Tätäkö on tapailukulttuuri varttuneempienkin ikäluokassa?
Olen eronnut 1½v sitten pitkästä liitosta ja ilmoittauduin sitten parille treffisivulle alkuvuodesta. Toinen sivusto maksullinen ja hyvin vähän liikennettä siellä. Kirjoitellut olen useamman kanssa ja kahden kanssa tavannut, ei edennyt mihinkään.
Toinen sivusto vilkas ja seuraa saisi etenkin seksiin vaikka välittömästi. Yhden kanssa olteen kuukausi yhdessä, tarinat luisti ja ehdittiin käydä muutama pieni reissukin Suomessa. Sitten vaan hiipui,vaikka ihan mukavaa olikin. Mistään rakkaudesta ei koskaan puhuttu.
Viimeisin tapailu on ollut elokuusta alkaen ja tapailut onnistuu, miloin onnistuu. Mies ehdotti seurustelua, vakuuttaa kiintymystään, lähettää sydämiä, haluaa olla kanssani aina puheittensa mukaan. On mustasukkainen, kuitenkin itse käy päivittäin kertomansa mukaan deittisivuilla. Joskus vaikea hänet tavoittaa, olen se, joka joustaa enemmän. Seksiin kyllä kelpaan.
Kun ikää on jo yli 40v, odotan jotain enemmän.Vai eikö enää ole mahdollista kokea selkeää suhdetta, jossa oikeasti tunne kuulua toinen toisellemme ilman, että haussa aina jotain parempaa tai uutta? Voihan noita sydämiä ja rakkausviestejä lähetellä, mutta puuttuu teot.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin joku Tinder-mies, niin panostaisin näihin: fiksu tavallinen passikuva, selkeä ja virheetön kirjoitustyyli. Tavalliset harrastukset, ei mitään kaljanjuontia ja makoilua.
Näillä pääsee jo pitkälle.
Ihmeellisiä tolloja tuollakin, olemme sinkun työkaverini kanssa naureskelleet näille. Jos samanlaisilla kuvilla ja jutuilla hakisi esim. työpaikkaa, niin heikoilla olisi. Missä normaalit miehet?
Noilla ei pääse mihinkään ainakaan ikäluokassa 20-30v. On testattu lukemattomien miesten otoksella.
Mulla ei ole koskaan sinkkuna ollessani ollut ilmoitusta seuranhakusivustolla. Kummasti seuraa kuitenkin on löytynyt, jopa avioliittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Miesten nettideittiprofiilit ovat jo itsessään karkoittavia. Esittelyteksti lyhytsanainen ja kirjoitusvirheitä monella. Tai sitten kehutaan omaisuutta ja haetaan naiselta ominaisuuksia, joihin itse eivät yllä lähimainkaan. Toisaalta säälihakuiset ja seksitäytteiset kuvaukset ovat oksettavia myös. Valokuva on tasoltaan sitä, että mies on jossain taustalla hämyssä ja kuvan pääosaa esittää trooppinen maisema, moottoripyörä, auto tai mikä hirveintä--kala.
:-D Joo, ne "vitsikkäät" kuvat!
Joku naku lihava mies makaa kylpyammeessa aurinkolasit päässä. Mies kavereittensa kanssa veneessä kaljatölkki kädessä (kuka näistä?). Tai baarin pimeydessä hämyisä naamakuva näpättynä kesken liikkeen silmät punaisina hohtaen. Pahimpia ne, jotka esittävät jotakin rikasta unelmaprinssiä: puku päällä tutun häissä, samppanjalasia kädessä puristaen. Myös vihjailevat "ruusu suussa sängyllä kylkiasennossa peitto strategisten paikkojen päällä, hauista kylkeen puristaen" -tyypit.... yök.
En myöskään pidä kuvista, joissa mies vaelluksella maastossa, grillilasta kädessä kärventämässä pihviä mökkigrillissä, tanssimassa yksin puku päällä aurinkorannalla, uimahousukuvat, muskeliesittelijät, koirat, kieli roikkuu suusta, työpaikalla otetut kuvat. Mieluummin neutraali kasvokuva. Harrastukset ja työpaikat ja lihat ehtii sitten esitellä myöhemminkin, mikäli kiinnostus niin pitkälle ulottuu. 21
On rehellistä kertoa, jos etsii pelkkää seksiseuraa tai on varattu ja etsii satunnaista seuraa. Siinähän nainen voi valita tarpeensa mukaan. Mutta vakavaa suhdetta hakeva pelkän seksin perässä oleva mies on niljake. Täälläkin on saanut monet kirjoitukset heistä lukea.
Miesten nettideittiprofiilit ovat jo itsessään karkoittavia. Esittelyteksti lyhytsanainen ja kirjoitusvirheitä monella. Tai sitten kehutaan omaisuutta ja haetaan naiselta ominaisuuksia, joihin itse eivät yllä lähimainkaan. Toisaalta säälihakuiset ja seksitäytteiset kuvaukset ovat oksettavia myös. Valokuva on tasoltaan sitä, että mies on jossain taustalla hämyssä ja kuvan pääosaa esittää trooppinen maisema, moottoripyörä, auto tai mikä hirveintä--kala.