Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi annat miehen maksaa treffit?

Vierailija
28.10.2016 |

Mielestäni ihan jäätävän nöyryyttävää ja noloa, etenkin kyn tiedätte kyllä ettei mies hyvää hyvyyttään mitään tarjoa. Miksi pitää seuraansa maksullisena? Se että Mies on ehdottanut tapaamista ei ole syy pummimiseen.

Miehet ovat ihan suoraan sanoneet että hurvittelun maksut ovat maksua seksistä johon mahdollisesti päädytään. Miten kehtaat silti toimia maksullisena seuralaisena ja ostohyödykkeenä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienojen miesten kanssa vietät aikaa :D

Vierailija
2/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde treffeille miesten kanssa jotka pitävät ihmisiä maksullisina tuollaisen takia. Kun kaverisi tarjoaa kaljan kun katsotte yhdessä peliä, otatko häneltä suihin pelin aikana vai jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas.

Vierailija
4/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaminen on etuoikeus, jonka toisinaan suon itseäni miellyttävälle miehelle. Ovat yleensä kiitollisia, niin kuin aiheellista onkin.

Vierailija
5/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän menee niin että toiset miehet pitää tapanaan tarjota naisille mutta naisella on silti oikeus päättää avaako ne kintut. Jos juttu vaikuttaa hyvältä ja mies kiinnostavalta niin eiköhän ne kintut aukeisi jossain vaiheessa kuitenkin siitäkin huolimatta että mies ei olisi ekoilla treffeillä tarjonnut :)

Vierailija
6/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähänkö on noloa alkaa sitä laskua toisen kädestä repimään kun se on päättänyt hoitaa asian.

Itse asiassa mä kävin tämmöisen väännön kerran treffikumppanin kanssa kaupan kassalla - oltiin siis opiskelijoita ja menossa meille tekemään ruokaa. Mies olisi halunnut maksaa ja mä olin päättänyt että nämä treffit menee mun piikkiin...

Hävisin, koska en fyysisesti pystynyt tönimään toista pois maksuautomaatilta. Oli kassaneidillä pokassa pitämistä, kun olin siinä käsivarsi selän taakse väännettynä.

Eipä siitä kyllä kovin pitkää seurustelua tullutkaan.

Vierailija
7/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähänkö on noloa alkaa sitä laskua toisen kädestä repimään kun se on päättänyt hoitaa asian.

Itse asiassa mä kävin tämmöisen väännön kerran treffikumppanin kanssa kaupan kassalla - oltiin siis opiskelijoita ja menossa meille tekemään ruokaa. Mies olisi halunnut maksaa ja mä olin päättänyt että nämä treffit menee mun piikkiin...

Hävisin, koska en fyysisesti pystynyt tönimään toista pois maksuautomaatilta. Oli kassaneidillä pokassa pitämistä, kun olin siinä käsivarsi selän taakse väännettynä.

Eipä siitä kyllä kovin pitkää seurustelua tullutkaan.

Nykyajan deittailuetiketti tekee ihmisistä ihan sekopäitä.

Vierailija
8/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaminen on etuoikeus, jonka toisinaan suon itseäni miellyttävälle miehelle. Ovat yleensä kiitollisia, niin kuin aiheellista onkin.

Tietenkin ovat kiitollisia, kun olettavat juuri maksaneensa myöhemmin seuraavasta seksistä.

Vierailija
9/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ovat kiitollisia, kun olettavat juuri maksaneensa myöhemmin seuraavasta seksistä.

Eli otatko sinä kaveriltasi suihin pelin aikana vai sen jälkeen? Vastaapa nyt. Vai pitääkö vastauksestasi maksaa?

Vierailija
10/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä ylpeyttä. Suostutaan olemaan lahjatavara kuin heimokulttuurissa konsanaan.

Mies ei ikinä tarjoa minulle mitään, sen verran omaan itsekunnioitusta.

Vierailija
11/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä tarjoudun maksamaan oman osuuteni ihan itse ja maksankin, jos suinkin luontevasti onnistuu. Mutta en ala riitelemään, jos mies ehdottomasti haluaa tarjota. Sellaisiakin miehiä on, joille on tärkeää tarjota naiselle. Mulle on ihan sama, haluaako mies tarjota vai ei, mutta jos mies alkaa seksipalveluksia odottamaan jonkun kahvikupillisen tai ravintola-annoksen takia, ei toisia treffejä tule.

Vierailija
12/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna maksaa. Nykyisen mieheni kanssa aikanaan kun kävin ekoilla treffeillä, minä maksoin molemmat, eli tarjosin miehellekin. Sen jälkeen maksettiin vuorotellen.

Vierailija
13/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä kiusaa todella paljon näissä keskusteluissa se, että miesten oletetaan ostavan itselleen seksiä jos tarjoavat naiselle. Hyviä tapoja ei siis nykyään enää ole, vaan tavallinen normaali mies maksaa itselleen seksiä, kun tarjoaa naiselle jotakin.  Ostaako nainenkin siis seksiä itselleen jos maksaa treffeillä.

Vierailija
14/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan halua itsellesi samaa etuoikeutta?

Vierailija
15/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ostaa kahvin ensimmäisillä treffeillä, hän maksaa sen kahvilalle, ei minulle.

Vierailija
16/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena anna miehen maksaa mitään, molemmat maksavat omansa. Tuo on täysin vanhentunut käytäntö niiltä ajoilta, jolloin naisella ei ollut varaa ostaa mitään tai omaa rahaa hallussaan ollenkaan, eikä siinä ole mitään romanttista tai herrasmiesmäistä. Molemmat saavat tapaamisesta sen mitä kuuluu saada, eli mukavan illan toisen seurassa, ja molemmat maksavat ruokansa/juomansa/leffansa/teatterinsa itse.

No okei, kerran vitsillä tarjosin miehelle illan. Nimenomaan nurinkurisuuden tuoman huumoriarvon vuoksi, kun osui kansainväliselle miestenpäivälle treffit.

Vierailija
17/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna maksaa. Nykyisen mieheni kanssa aikanaan kun kävin ekoilla treffeillä, minä maksoin molemmat, eli tarjosin miehellekin. Sen jälkeen maksettiin vuorotellen.

Ostitko siis eka treffeillä seksiä itsellesi. Tai oletitko, että miehen on pakko antaa, vaikka ei seisoisikaan, koska sinä maksoit? Vai onko naiset vaan fiksumpia, eivätkä  oleta, että on pakko olla sukupuoliyhteudessä jos tarjoaa jollekin jotakin?

Vierailija
18/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä etuoikeudesta. Minulla olisi kyllä tärkeämpääkin käyttöä sille rahalle. Joudun ihan oikeasti laskemaan euroja, joten ihan turha tulla vinkumaan mistään. Olen ratkaissut asian menemällä vain ns. ilmaisille treffeille esim. puistoon. Olisi tietysti ihan kiva välillä, etenkin talvisaikaan istua jossain sisätiloissa. No naiset ratkaisevat sen toimitaanko edelleen kuin oltaisiin mieselättäjäyhteiskunnassa vai tullaanko 2000-luvulle. Itse en maksa kenenkään kahveja tai lounaita.

T. köyhä opiskelija

Vierailija
19/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän menee niin että toiset miehet pitää tapanaan tarjota naisille mutta naisella on silti oikeus päättää avaako ne kintut. Jos juttu vaikuttaa hyvältä ja mies kiinnostavalta niin eiköhän ne kintut aukeisi jossain vaiheessa kuitenkin siitäkin huolimatta että mies ei olisi ekoilla treffeillä tarjonnut :)

Kyllähän ne aukeaa. Viet naista vaan treffeille paikkoihin, joissa ei rahaa kulu. Jos tämä ei naiselle sovi, niin kyseessä on nainen josta kannattaa pysyä helvetin kaukana. Problem solved.

Vierailija
20/42 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä ylpeyttä. Suostutaan olemaan lahjatavara kuin heimokulttuurissa konsanaan.

Mies ei ikinä tarjoa minulle mitään, sen verran omaan itsekunnioitusta.

Vielä omituisempaa on se, ettet enää nykyään voi hyvää hyvyyttään tarjota toiselle mitään, ettet vaan tekisi siitä toisesta "lahjatavaraa". Ja itsekunnioituksen voi säilyttää vain, jos ei suostu ottamaan  mitään tarjottua vastaan. Mihin tämä maailma on menossa? Onneksi en enää ole treffi-iässä. Eihän tuossa viidakossa pärjäisi enää mitenkään. En yhtään ymmärtäisi, että jos joku saisi minut raahattua jonnekin kahville, pitäisi minun vielä siitä hyvästä antaa jotakin minulle arvokasta (eli siis itseäni) siitä hyvästä, että ryystin sen toisen maksaman kahvikupin. Ennevanhaan kun paljon liftattiin, saattoi kyytiin ottaja tarjota kahvit jossain välissä jos matka oli pitkä(minua se kyllä harmitti, en ole koskaan tykännyt, että vieras ihminen maksaa jotakin puolestani, ja varsinkaan kun en olisi sitä kahvia edes halunnut juoda ts kuski halusi käydä kahvilla ja raahasi minut mukanaan). Mutta ei puhettakaan, että siitä kahvista(tai matkasta) olisi tarvinnut luonnossa tai muutenkaan maksaa. Voi niitä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan