Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullista huomata etten ole kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto

Vierailija
27.10.2016 |

Kun siis kaverit miettivät baariin lähtöä, elokuviin menoa jne. En koskaan ole se ensimmäinen vaihtoehto jota kysytään.. minulla on muutama hyvä kaveri sieltä täält. (tai niin olen luullut..) ei kuitenkaan mitään isoa kaveriporukkaa. On tullut vain huomattua tämä sosiaalisen median kautta. Harmittaa.. kaipaisin oikeasti sellaista "bestfriend" ystävää, jolle kerrottaisiin turhanpäiväisyyksiä, esiteltäisiin snapchatissa uusia vasteostoksia, merkittäisiin esim. facebookissa hauskoihin memeihin jne. Olen 23v ja näitä juttuja harrastavat monet ja minä itsekin, tämä vaan ei tunnu olevan vastavuoroista :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tunnen itseni yksinäiseksi. Kavereita on kaksi, keiden kanssa kyläillään kolmen, neljän kuukauden välein. Minua ei koskaan kukaan pyydä minnekään, eikä mulla ole ketään, ketä pyytää. Ei ole ketään, kelle soittaa kun tapahtuu jotain erikoista, paitsi mieheni. Töissä on hyviä työkavereita, mutta ei nähdä vapaalla. Olen perheellinen, pian 40v nainen, enkä tiedä mistä kavereita voisin saadakaan. Lasten harrastuksissa äidit juttelevat tuttujensa kanssa, minä tervehdin ja Se on siinä. Enhän nyt voi mennä niiden keskusteluunkaan sekaamaan. Onko minulle vinkkejä?

Vierailija
22/24 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vinkkejä, aikuisena niitä kavereita ei niin vaan saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää UUSIA YSTÄVIÄ Facebook ryhmään:) Siellä voi vaihdella kuulumisia, toivotella huomenet ja hyvät yöt ja jos hyvin käy niin löytää oman tyylisiä tuttavuuksia ja ystäviä.

Vierailija
24/24 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uutta seuraa, hanki harrastus ja tee sukellus itseen. Liikut väärissä piireissä, siinä se.