Minkä NIMINEN olisit jos saisit itse päättää?
Jos siis muuten olisit kyllä täysin sama ihminen, saisit päättää itsellesi nimen, mikä se olisi? Omia etunimiä ei saa sanoa vaikka niihin olisikin tyytyväinen. Peukutellaan myös toistemme vastauksia!
Minä olisin Viktoria/Victoria
Kommentit (79)
Elina tai Salla, tai Salla Elina sukunimeksi joku luontoon liittyvä esim.tyyliin Sinivaara- tai järvi
Joku näistä:
Ellen
Mia
Sofie
Julia
Isabella
Kerttu. Enkä hyväksyisi mitään Kepaa vaan reagoisin vain Kerttuun. Voisin olla myös Susanna, mutta silloinkin kelpuuttaisin vain "oikean" nimen tai lempinimistä juuri ja juuri Suskan. Suskiin ja Sussuun en reagoisi.
Joku ketjussa haluaisi olla Elisabeth, Elisa jne., mutta harmitteli Elluttelua. Mä oon Elisa ja kaikki kutsuu aina Elisaksi, kun en ole muuta koskaan hyväksynyt.
Margaretha Sikuriina Kissanminttu
joku kansainvälinen ja kohtalokkaan kuuloinen.. vaikkapa Greta tai Vivian
Iris Katarina Routavuori
joku tuon tyylinen. ...on niin tylsää olla tyyliä " Tiina Johanna Heikkinen," mutta ei viitsi ruveta vaihtamaankaan vain siksi, että nimi on tylsä!
Klara. Lausuttaisiin siis ihan yhdellä aalla. Oma nimeni on pitkä kolmitavuinen. Minua on aina ärsyttänyt sen pituus. Lyhyt ja jämäkkä on paljon helpompi. Nimeni lyhennetään aina toinen toistaan pissismäisemmillä lempinimillä. Työelämässäkin.
Milla on coolimpi ku Ella. :D