Minkä NIMINEN olisit jos saisit itse päättää?
Jos siis muuten olisit kyllä täysin sama ihminen, saisit päättää itsellesi nimen, mikä se olisi? Omia etunimiä ei saa sanoa vaikka niihin olisikin tyytyväinen. Peukutellaan myös toistemme vastauksia!
Minä olisin Viktoria/Victoria
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä:
Ellen
Mia
Sofie
Julia
Isabella
Boring wannabe-suomenruotsalaisnimet. Etkö suomalaisuutta? Suomessa hyviä vanhoja nimiä, eikä tarvitse olla tekohieno ja äärettömän tylsä.
Olen miettinyt, että joskus kun saan jonkun keski-iän villityksen, niin vaihdan nimekseni Heta Loviisa. Tämä juontaa juurensa siitä, että ihailen suuresti näyttelijä Rauni Luomaa, ja eritoten hänen näyttelijän suorituksiaan elokuvissa Niskavuoren Heta (jossa Rauni siis näyttelee Hetaa) ja Niskavuori (jossa hän näyttelee Loviisan roolin).
Vierailija kirjoitti:
Nina.
Eli 'nenä' viroksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis muuten olisit kyllä täysin sama ihminen, saisit päättää itsellesi nimen, mikä se olisi? Omia etunimiä ei saa sanoa vaikka niihin olisikin tyytyväinen. Peukutellaan myös toistemme vastauksia!
Minä olisin Viktoria/Victoria
Saahan sen itse päättää.On ilmoitusasia.
Etunimensä täysi-ikäisenä vaihtanut.
Pihla. Oma nimeni on tyyliä Katja. Meh.
Vierailija kirjoitti:
Elisabet, Elisa tai Elise olisivat kauniita, mutta lempinimi olisi aina se Ellu, plääh :D
Mä en oo ikinä ollut Ellu, sen sijaan Elle, Elkku tai Eltsu (en kyllä tiedä onko ne yhtään parempia :P )
Toisaalta jos olisi pakko vaihtaa nimeä, niin olisin varmaan juuri Elle tai Ellen, tai sitten Jane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kovasti omasta nimestäni. Helppo lausua, sopii monenikäiselle, yleinen, mutta ei liian yleinen kuitenkaan. Lisäksi tykkään siitä, mistä nimeni on saanut alkunsa, alkuperä on sellainen reipas fiktiivinen hahmo. Ei, en ole Ronja, alkuperä on vanhempi. Yhteen aikaan tykkäsin kovasti Marianne-nimestä, mutta senkin hohto on jotenkin mennyt, mutta ehkä siksi vaihtaisin, jos olisi pakko vaihtaa. Mutta en kuitenkaan halua vaihtaa.
Peppi?
Peppi ei ole yleinen.
Pitäisin edelleen tämän nimeni, vaikka sen nykyinen yleisyys harmittaakin vähän. mutta mä oon nimen edelläkävijä.