemassa tai huikean komea, niin annoin toimivan vaihtoehdon.
Eli ehdotuksesi on hakea korkean statuksen ja hyväpalkkaisen ammatin pariin.
Miten se oma miehesi, roskakuskinhan sinä hotellin aulasta yhytit? Oliko työkeikka?
Tiedätkö, olin ihastunut samassa työpaikassa työskentelevään kivaan, vähän pullukkaan, hauskaan postipoikaan (jakoi sisäisiä posteja). Roskakuskeja en tavannutkaan.
Ehdotukseni ei ollut hakea korkean statuksen ja hyväpalkkaisen ammatin pariin - korkea status ja hyvä palkka on minusta jotain muuta, kuin peruseläinlääkäri.
Aloitus on huono perjantai-iltapäivän provo. Esitetään yleinen väite (miehet ruikuttaa turhaan kun ei saa naisia) ja se mukamas kumotaan erityisesimerkillä (eläinlääkiksen opiskelijana mies saisi naisen), jonka merkitys yleisen väitteen tapauksen kannalta on käytännössä nolla.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole "muita eläinlääkiksiä" Suomessa. Vain Helsingissä.
Eikö? No, 34 miestä sinne mahtuisi kuitenkin oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on huono perjantai-iltapäivän provo. Esitetään yleinen väite (miehet ruikuttaa turhaan kun ei saa naisia) ja se mukamas kumotaan erityisesimerkillä (eläinlääkiksen opiskelijana mies saisi naisen), jonka merkitys yleisen väitteen tapauksen kannalta on käytännössä nolla.
Provo tämä ei ollut, vaan ikäänkuin vastine siihen palstalla kuultavaan iänikuiseen väitteeseen.