Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on todistettu! Naiset pettävät koska omalla miehellä on pieni penis!!

M22/5,5
28.10.2016 |

"Miehellä on pieni penis:

Kaikki puheet siitä, että sen koko ei ratkaise... eivät nyt vain pidä paikkaansa. Jokainen nainen haluaa edes kerran elämässään saada kunnon kokoista parrua. Kun sellainen pullotus housuissa osuu silmään, ja muutkin taivaan merkit saattuvat olla oikeassa asennossa, on hän sillä sekunnilla selällään."

Lähde: http://www.egorazzi.com/2016/10/naiset-pett%C3%A4v%C3%A4t-jo-kuin-miehe…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä perän, että ylipäätään saan seksiä. Yli vuoteen ei oo miestä kiinnostanut.

Vierailija
2/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on!

Naiset villiintyvät aina nähdessäni valtavan pullotuksen housuissani. Suurin osa jää tuijottamaan monttu auki, mutta monet myös käyvät avoimesti kimppuun kuin sika limppuun. Tekee kuulemma mieli isoa kyrpää.

Usein saan kuulla vasta seksin jälkeen, että heillä onkin aviomies kotona odottamassa. Vähän pahaltahan se silloin tuntuu, mutta minkäs minä mahdan sille luonnonlaille, että 99% naisista nyt vaan syttyy suuresta kullistani.

M31/26cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt lisätä vielä tuon lehtijutun kirjoittajan viimeiseen lauseeseen, horo on horo, vaikka voissa paistaisi. Mä oon elämäni aikana ollut kahdessa parisuhteessa. Ja niissä 30 vuotta uskollinen. Kunnes seksi ensin väheni olemattomiin ja sitten loppui. Jos seksiä olisi ollut edes 2 krt kuussa, en olisi päätynyt tähän tilanteeseen. Mua ei olisi yksinkertaisesti mitenkään kiinnostanut.

Ja megamelaa en ole saanut vieläkään, enkä etsi. Mulle tärkeintä on miehen kyky tyydyttää mut sängyssä. Siihen liittyy niin paljon muita taitoja.

Vierailija
4/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun megamelani tyydyttää kyllä naisen kun naisen, et vaan tiedä sitä kun et ole päässyt sitä maistamaan ;).

M31/26cm

Vierailija
5/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun megamelani tyydyttää kyllä naisen kun naisen, et vaan tiedä sitä kun et ole päässyt sitä maistamaan ;).

M31/26cm

Jos et muuta osaa, kuin luotat vain melaasi, niin pieleen meni. Ja pieleen meni pahasti.

Miehelle, joka mut hoitaa täydellisimmin on keskikokoista suurempi ja paksumpi. Mutta se, miten hän mua käsittelee on sitten SE juttu. Ensimmäisestä kerrasta lähtien olen tiennyt, että tämä on tässä. Hän aloitti sillä, että tyydytti mut ensin, käsillä / suulla. Ja sitten vasta alkoi perinteinrn seksi. Ilta päättyi kuten alkoikin, paitsi että kysyin, kuinka monta orgasmia aiot mulle oikein tuottaa? Hänen vastauksensa oli riittävän monta.

Mä en tidellakaan kaipaa mitään muuta ja kun mies on tuollainen, hän kyllä saa vastavuoroisesti parasta mitä pystyn tarjoamaan, suuseksiä, eriasentoja, peppuseksiä. Mikään toive ei toistaiseksi ole ylittänyt mun rajoja.

Vierailija
6/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31/26cm

Jos et muuta osaa, kuin luotat vain melaasi, niin pieleen meni. Ja pieleen meni pahasti.

Miehelle, joka mut hoitaa täydellisimmin on keskikokoista suurempi ja paksumpi. Mutta se, miten hän mua käsittelee on sitten SE juttu. Ensimmäisestä kerrasta lähtien olen tiennyt, että tämä on tässä. Hän aloitti sillä, että tyydytti mut ensin, käsillä / suulla. Ja sitten vasta alkoi perinteinrn seksi. Ilta päättyi kuten alkoikin, paitsi että kysyin, kuinka monta orgasmia aiot mulle oikein tuottaa? Hänen vastauksensa oli riittävän monta.

Mä en tidellakaan kaipaa mitään muuta ja kun mies on tuollainen, hän kyllä saa vastavuoroisesti parasta mitä pystyn tarjoamaan, suuseksiä, eriasentoja, peppuseksiä. Mikään toive ei toistaiseksi ole ylittänyt mun rajoja.

Kuka sanoi etten osaisi myös käyttää mahtimelaani ;)? Ei minun partnereilta ainakaan mitään valittamista tullut, päinvastoin. Tiedän kyllä, että moni mies luottaa ainoastaan isoon kulliinsa (20+ cm) ja ajattelee sen riittävän. Harvalla heistäkään tosin ihan minun kokoluokkaa on, mutta minäpä satun ulkoisten avujeni lisäksi omistamaan myös jumalaiset rakastajan taidot ;).

M31/26cm

Vierailija
7/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvää" provoa ja fantasiaa 26cm :D

Vierailija
8/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31/26cm

Joka mies osaa rynkyttää edestakaisin. Se ei ole kovin vaikeaa. Joten kyllä, koko ratkaisee kaiken, jos seksistä puhutaan.  Sormipelin ja kielipelin oppinenkaan ei ole vaikeaa, ja pienivehkeisten ne täytyy osatakin, koska jollain 15 senttisella tai pienemmällä ei panemalla naista saa tyydytettyäkään. Mutta mies, jolla on iso, osaa sormet ja kielet, niin sitä ei mikään päihitä. Joten sorry pienimunaiset, näin se vaan on.

Vierailija
9/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko oikeasti ap tuon tekstin faktana? Yksi nainen vaan kirjoitti jonkun 100% subjektiivisen paska-artikkelin sivustolle, josta kukaan ei ole aiemmin kuullutkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi