Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt yli 50- vuotiaana elän

Vierailija
28.10.2016 |

ehkä elämäni parasta aikaa. Ei tarvitse miettiä tuleeko vielä lapsia. Ei pms oireita eikä kuukautiskipuja. Kuopuskin on jo iso koululainen. Tunnen oloni jotenkin vapaaksi. En tiedä miksi kerron tämän teille. Ehkä nuorille naisille tiedoksi, että elämä jatkuu vielä 30 v synttärien jälkeenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Täytin tänä vuonna 50v ja tässä istun ja mietin, että vieläkö on elämää jäljellä. Peilistä katsoo melko oudon näköinen naama, en tunnista itseäni enää itsekseni mutta kroppa on vielä kuosissa. Pään sisällä sen sijaan on paljon surullisia ja alakuloisia ajatuksia. 

Syön nykyään kuin pien lintu kun yllättäen lähes kaikki ruoka-aineet aiheuttavat kummallisia oireita ja oloja. Olen tainnut allergisoitua vaan lisää vuosien varrella. Pitäisi mennä lekurin pakeille muttei huvita.

Vierailija
2/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mullakin olis noin :) Nyt 44-vuotias ja elämä hymyilee kyllä. Toivon vaan, että olisin reilut viiskymppisenä vielä hyvässä kunnossa, kun jäämme miehen kanssa kaksin lasten muuttaessa pois. Oikeastaan viime aikoina havahtunut siihen, että kunnosta pitää tosissaan alkaa pitää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että paremmaksi elämä vaan muuttuu. Itse olen niin onnellinen, kun katselen lasteni menestystä elämässä ja lastenlapset ovat ihania :)

Terveisin 60+ mummo

Vierailija
4/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla. Reilu nelikymppisenä panostan kuntoon ja terveyteen, jotta vanhempanakin olisi vielä kivaa.

Vierailija
5/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuulla. Reilu nelikymppisenä panostan kuntoon ja terveyteen, jotta vanhempanakin olisi vielä kivaa.

Niin pitääkin. Itse olen kohta 64-vuotias ja elänyt elämääni "vähemmän terveellisesti" ja silti olen tuskin koskaan kipeänä. Ei edes flunssaa. Toivon asiantilan pysyvän ennallaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän