Etäsuhde ja se olen minä, joka matkaa miehen kotikaupunkiin aina
Nyt laitan stopin eli jos mies viikonloppuna estynyt tulemaan luokseni, saa olla. Kerran oli sovittu tuleminen tänne ja kuinka juuri silloin auto meni remonttiin.
Kommentit (19)
Mies kuitenkin rahoittaa koko paskan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ap niin?
Ootkohan poikkikseni kaverin tyttis? Kaveri retostelee kuinka tyttö tunkemassa itteään väkisin seuraan eikä kiinnosta ku panomielessä muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ap niin?
Sanomattakin selvää.
Kauanko olette tapailleet? Paljon välimatka?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan poikkikseni kaverin tyttis? Kaveri retostelee kuinka tyttö tunkemassa itteään väkisin seuraan eikä kiinnosta ku panomielessä muija.
Jaa, en tiedä, mutta olisi kyllä mukava tietää. Minkähän ikäisistä ihmisistä kyse tuossa tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
3kk ja n. 200km -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3kk ja n. 200km -ap
...! Eikä mies ole käynyt sun luona vielä? Toi kyllä merkkaa vain yhtä asiaa: et ole hänelle yht tärkeä kuin hän on sinulle. Jos jostakusta on kiinnostunut, niin lähtee vaikka viikolla tuon matkan taittamaan saadakseen olla rakkaansa vieressä hetken. Toi matka ei oo ees niin paljoa. Mies ottaa suhteenne kevyemmin. Sano mun sanoneen.
Ansaitset parempaa.
Unohda.Ei ole vaivannäön arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tyttökin on kiinnostunut miehestä vain panomielessä.
Mies käyttää sua hyväkseen, selvä keissi.
Meillä oli aikoinaan 700 km. Mies ajoi aina mun luokse. Kaks vuotta kulki kunnes valmistuin koulusta ja muutin miehen paikkakunnallle.
Meillä on 600km, mulla menee julkisilla 12h, miehellä autolla n7h. Käydään molemmat, esim. mies kävi täällä kolme lyhyempää reissua ja minä siellä pari pidempää. Seuraavaksi hän tulee tänne :) 4kk seurustelua takana, mulla lapsia, hällä ei, mutta aikaavievä ja sesonkiluonteinen työ.
Jos mies ei koskaan tulisi tänne, olisi vaikea uskoa että hän olisi tosissaan.
Meillä välimatka 450km. Vuorotellen ollaan matkustettu 10kk.
Suhde jossa nainen on aloitteellisempi on aina tuhoon tuomittu. Miehet ovat putkiaivoisia ja yksinkertaisia siten että jos kiinnostaa niin silloin ne osoittaa sen hyvin suoraan eikä epäilyksen sijaa jää kiinnostaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikoinaan 700 km. Mies ajoi aina mun luokse. Kaks vuotta kulki kunnes valmistuin koulusta ja muutin miehen paikkakunnallle.
Tuo toimii jos se autoileva on asian kanssa ok ja haluaa tehdä niin. Ja jos se olisi rahasta kiinni, niin hänhän olisi voinut maksaa sun matkat, mutta selkeästi oli sinut ajatuksen kanssa että ajaa sun luokse. Olit onnekas!
Aiemmassa suhteessa nainen matkusti luokseni satoja kilometriä. Hänen valintansa. Minun vaihtoehdot olisivat olleet muuttaa yhteen tai erota.
Vuoron perään matkustatte. Niin on reiluin.