Ai että kun ärsyttää sottapyttymies
Kaikki tilat, joiden siisteys on miehen vastuulla, ovat yleensä kauheassa kaaoksessa. Mies ei oikein osaa luoda järjestystä ja keksiä tavaroille paikkoja, mutta sen lisäksi jättää roskia lojumaan ympäriinsä. Jos vaikka tilaa jotain netistä, tavaran pakkaus jää takuuvarmasti nurkkiin lojumaan. Jos tarvitsee sanomalehtiä jossain korjaustoimenpiteessä, sanomalehti jää siihen. Kuten myös kumihanskat, teipinpalat, pakkaukset, ihan kaikki sälä. Graah!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Niin ne ärsyttää tollaset.
No niin ärsyttää! Eikä voi oikein toiselle täysin ilmaista, miten paljon...
Ap
Mun mies on tollanen. Mutta hirveen ylpee siitä, ettei piere ruokapöydässä. Kaikkialla muualla pieree kyllä estoitta.
Vähitellen tässä avioliiton myötä sille on kyllä alkanut selviämään, että naiselle tuo ei ihan riitä...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tollanen. Mutta hirveen ylpee siitä, ettei piere ruokapöydässä. Kaikkialla muualla pieree kyllä estoitta.
Vähitellen tässä avioliiton myötä sille on kyllä alkanut selviämään, että naiselle tuo ei ihan riitä...
Tässä kyseisessä yksilössä ei ole kauheasti muita perusvikoja kuin tuo sotkeminen. Eikä siinä välttämättä muuten mitään, mutta kun harmittelee, että työkalut ovat hukassa ja rassaus- ja värkkäilytilat täynnä roinaa, joka estää kaikkien projektien aloittamisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tilat, joiden siisteys on miehen vastuulla, ovat yleensä kauheassa kaaoksessa. Mies ei oikein osaa luoda järjestystä ja keksiä tavaroille paikkoja, mutta sen lisäksi jättää roskia lojumaan ympäriinsä. Jos vaikka tilaa jotain netistä, tavaran pakkaus jää takuuvarmasti nurkkiin lojumaan. Jos tarvitsee sanomalehtiä jossain korjaustoimenpiteessä, sanomalehti jää siihen. Kuten myös kumihanskat, teipinpalat, pakkaukset, ihan kaikki sälä. Graah!
Mun vaimo on ihan samanlainen, mutta ihmiset ovat mitä ovat. Ei ne kitisemällä muutu. Tässä on vielä koirakin riesana. Ei maailma kaadu siihen ettei koti ole kuin akkainlehdestä. Olen luonut itselleni pakopaikkoja jotka pidän kunnossa ja joihin pakenen kun ottaa nuppiin. Siivooja käy kerran viikossa ja järjestää kaaoksen niin ei se ehdi ihan mahdottomaksi äityä.
No joo, mullekin mies aina tuskailee, kun ei löydä kamojaan. Tai kun auton renkaita ei mahdu vaihtamaan autotallissa. Aika napakasti olen oppinut sanomaan, että mulle on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on ihan samanlainen, mutta ihmiset ovat mitä ovat. Ei ne kitisemällä muutu. Tässä on vielä koirakin riesana. Ei maailma kaadu siihen ettei koti ole kuin akkainlehdestä. Olen luonut itselleni pakopaikkoja jotka pidän kunnossa ja joihin pakenen kun ottaa nuppiin. Siivooja käy kerran viikossa ja järjestää kaaoksen niin ei se ehdi ihan mahdottomaksi äityä.
En mä puhu nyt siitä, että pitäisi olla kuin akkainlehdessä, mutta mikä järki on sotkea paikat roskilla ja jättää työkalut sinne tänne? Ei mun kauheasti tarvitse noissa tiloissa oleskella, mutta kun mies itse valittaa, ettei saa mitään hommia tehtyä, kun ei ole tilaa. Lisäksi tuo kaaos leviää myös meidän saunan pukkariin, eikä silloin oikein mahdu saunomaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No joo, mullekin mies aina tuskailee, kun ei löydä kamojaan. Tai kun auton renkaita ei mahdu vaihtamaan autotallissa. Aika napakasti olen oppinut sanomaan, että mulle on turha valittaa.
Mä kyllä yritän ehdotella erilaisia ratkaisuja, mutta tuota roskien jättämistä en oikeasti pysty ollenkaan ymmärtämään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerää tavarat ja kasaa ne hänen puolelleen sänkyä.Sitten kun ne ovat lojuneet viikon lattialla hänen siirrettyään ne siihen, heitä ne roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerää tavarat ja kasaa ne hänen puolelleen sänkyä.Sitten kun ne ovat lojuneet viikon lattialla hänen siirrettyään ne siihen, heitä ne roskiin.
En mä kyllä oikeasti ala mitään likaisia työkaluja kasaamaan sänkyyn...
Ap
Eikö teidän miehillä ole miesluolaa? Meillä on ja suhde toimii.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä teillä on miesluola, mutta miehellä on tuo värkkäilypaikka, ja just se on hirveässä sotkussa. Enemmän se sitä häiritsee kuin mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä puhu nyt siitä, että pitäisi olla kuin akkainlehdessä, mutta mikä järki on sotkea paikat roskilla ja jättää työkalut sinne tänne? Ei mun kauheasti tarvitse noissa tiloissa oleskella, mutta kun mies itse valittaa, ettei saa mitään hommia tehtyä, kun ei ole tilaa. Lisäksi tuo kaaos leviää myös meidän saunan pukkariin, eikä silloin oikein mahdu saunomaan.
Ap
Ei siinä järkeä olekaan mutta jotkut ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia. En tiedä voiko siitä oppia eroon, ehkä voi mutta halun oppia pitäisi tulla ihmisestä itsestään eikä jostain muualta.
Meilläkin on kaikki urheiluteipit ja epämääräiset vammojen hoitoaineet olohuoneen pöydällä ja lattia täynnä teippien saksimisesta tullutta silppua. Koiran kamoja ympäri kämppää, ja jos jotain työkalua on käytetty niin varmasti sitä ei ole viety takaisin työkalupakkiin.
Ei sille oikein mitään voi vaikka olisihan se mukavaa jos ei koti olisi tuollainen sotku. Onneksi on aika paljon tilaa niin aina jonkun huoneen saa pidettyä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä teillä on miesluola, mutta miehellä on tuo värkkäilypaikka, ja just se on hirveässä sotkussa. Enemmän se sitä häiritsee kuin mua.
Ap
Miehen miesluola on ulkorakennuksessa oleva takkahuone. Siellä on soittimet kitarasta rumpuihin ja kaikki moottori rempoissa tarvittavat työkalut ja varmasti tarpeettomatkin.