Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuristava tunne kaulalla;stressi

Vierailija
27.10.2016 |

Haluaisin tänne kertoa omakohtaista kokemusta stressistä joka mulla oli nyt ihan tässä lähiaikoina. Etsin silloin epätoivoisena tietoa netistä kun tunsin kuristavaa tunnetta ja palan tunnetta kurkussa. Ja ajattelin että nyt minulla on joku kauhea tauti. Ja se tietenkin pahensi oloa entisestään. En löytänyt netistä yhtään sellaista kommenttia että kurkun kuristus helpottaisi pian ja ihan turhaan stressaan ja pahennan omaa olotilaani sillä. Sen vuoksi haluan nyt omakohtaisella kokemuksellani kertoa muille stressaajille ja omaa olotilaansa pohtiville että lopeta huolehtiminen ja tautikuvausten etsintä sillä jos sinä tiedostat että olet stressaantunut ja sinulla on sellainen elämän tilanne että olet joutunut tekemään paljon töitä ja on ollut paineita niin sinun ahdistus ja kuristava tunne kaulalla johtuu siitä stressistä. Itselläni olen huomannut nyt että niskat ovat olleet jumissa ja se on siis johtanut kuristavaan tunteeseen kaulalla. Olen jumpannut ja liikkunut ja hiljentänyt vauhtia ja se on todellakin tepsinyt ja kuristava tunne kaulalla on mennyt ohi. Haluan näin rohkaista sinua joka olet ahdistunut siitä että mikähän minulla on kun kuristaa kurkusta, se voi johtua vain stressistä. Tietenkin on joitakin sairauksia jotka voi johtaa tällaiseen palan tunteeseen kurkussa,mutta yleensä se on stressistä. Haluankin että ensimmäisenä kuitenkin ennenkuin mietitkään mitään sairauksia, kokeilisit neuvojani ja rentoutuisit. Minulla meni noin pari-kolme päivää siitä kun aloitin niska-hartiajumpan ja kurkkua ei enää kuristanut. Toivottavasti tästä on apua sinulle joka etsit tietoa mikä sinulla voisi olla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti tästä, juuri katsoin struuman oireita kun iltaisin kurkkua ahdistaa. tajusin että voi myös olla stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan