Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haen vaaria kotitalousorjaksi. Asut nurkassa ja siivot 10 hengen jäljet? Kelpaisko. Palkkaahan emme maksa sitten.

Vierailija
27.10.2016 |

Hoijetaan hautaan asti (jos hoijetaaan) kukaanhan ei sitä vahdi eikä tule vaatimaan, mut sovitan suullisesti näin. Nurkassa on sulle patja, nukut siinä. Ei lemmikkejä. EI kaverita,/vieraita sallita. Eikä sitten kuunnella musiikkia iltaisin. Et juo, et polta, et lähe täältä kauas. Oot 24/7 meidän yleismiesjantusena. Hoijat koirat, lapset ja siivoot.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin pieleen sen mukavan hupsun ilmoituksen voi ymmärtää.

En mä tajua näitä ihmisiä aina.

Vierailija
2/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Ihan ku yhdellä paskantärkeällä ihmisellä meidän kylällä. Vaari viikkasi perheen pyykit kunnes kuolla kupsahti. C'est la vie.

Vierailija
4/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin ottaisin työnarkomaanivaarin meille, mieluusti timpuritaustaisen joka tykkää seurustella mun taaperoiden ja 6 kk poikansa kanssa ja puuhailla poikien juttuja

Vierailija
5/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi Valavuori olisi vapaana.

Vierailija
6/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoinen majoitus kuin muulla perheellä? Eikö teillä ole sänkyjä? En taivu lattialle. Olen isoruokainen, elopaino 120 kg. Kuuluuko myös lääkkeet elatukseeni? No, onhan se hyvä, että iso osa eläkkeestäni ei mene sitten enää ruokaan.

Voidaan sopia, että nikkaroin sängyt, kunhan järjestätte verstaan ja materiaalit… Kuorsaan, joten oma huonekin voisi rauhoittaa öitä. Mielellään WC:kin vieressä, kun käyn eturauhasvaivojeni vuoksi siellä 1-2 kertaa yössä. Mutta noin muuten, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
7/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekin ottaisin työnarkomaanivaarin meille, mieluusti timpuritaustaisen joka tykkää seurustella mun taaperoiden ja 6 kk poikansa kanssa ja puuhailla poikien juttuja

Mitäpä jos poikia ei kiinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme