Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Haluan irtisanoutua Aleksi Valavuoren kommenteista

Vierailija
27.10.2016 |

Hei! Haluan vain ilmoittaa, ettei Aleksi Valavuoren kommenteilla ole mitään tekemistä minun tai työpaikkani kanssa, vaikka kävinkin Nesteen huoltsikalla, ja Neste sponsoroi urheilutoimintaa ja Espoo Unitedia, jossa Aleksi Valavuori on ollut töissä.

Työpaikkaani suojellakseni en sano kyseisen yrityksen nimeä, mutta totean vain, ettei yrityksellä ole mitään tekemistä sen kanssa, missä minä asioin vapaa-ajalla, eikä firmalla ole mitään tekemistä Neste Groupin, Espoo Unitedin, koripallon tai Aleksi Valavuoren kanssa.

Sukulaisellani on maatila, josta toimitetaan raaka-aineita jatkojalostukseen ja sieltä eteenpäin liikkeisiin, joista kenties hankitaan evästä myös Espoo Unitedin palloilijoille, joihin Aleksi Valavuorella on kytkös. Sukulaiseni puolesta ilmoitan siis myös, ettei Valavuoren kommentit liity mitenkään häneen eikä hänen maatilaansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomafia FTW

Vierailija
2/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana istuskella Nesteen huoltoasemalla kirjoittamassa runoja. Haluan myös irtisanoutua Valavuoren kommenteista, vaikka hänellä sponsoroinnin kautta onkin ollut sidos kyseiseen firmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi. Minä puolestaan allekirjoitan täysin Valavuoren kommentit ja pidän niitä perin hauskoina.

Vierailija
4/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imagoani suojellakseni ilmoitan, että käytän ainoastaan Lumene -puuteria, kun taas se Valavuoren puuterikuorrutettu rimppakinttuhintti käytti oletettavasti Maybellineä.

Vierailija
5/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä mulla on taas menny joku tärkeä uutinen ohi.

Vierailija
6/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme