Madonnasta on tullut jotenkin säälittävä. Harmittaa vanhana Madonna-fanina.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3880264/Madonna-cuts-eclec…
Viimeisin hyvä biisi oli Hung up vuodelta 2010. Sen jälkeinen tuotanto on ollut aika kuraa. Onneksi on vanha tuotanto 80- ja 90-luvuilta, mitä voi kuunnella. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (109)
"Han" ei ole ainoastaan saalittava, vaan Se on todellisuudessakin niin taydellinen vitsista syntynyt kopioitu juttu se "Madonna".
Samoja fiilisiä. Kasarilta fanittanut.
Diggaan madonnan tapaa pysyi tässä hetkessä kiinni. Hän palkkaa nuoria tuottajia yms hyvä homma. Ei mun tarvii senkään kaikesta musasta digata.
Jotain tapahtui, kun erosi guy ritchiestä, sen jälkeen on mennyt paljon pieleen. Enkä puhu musiikista, vaan muista jutuista.. madonnan kylmyys ja kovuus on tullut enemmän pintaan.
Rupes harrastamaan ulkonäkönsä nuorentamista..
Niin ja ne sekoilut Rocco pojan suhteen. Noloa, säälittävää.
Joskus 90-luvun alkupuolella kirjoitettiin Suosikissa, että Madonnalla, kuten kissalla, on yhdeksän elämää, mutta kuinka monta niitä on vielä jäljellä? Voi olla, että nyt rajat ovat alkaneet jo tulla vastaan, mutta ei ikinä kannata olla varma. Bedtime Stories -albumin aikoihin Madonnaa pidettiin jo hiipuvana tähtenä, mutta hän on noussut ja tullut takaisin monta kertaa sen jälkeen. Vertailun vuoksi: Prince ja Michael Jackson syntyivät samana vuonna kuin Madonna, ja molemmat ovat jo kuolleita, eikä kumpikaan tehnyt merkittävää musiikkia pitkään aikaan ennen lopullista poistumista.
Mä toivon, että Madonna ei ikinä lopeta ärsyttämistä ja provoamista vaan jatkaa hamaan hautaan asti.
Muistakaahan kriitikot, että Madonna aloitti uransa 1984 ja teki esikoisalbuminsa kaikki biisit yhtä lukuunottamatta itse. Kirjoittaa ja säveltää vieläkin, vaikka asiasta perillä olemattomat väittävät, että ei osaa yhtään mitään :-) Tanssii, tekee koreografioita, on kirjoittanut lastenkirjoja, perustanut sairaalan (en muista mihin Afrikan mantereen maahan), adoptoinut kaksi ja itse tehnyt kaksi lasta.
Billboardin Vuoden Nainen 2016, maailman valokuvatuin nainen, maailman eniten musiikillaan tienannut nainen, moninkertainen Grammy- ja mitälievoittaja, ja te jaksatte inistä kun rintsikat vähän näkyy.
Nainen on naiselle.....jne jne
Vierailija kirjoitti:
Madonna on hyvä esimerkki artistista jonka merkitys tulee vain vähenemään vuosien saatossa. ( ei lauluääntä, vain kourallinen 80 -luvun hittejä ) Ja jo tämän päivän 2kymppisille hän on ihan nobody mummo ja hyvä niin.
En ole itsekään jaksanut seurata hänen elämäänsä enää vuosiin
Vain 80 -luvun hittejä? Missä tynnyrissä olet elänyt?
Vuonna 2008 mm. "4 Minutes" oli listaykkönen 21 maassa!
Muutama muu 2000-luvulta:
Music - single listaykkönen mm. Yhdysvallat, Suomi, Iso-Britannia, Kanada
Hung Up - listaykkönen mm. Isossa-Britanniassa, Australiassa, Ranskassa, Ruotsissa ja Kanadassa.
Sorry - singlelistan ykkönen mm. Isossa-Britanniassa, Italiassa ja Espanjassa.
Love Profusion - US Billboard Hot Dance/Club Play Chart #1
Nothing Fails - US Billboard Hot Dance/Club Play #1
Jump - Billboard Hot Dance Club Songs #1 Billboard Hot Dance Airplay #1 Billboard Hot Singles Sales #1
Ja lukematon määrä muita hittejä.
Siinä missä haarojen kouriminen nuorena naisena on vulgääriä ja kiihottavaa, niin vanhana naisena se on jo oikeasti oksettavaa. Se ei vaan enää sykähdytä, kiinnosta eikä tuo katsojia/kuuntelijoita.
Parasta mitä madonna voisi nyt tehdä, olisi leidiytyä arvokaasti. Ketään ei kiinnosta vanha rämppänen rivo nainen.
Mites Jenni Vartiaisen myyntiluvut? Ennen kuin joku valittaa, että ei voi verrata niin miksi ei muka? Jenni on hyvä ja laulaa englanniksi ja hankkii samanlaisen suosion kuin Madonnalla. Kuka estää?
Parista edellisestä viestistä päätellen nyt eksy sellanen Madonna fani linjoille että muiden on parempi lopettaa etteivät satuta itteään:D Tuntuu menevän niin tunteisiin että varmaan sama kun mulle rumaan sävyyn kritisois Beatlesia.
Näissäkin jo melkein viisikymppinen:
Hyvin sopii Madonna pikku keikistely.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta vanha rämppänen rivo nainen.
"Vuonna 2015 julkaistu Rebel Heart albumi nousi listojen kärkeen ympäri maailmaa. Syyskuussa 2015 Madonna lähti Rebel Heart Tour maailmankiertueelle. Kiertue sisälsi yli 80 esiintymistä Pohjois-Amerikassa, Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, sekä Australiassa ja Uudessa-Seelannissa."
-Wikipedia
Rivo rämppä tai ei, edelleen näyttää aika useaa kiinnostavan.
Sen nakuilu on aina ollut vähän säälittävää. Varmaan luulee että alastomuus on yhtä kova/ kovempi juttu kuin usassa.
Vierailija kirjoitti:
Parista edellisestä viestistä päätellen nyt eksy sellanen Madonna fani linjoille että muiden on parempi lopettaa etteivät satuta itteään:D Tuntuu menevän niin tunteisiin että varmaan sama kun mulle rumaan sävyyn kritisois Beatlesia.
Mikä vitun Beatles? :D Onko se joku uus energiajuoma tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa Madonnan vanheneminen, mutta varmasti hän voisi tehdä asiat vähän toisella tavalla. Hän yrittää minusta liikaa kosiskella nuorta yleisöä, vaikka kannattaisi panostaa vanhoihin faneihin kuten monet muut hänen ikäluokkansa tähdet.
Näin juuri ! Madonna on yksi mun todellisista rakkauksista mutta mua myös vähän ottaa päähän se massojen kosiskelu. Tuo nainen oikeesti voisi tehdä mitä vaan ja opetti minutkin tekemään mitä huvittaa välittämättä muiden mielipiteistä. Eli siinä valossa siitä on tullut ison yleisön miellyttäjä. Se jatkuva kiertueelle reissaaminen sais kans loppua, mä muistan kun mä jossain vaiheessa luulin kuolevani vanhuuteen ilman että näen Maddyn kierroksella, hän oli niin pitkään pois siitä skenestä. Nyt kiertää jatkuvasti ja se esiintyminen on sellaista ihme teinipoppia. Confessions Tour oli viimeisin aikuismaisin häneltä.
Noissa kuvissa se on vaan kännissä ja se myös Kuningattarelle suotakoon :) Sillä on jo lapset isoja, pääsee sekin vähän irrotteleen ! 😂❤️👍🏻
Nuo kuvat eivät ole mistään kotibileistä vaan hienosta ravintolasta jossa Madonna juhli ystävälleen myönnettyä brittiläisen imperiumin kunniamerkkiä jonka oli saanut itse kuningatar Elisabetilta. Mikä parempi tapa juhlia kuin poseerata kädet haaroissa? Madonnan vaatteetkin ovat kulahtaneet, kopioi omaa 1980-luvun tyyliään jolloin poseerasi nahkalippiksessä ja Boy Toy vyössä. Jotenkin Madonna tosiaan vaikuttaa pakonomaisesti hakevan julkisuutta millä hinnalla tahansa. Guy Ritchien kanssa oli vaihe jolloin esitti aatelista kartanonrouvaa nyt on taas sellainen katutyttövaihe menossa.
Ei minulla tähän mitään järkevää varsinaisesti ole sanottavana, mutta mielestäni tämä suht tuore biisi "Ghosttown" on hyvin lähellä sitä 90-luvun Madonnaa ja se on hieno kappale. Harmi ettei ole kuulunut paljoa radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta vanha rämppänen rivo nainen.
"Vuonna 2015 julkaistu Rebel Heart albumi nousi listojen kärkeen ympäri maailmaa. Syyskuussa 2015 Madonna lähti Rebel Heart Tour maailmankiertueelle. Kiertue sisälsi yli 80 esiintymistä Pohjois-Amerikassa, Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa, sekä Australiassa ja Uudessa-Seelannissa."
-Wikipedia
Rivo rämppä tai ei, edelleen näyttää aika useaa kiinnostavan.
Tää. Että kyllä tuo nainen edelleen kiinnostaa miljoonia ihmisiä.
Hyi hemmetti miten Kate Mossista on tullut mummomainen ja Lindsaykin niin pöhöttynyt naamasta :/
Mun mielestä madonnan viimeinen hyvä kappale ja listahitti joka pääsi jopa laajaan radiosoittoon on celebration vuodelta 2009. Ton jälkeen kaikki biisit on ollut ihan surkeita. Vuonna 2012 oikeasti jopa odotin madonnan uutta tuotantoa ja lopulta julkaistiin give me all your luvin kappale ja olin shokissa siitä kuinka paska tekele se oli. Sit se toinen biisi mikä julkaistiin pian sen jälkeen oli ihan yhtä huono. Uusin levy viime vuodelta oli myös huono.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmaan hirveetä, kun ollut vuosikymmeniä nuoresta asti ollut kaikkien ihailema seksisymboli. Pitäisi ymmärtää että kaikki vanhenee ja ei voi olla enää niinkuin 30vuotta sitten. Olisi paljon fiksumpaa siirtyä taustalle ja mentoroida uusia nuoria lupauksia eikä yrittää kekkuloida niinkuin ennen.
Kuka muka oikeasti on pitänyt madonnaa seksisymbolina?
Madonna on hyvä esimerkki artistista jonka merkitys tulee vain vähenemään vuosien saatossa. ( ei lauluääntä, vain kourallinen 80 -luvun hittejä ) Ja jo tämän päivän 2kymppisille hän on ihan nobody mummo ja hyvä niin.
En ole itsekään jaksanut seurata hänen elämäänsä enää vuosiin