Lue keskustelun säännöt.
Mitä apua olet saanut sossusta ja muualta?
27.10.2016 |
Rehellisesti, kertokaa! Entä mikä oli elintasonne silloin? Minkälaista elektroniikkaa hankitte silloin, kun saitte tukia?
Kommentit (2)
En mitään. Piti kuulemma pärjätä omillaan. Olin työtön puolitoista vuotta, peruspäivärahalla, koska en kuilunut kassaan.
Jäi vaan mieleen kun katselen näitä sossurahoilla eläviä joilla on varaa polttaa, juoda ja olla hakematta töitä.
Pärjäsin omillani, otin pankista lainan elämistä varten. En unohda ikinä. Nyt olen yrittäjä ja taas omillani. En maksa lanttiakaan ylimääräisiä veroja, ja löhden täältä kun vaan pääsen.
Alkkis ja huumehörhö täällä apua saa, tai neljän lapsen äiti joka vielä valittaa. Mä en kuulu tänne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen saanut toimeentulotukea kun tulonani oli minimisairauspäiväraha +lapsi huollettavana, nyt kun saan n. 800e kuussa taidan olla liian rikas saamaan mitään.
Elektroniikasta voi sanoa vain sen verran että sossu maksoi minulle digiboksin silloin kun systeemit muuttuivat, mutta esim. silmälaseihin en saanut tukea tuolloin joten jäi hankkimatta, vaikka lääkärin mukaan päänsärkynikin saattoi johtua hajataitosta, harkinnanvaraisiahan nämä tämmöiset ovat. Joskus maksoivat esim. 3 euroa tt-tukea.