Apua! Minulle tuli just ponnahdusmainos 'tilaa odottajan uutiskirje'. Olenko raskaana?
Eikös netissä tule vain kohdennettua mainontaa? Tietääkö ne jostain, että olen raskaana. Pitääkö lähteä apteekkiin ostamaan raskaustesti? Miten muuten voin tietää, pitääkö uutiskirje tilata?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku neuvoa, miten tuon ponnahdusikkunan saa pois? Se tulee aina uudelleen ja tekee palstan lukemisesta sietämätöntä. t. 51-vuotias vela
En tiedä. Mulla on adblock, mutta se ei auttanut asiaa.
Minullakin on Adblock, Ghostery ja NoScript, mutta uutiskirjeen tyrkytys vain pompahtelee esiin. Auttaisikohan manaaja?!!
Vierailija kirjoitti:
Mä täytin juuri 38 ja mulle tulee jatkuvasti lapsettomuusklinikoiden mainoksia... Mulla on kolme lasta...
Miniulle tulee jatkuvasti erektiolääke, penisrengas yms mainoksia. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös netissä tule vain kohdennettua mainontaa? Tietääkö ne jostain, että olen raskaana. Pitääkö lähteä apteekkiin ostamaan raskaustesti? Miten muuten voin tietää, pitääkö uutiskirje tilata?
Joku sellainen tuli mullekin. Olen 46 enkä taatusti ole raskaan. Blokkasin koko popupin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen tuli mullekin. Olen 46 enkä taatusti ole raskaan. Blokkasin koko popupin.
Kertoisitko vielä, miten se blokkaaminen tehdään? Kiitos jo etukäteen.
Hitsi eihän mulle tullut mieleenkään että olisin raskaana :( . Ikää 46, pieniä lapsia neljä, vanhin vasta 8-vuotias. Sterilointi tehty kaksosten syntyessä vajaa viisi vuotta sitten. Hitto, tää on kyllä varmasti jotenkin miehen syy, ois vaan pitänyt sekin steriloida. Ja vasektoida. Ja kastroidakin, varmuuden vuoksi. Ei oltais nyt tässä tilanteessa :( .
Tässähän meni nyt remonttisuunnitelmatkin uusiksi. Mitä mä nyt teen? Ja jos mä saan sen mainoksen toisenkin kerran, niin eihän se tarkoita sitä että mä saan TAAS kaksoset?!
No mulle se mainos pompsahti vain kerran. Onneksi. Jos tulee useamman kerran niin kyllä se mielestäni monikkoraskaudesta kertoo. Tää on kyllä hyvä palsta. Ei tarvi enää mennä edes ultraan. Selviäisköhän täältä sukupuolikin?
Vierailija kirjoitti:
No mulle se mainos pompsahti vain kerran. Onneksi. Jos tulee useamman kerran niin kyllä se mielestäni monikkoraskaudesta kertoo. Tää on kyllä hyvä palsta. Ei tarvi enää mennä edes ultraan. Selviäisköhän täältä sukupuolikin?
Minulle se mainos on tullut varmaan 50 kertaa, ja olen 51-vuotias vela... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole ponnahdellut mitään pitkään aikaan, mutta kesällä sain postilaatikkoon yhtaikaa vaippanäytteen ja näytepakkauksen koirankeksejä. Minulla ei ole lapsia eikä koiria.
t. N51
Mun tyttö jakaa mainoksia ja koirankeksejä piti jakaa jokaiseen postilaatikkoon, jossa ei ollut mainoskieltoa.
Minulla on postilaatikossa näkyvä mainoskielto. Koirankeksejä saa kyllä jatkossakin tuoda, koska tunnen pari koiraa, jotka niistä pitävät, mutta vaippoja en tarvitse mihinkään. Voisin tietysti tunkea niitä naapurin laatikkoon, mutta mitähän tuo 75-vuotias poikamies niistä ajattelisi? :)
t. N51
Tota noin. Tämä on VAUVA-lehden palsta.
Minä odotan lottovoittoa, joten odottajan uutiskirje on tervetullut, kunnes 10 miljoonaa on tilillä. Sen jälkeen keskustelen kanssanne hyvistä kotimaisista avustuskohteista.
Nyt ei enää naurata toi ponnahdusikkuna 😠eikö siitä pääse ikinä eroon?? Toivottavasti muuten kukaan lapsettomuudesta kärsivä ei saa sitä jatkuvasti silmilleen 😕
Niin tuli minullekin ja olen sentään jo vaihdevuodet ohittanut ja kohtukin on poistettu jo vuosia sitten. Olisi suurempi kuin saaramainen ihme, jos olisin raskaana, varsinkin kun miehiäkään ei ole ollut aikoihin kättelyetäisyyttä lähempänä. Ai niin, näinhän minä äskettäin eroottisen unen!