Löysin unelmataloni!! sis. linkki
kiva talo...mut vantaalla en kyllä haluais asua.
Kommentit (13)
niin vaikka olisi mikä tahansa unelmalukaali, en muuttaisi, sillä se ei paljon lohduta siellä melusaasteen keskellä...
Tosin aluetta en tunne lainkaan - onko ympäristökin mukava? Ja öljylämmityksestä miinusta...
Onneksi ei tarvitse ostaa pk-seudulta asuntoa/taloa, on nuo hinnat vaan niin hirvittäviä. :/
611 ainoa Helsingin keskustaan päin menevä. Se menee 2 kertaa tunnissa vaan. Onpa syrjässä. Eipä ilmoituksessa olekaan mainittu lähialueen palveluita tai noita kulkuyhteyksiä, kuten yleensä on tapana. Toi voi olla myös jollakin tavalla suojeltu, hankala saada rakennuslupaa tms. esim. juuri tuolle autotallille.
Et satu ap olemaan itse myyjä ja laitot tänne tän mainosmielessä?
Alue ei sinänsä mikään kaikkein paras.
Vieressä kulkee kehä III, on lentomelua ja autokauppoja/ muuta teollisuutta.
lämmitysmuoto...
Miksi öljylämmitys on miinusta?
t: 260 neliöö öljyllä
Remontoitu liikaa ja liian moderniin tyyliin, vanhan talon hengestä ei mitään jäljellä. Tonttikin liian pieni minun makuuni. Ulospäin ihan nätti, sisältä mennyt tunnelma pilalle.
Tehty vaan pinnat viimeisen päälle, jottei kukaan osaisi epäillä mitään.
Tehty vaan pinnat viimeisen päälle, jottei kukaan osaisi epäillä mitään.
mulla nousee niskatukka pystyyn aina, kun nään vanhaan taloon ja vielä yläkertaan pykätyn saunakopin.
Muuten söpö talo ja kiva pohja. jotenkin englantilaistyylinen sisältä (portaat, takka)
Miehen kanssa katsottiin ja ihasteltiin... Liian iso ja liian kallis meille, mutta todella upea...
Ihan kivan näköinen talo ja ok tontti, mutta sijainti ja ympäristö tosiaan aika surkeita.