Kuinka ison kassin tarvitsisit, jos siivoaisit kodistasi kaikki herkut pois?
Kommentit (28)
No en isoa tarvitsisi. Muutama keksi on tarjolla ja pakkasessa jokunen jäätelö. Ja nämäkin vierasvaraa. Olen laihduttanut yli 30 kiloa. Enää ei ole pakko ahmia kaikkea mitä löytää.
:D ei ikinä löydy mitään herkkua..
En tykkää karkeista tai vastaavista herkuista.
Ei mulla ole mitään herkkujemmoja, kaikki herkut, mitä ostan, tulle ahmittua päivän tai kahden sisään.
En isoa. Huumeet ei vie paljon tilaa.
Voitte kiikuttaa ne herkkukassinne sit tänne. Mulla ei ole yhtään 😯
Hedelmäpussi riittäis. Litran jäätelö ja pari piparia. Jos ostan herkkuja niin ei ne kaapissa pysy. :D
Mulla on pari pullaa ja keksiä paketti.
Enkä varmana siivoo niitä pois :D
Pakkasessa on kaksi palaa pannukakkua, jääkaapissa puoli purkillista vadelmahilloa. Aika pieneen pussiin menisivät.
No en minkäänlaista, kun oon syönyt jo kaiken.
Talon ainoat herkut on yksi pussi hedelmätoffeita ja nehän ovat valmiiksi (avaamattomassa) pussissa. Eli hedelmätoffeepussin kokoisen pussin, jota en edes erikseen tarvitse, on jo.
Vierailija kirjoitti:
Karkit, sipsit, limut, leivonnaiset, keksit...
En harrasta moisia. Ainoat keksit jotka löytyvät on tarkoitettu juustokakun pohjaan.
Karkit,sipsit, limut ja leivonnaiset eivät kuulu normaaliin ruokavalioomme. Keksit leivontaan, ei muuten syötäväksi. Leivon hyvin harvoin.
Oikeastiko ihmiset syö noita arkena?
Pieni pussi. Tuoreita dallaspullia 2kpl, vaahtokarkkeja ja muutama limutölkki
Hedelmäpussin, pakkasessa on ehkä 6 palaa suklaapiirakkaa.
En osta herkkuja varastoon. Jos käyn kaupassa saatan ostaa karkkipussin/suklaalevyn ja syön sen viimeistään seuraavana päivänä pois.
Hedelmäpussi. Lapsella on karkkipussi viikonlopuksi ja pieni vanukaspurkki,'miehellä on keksejä kahvin kanssa ja mulla puoli levyä tummaa suklaata.
Jäätelö syötiin loppuun tiistaina.
En tarvitsisi kassia ollenkaan. Jos ostan herkkuja ne menee kyllä heti.
Tällä hetkellä ei ole yhtään.