Olen kyllästynyt facebookiin, irtaantuiskohan sittenkin koko foorumista?
Onko muita tympääntyneitä naamakirjaan?
Oletteko harkinneet poistumista sieltä?
Mikä meitä pidättelee siellä olemiseen?
Ensinäkään itse en edes jaksa päivittää mitään kuin hyvin harvoin, ja muidenkin kaverilistalaisteni päivitykset eivät ole sen ihmeellisempiä, eivät elämää suurempia kuitenkaan, ja joillakin on niin naurettavan ympäripyöreitä päivityksiään, ettei tosikaan.
Muiden matkustelu-mainostamiset eivät kiinnosta, sillä mulle on ihan se ja sama, missä joku ystäväpiiriläisistäni on tehnyt matkansa. Aivan sama. Ei tää elämä kuitenkaan itse kullain ole sen kummoisempaa, päivästä päivään vaan mennään kohden kuolemaamme. Enimmäkseen ihmisen elämä täyttyy rutiineista eli syömistä, juomista, nukkumista, ulkoilua, kuntoilua ( kaikkihan eivät edes kuntoile), ihmisten kanssa seurustelusta (jos heitä on ympärillään, keiden kanssa voi jutella jne.), sekstailusta (jos ei ole kumppania siihen tarkoitukseen, niin sitten soolo-sellaista), työtä tehden, jos sitä on, ja kukin harrastelee mitä nyt sitten haluaa. Sitten on sairastelua ja kuolemia, sekä lasten syntymiä, ja siinähän ne sitten onkin eli elämää, jota ennen facebookkiakin on vietetty, nyt vaan jotkut päivittävät sinne miltei kaiken, mitä elämässään tapahtuu.
hanki paremmat ystävät niin facebook on hauskaa :)