Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko nainen pitkään, kun on kiinnostunut?

Vierailija
27.10.2016 |

Vai päinvastoin, saattaako nainen katsoa pitkään silloinkin kun ei ole kiinnostunut?

Millä tavalla se pitkä katse pitäisi tulkita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes ajatellut tollaista. Ehkä kuljen laput silmillä paikasta a paikkaan b. Ehkä siinä tulee tuijoteltua ihmisiä matkalla.

Vierailija
2/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuijottaa monesti pitkään vain arvostellakseen sinut päästä varpaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on linnunpaskaa poskella niin saattavat katsoa vaikka eivät ole kiinnostuneita.

Vierailija
4/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ollut huomaavinani tutun miehen ja sitten katsoin, että onko se tietty henkilö, mutta ei sitten ollutkaan (toinen oli täysin tuntematon, ja toinen puolituttu, mutta eri henkilö jolta näytti), ja nämä kuitenkin ehti huomata tuijotukseni.

Toinen tällainen mieshenkilö (minulle tuntematon) on sen jälkeen aina tuijottanut minua todella suoraan lähes joka kerta, kun sen nään. En oikein tiedä miten se katse pitäisi tulkita, siinä on ehkä hiukkanen hämmennystä (silloin ekan kerran kun katsoin häntä tutkiakseni, että onko tuttu, näytin varmaan itse myös hämmentyneeltä, mutta en tiedä miksi hän katsoisi minua hämmentyneesti... vuosien ajan!). Itse en yleensä katso häntä sen kummemmin, huomaan tietysti koska on töissä tietyssä paikassa, tunnen tuijotuksen ja kun nostan katseen, niin ainahan se katsoo, ihan suoraan. En tiedä miksi. Olen ruma, joten en usko syyn olevan mikään ihastuminenkaan. Ei minua muut miehet tuijota, hädin tuskin huomaavat, ja asiakaspalveluissa olevat miehet kohtelevat kylmästi.

Toinen henkilö (puolituttu) alkoi sen jälkeen jutella minulle ja on vähän kanssa "tuijottanut" ja joskus puhunut. Tosin koska hän on puolituttu, niin saattaa jo senkin takia.

Mutta tuo ensin kertomani tapaus hämmentää oikeasti. Että jos kellään vain on mitään teoriaa?

Kumpikaan ei siis tiedä, että miksi katsoin heitä aikoinaan, että olisiko heille voinut joku väärinkäsitys syntyä...

Vierailija
5/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka itsevarmalla tuulella olen. Jos haluan osoittaa kiinnostukseni, niin katselen pitkään, tai sanotaanko että hiukan tavallista pitempään, ja mieluiten silmiin. Jos koen tilanteen jotenkin ujostuttavaksi, niin helpommin menee vilkuiluksi. Näin oli nuorena, en uskaltanut silloin kohdata ihastusta.

Vierailija
6/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaikea selittää mut kun nainen katsoo ihastuneena niin sen vaan huomaa siitä katseesta,se on syvällisempi ja intohimoisempi,sen vain tietää 

Vierailija
7/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
8/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on vaikea selittää mut kun nainen katsoo ihastuneena niin sen vaan huomaa siitä katseesta,se on syvällisempi ja intohimoisempi,sen vain tietää 

Tuntomerkkejä?

Vierailija
9/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Ja jos oon itsekin ihastunut, niin siinä tuntuu huikaisevalta ihan koko kropassa, varsinkin alavatsassa ja haarojen välissä tietenkin. Ikävä kyllä tätä katsetta ei usein kohtaa.

Ei siitä voi erehtyä. Sellainen syvä, pehmeä, upottava katse ja makuuhuonesilmät.

Vierailija
11/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Ja jos oon itsekin ihastunut, niin siinä tuntuu huikaisevalta ihan koko kropassa, varsinkin alavatsassa ja haarojen välissä tietenkin. Ikävä kyllä tätä katsetta ei usein kohtaa.

Ei siitä voi erehtyä. Sellainen syvä, pehmeä, upottava katse ja makuuhuonesilmät.

Makuuhuonesilmät?

Vierailija
12/17 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on mysteeri. Aina.

Vierailija
13/17 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihastunut tai kiinnostunut, haluan katsella miestä pitkään, mutta niin ettei hän huomaa. Joskus olen jäänyt kiinni tästä, kun katselin ruokatunnilla kivaa työkaveria, johon olin ihastunut. Hän nosti katseensa sanomalehdestä ja kysyi jotenkin pehmeästi: "Mitä?" ja minä olin niin häkeltynyt, etten saanut sanotuksi mitään, tuijotin vain pöytää.

Vierailija
14/17 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson hyvännäköisiä pidempään. En kuitenkaan ole kiinnostunut.

Vierailija
16/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimys.

Vierailija
17/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihastunut, saatan kyllä myös vältellä katsetta ja katsella salaa, kun mies ei huomaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän