Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntapakeskustelu

asafdgsdgf
27.10.2016 |

No niin, nyt voidaankin kaikki oikein vatvoa! Ikäsi, pituutesi, painosi. Mitä yleensä syöt, paljonko liikut. Ja viimeisenä: oletko tyytyväinen?

Minä aloitan. 25v, 175cm, 65,5kg. Aloitan päivän aina puurolla ja ruisleivällä. Joskus 12 aikoihin syön jotain normaalia lämmintä ruokaa, toisen kerran iltapäivällä 17 aikoihin. Iltapalalla syön leipää, jogurttia tms. Lisäksi olen kova napostelemaan, syön noiden aterioiden välillä ihan varmasti jotain (monesti se on pieni määrä jotain karkkia tai sitten karjalanpiirakkaa tms). Rakastan leivoksia yms ja syön kaikkea makeaa monta kertaa viikossa, melkein joka päivä, mutta en isoa määrää. Äsken paistoin kyllä itselleni lettuja hetken mielijohteesta ja söin neljä hillon kera, eikä tämä nyt mitenkään erityisen poikkeuksellista ole minulle. Limuun kun olin oikeasti tosi pahasti koukussa vielä vuosi sitten, lihoin 6kg nopeasti ja hampaatkin kärsivät. Siitä kun pääsin eroon niin taas hoikistuin.
Lenkkeilen lähes joka päivä, mutta se on vaeltelua koirien kanssa metsikössä, ei mitään juoksua tms. En ole ikinä ollut urheilullinen, ratsastus on ainoa vähän fyysisempi laji mitä olen ikinä harrastanut. Olen ns laihaläski, eli vaikka olen normaalipainoinen ja suht hoikka niin ei ole lihasta ja mahasta löytyy kyllä makkaraa ja perse on lörö. Eli siis toisinsanoen en todellakaan ole mikään timmi vaan sellainen "löysä".
Olen tyytyväinen. Tietenkin ottaisin urheilullisemman vartalon jos saisin sen ilmaiseksi, mutta kun sen eteen pitäisi oikeasti tehtä töitäkin niin nääääh... Nykyisyys on ihan hyvä, sellanen tavallinen. Liikuntaa haluaisin kyllä oppia ylipäätään harrastamaan enemmän, en kroppani takia vaan siksi että olisihan se ihan terveellistä. Samoin tätä jatkuvaa pientä napostelua voisin koettaa hillitä, tulee monesti ostettua kaupasta sipsiä ja suklaata ja vaikka ja mitä niin että lopulta niitä ihan kasautuu. Minulla on aina melkein kaapissa jotain hyvää, nytkin hyllyssä on toffeeta ja suklaata. Ei hyvä sekään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä