Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno

Vierailija
27.10.2016 |

Ei ollut enää sykettä ulyrassa. Huomenna sairaalaan tyhjennykseen. Saispa nukahtaa eikä tarvis ikinä herätä.

Tää oli meidän viimeinen mahdollisuus. Yllätysraskaus vuosien hiljaisuuden jälkeen. Enää en tätä rääkkiä jaksa ja ikäkin on tullut vastaan.

Jos Jumala on olemassa se on täysi mulkku joka haluaa vain paskaa ihmisille. Saapa nähdä montako aborttiin jonottajaa taas on odotushuoneessa yhtä aikaa. Voi vittu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani <3

Vierailija
2/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, niin surullista. :'( Paljon voimia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Minulla se viimeinen mahdollisuus on vielä kohdussa, eikä päivääkään kulu, etten pelkäisi keskenmenoa. Senkin olen nimittäin kokenut. Millä viikolla olit?

Tehdäänkö tyhjennys lääkkeillä? Julkisella puolella ei taideta tehdä edelleenkään mitään jälkitarkastusta tuon toimenpiteen jälkeen. Siinä tapauksessa kehoittaisin olemaan tarkkana ja käymään yksityisellä jälkitarkastuksessa, itselläni kohtuun jäi kuitenkin tavaraa ja vasta viikkojen jälkeen se huomattiin. Olisi voinut käydä tosi huonosti, jos kaikki se moska olisi saanut siellä rauhassa muhia...

Vierailija
4/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnekas.

Vierailija
5/7 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 8+6. Lääkkeillä joo. Saa nähdä miten monta päivää kestää. Viimeksi meni 5 pv että alkoi kunnolla tyhjentyä. Kun istukan toiminta loppui meni mielialat tosi sekaisin. Ihan kuin synnytyksen jälkeen. Sitä ootellessa.

Kiitos muille kommenteista. Neloselle: voit haistaa pitkän paskan.

Vierailija
6/7 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( <3 olen pahoillani.

Vierailija
7/7 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista kokenut eikä itselläni ole lapsia mutta olen todella pahoillani puolestasi. Toivottavasti pystyt löytämään onnen taas.

En halua olla tökerö tai loukata mutta onhan niitä muita tapoja saada lapsia kuin bioloogisia. Ehkä on aika hyväksyä se ettei bioloogisia lapsia pysty saamaan vaikka se voi olla hyvin vaikeaa. Mutte sitten voisit ehkä yrittää auttaa niitä lapsia mitä tässä maailmassa jo on ja suoda heille iloinen elämä. Itse en tunne bioloogista isääni enkä koe että olen jäänyt mistään paitsi.