Mikä on näistä teidän mielestänne paras asukokonaisuus baariin?
Mies kysyy, kaikki vaatteilla lähes täydellinen istuvuus
Pitkähihainen Henley-paita, Tummat farkut ja beiget varrelliset tennarit
Harmaa kauluspaita, Tummat farkut, ruskeat nahkakengät
Vaaleanbeiget chinot, musta v-aukkoinen neule ja alla valkoinen t-paita, nahkakengät tai mustat tennarit
Kommentit (12)
Kaikki, missä on väri "beige", voi heittää roskiin.
Riippuu vähän että minkälaiseen baariin, mutta ehkä kolmas.
Beiget housut näyttää kauempaa katottuna siltä, että ei olisi housuja jalassa ollenkaan. Eli laita ainakin ne.
En ole ikinä ymmärtänyt miksi pitää pynttäytyä sen takia, että lähtee kaljalle paikalliseen räkälään.
olen itse 1 ja 3 puolella, mutta kyllä miltä näytät vaikuttaa miten hyvin asu istuu päällä
Kolmosessa beigen tilalle tällaiset ja sillä setillä sitten viihteelle: http://myntra.myntassets.com/images/style/properties/Roadster-Men-Musta…
Vierailija kirjoitti:
Keskimmäinen asukokonaisuus on nuista paras. Mutta jos saisin yhdistää nuista kokonaisuuksista uuden kokonaisuuden niin se olisi: harmaa kauluspaita, tummat farkut ja mustat tennarit!(:
Eli niin standardi seinäkukkanen kun noilla vaatteilla vaan pystyy saamaan. :D Miksi? Ja hirveästi yläpeukkua. Suomi vauhdissa.
EI VOI KUKAAN SANOA NÄKEMÄTTÄ!
Sori, että huusin, mut ihan oikeesti... Ei tommosten kuvailujen perusteella voi sanoa YHTÄÄN MITÄÄN!
Riippuu keneen haluat tehdä vaikutuksen. Naisiin? Minkätyylisiin naisiin?
mulla kiinnittyy aina huomio miesten kenkiin, eli minkälaisia ovat nuo mainitsemasi tennarit?
Keskimmäinen asukokonaisuus on nuista paras. Mutta jos saisin yhdistää nuista kokonaisuuksista uuden kokonaisuuden niin se olisi: harmaa kauluspaita, tummat farkut ja mustat tennarit!(: