Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tiimalasivartalo ja mieshän se valittaa

Vierailija
27.10.2016 |

Olen kapeavyötäröinen nainen, tiimalasin mallinen, BMI 23. Joten tissit on isohkot ja lantio leveä. Monen miehen mielestä kai ihanteellinen naisen vartalo. Mutta oma mies jaksaa valittaa.. Kuulemma liian iso perse jne. No kapeasta vyötäröstä näkee, että olen omaan ruumiinrakenteeseeni nähden riittävän hoikassa kunnossa. Jos tästä laihduttaisin, kapenisi vyötärö vain lisää, mutta ei takapuoli pienenisi. Olen ollut tällainen aina. Totta on että jos vertaa keskimääräiseen tasapaksuun teinivartaloon, niin takapuoleni on isompi, mutta vastaavasti vyötärö paljon kapeampi. Ja koska olen jo 40, niin ei edes kannata verrata teineihin. Miksi mies sitten valitsi minut, jos vartaloni ei kelpaa? Mies ehdottomasti halusi alkaa seurustelemaan ja kosi jne. Ihmettelen miehen puheita, mikä on kun naisen näköinen nainen ei muka olekaan hyvä. Vai onko tämä jotain alistamispaskaa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mitat. Kilot &pituus ja sit rinta vyötärö -lantio. Ihan vaan mielenkiinnosta. Miehes on ärsyttävä.

Vierailija
2/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mitat. Kilot &pituus ja sit rinta vyötärö -lantio. Ihan vaan mielenkiinnosta. Miehes on ärsyttävä.

Ei minun rinnanympärys ole tämän keskustelun pointti. Vaan se että mistä johtuu kun mies valittaa. Olen kysynyt häneltä itseltään, mutta hän ei kerro miksi. Sen tähden kysyn täältä muiden mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole niin ulkonäkökeskeinen, että vartalosi olisi mikään este suhteelle. Laita kuva, niin tiedetään sitten, onko se ahteri liian iso.

Vierailija
4/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso perse mihin? Kerro nyt ihan sanatarkasti, millaisia kommentteja se mies antaa ja milloin.

Vierailija
5/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puketua vartalonmyötäisiin vaatteisiin? Jos näin, niin siinä syy.

Vierailija
6/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää muiden ajatuksia. Jos kroppa on ollut tuollainen suhteen alusta alkaen, niin jokin oman itsetunnon parannus tai sinun alistaminen lienee kyseessä. Aika monelle muulle miehell tuollainen kroppa kyllä kelpaisi.

Vierailija
7/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole niin ulkonäkökeskeinen, että vartalosi olisi mikään este suhteelle. Laita kuva, niin tiedetään sitten, onko se ahteri liian iso.

Olen itse tyytyväinen ahterini kokoon. Moni muu mies on sitä myös kehunut. Ja ahteri oli samankokoinen tavatessamme kuin mitä se on nyt. Haluaisin kommentteja siihen, että jos vartaloni koko eikä muoto ole muuttunut suhteen aikana, niin mikä ihme on vikana. Suhde on muuten hyvä, emme riitele enkä nalkuta tms. Miksi valittaa ahterin koosta, jos se on aina ollut tällainen. Mitäs valitsi minut sitten? Miksi halusi seurustella kanssani? Vai onko tämä joku yritys lytätä itsetuntoni?

Vierailija
8/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että joku muu mies kiinnostuu sinusta. Eli mustasukkainen ja siksi haukkuu.

Vierailija
9/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa. Mä en kuuntelis moista nillitystä hetkeäkään, vaikka olen kaikkea muuta kuin naiselleinen kaunotar.  Olen tasapaksu pökkelö ilman kunnon kurveja. Hartiat on leveät, vyötäröä ei ole, tissit roikkuu jne. Koen kroppani epänaiselliseksi MUTTA mun mieheni rakastaa ja haluaa mua tällaisenaan ja kehuu vartaloani (ja ennen kaikkea ihailee mun henkisiä ominaisuuksiani). Koskaan ei ole mistään valittanut, päin vastoin, vaikka maailma pullistelee paljon viehättävämpiä naisia. 

Kanna itsesi ylpeydellä, olet kaunis omana itsenäsi, ainutlaatuinen. 

Vierailija
10/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso perse mihin? Kerro nyt ihan sanatarkasti, millaisia kommentteja se mies antaa ja milloin.

Joo tämä onkin hyvä kysymys. En tiedä mihin se on liian iso. Kommentit on tällaisia: "sulla on liian iso perse", "voisit pienentää tota isoa takapuoltasi" jne ilman sen kummempaa sisältöä. Mies laukoo noita kommentteja yllättäen vaikka kesken tv:n katselun tms tai mennessämme nukkumaan. Tilanteissa, joissa ei ulkonäkö ole ollut mitenkään puheena.

Vierailija
11/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää että lähet muiden matkaan ja yrittää latistaa sun itsetunnon.

Alistamispaskaa siis hyvinkin.

Suosittelen terapiaa, miehelle varsinkin.

Vierailija
12/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä keski-iän kriisi? Tyytymätön itseensä, vähiin saavutuksiinsa eikä osaa muuttaa elämäänsä, joten kiukuttelee sinulle?

Vierailija
13/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tyytyväinen ahterini kokoon. Moni muu mies on sitä myös kehunut. Ja ahteri oli samankokoinen tavatessamme kuin mitä se on nyt. Haluaisin kommentteja siihen, että jos vartaloni koko eikä muoto ole muuttunut suhteen aikana, niin mikä ihme on vikana. Suhde on muuten hyvä, emme riitele enkä nalkuta tms. Miksi valittaa ahterin koosta, jos se on aina ollut tällainen. Mitäs valitsi minut sitten? Miksi halusi seurustella kanssani? Vai onko tämä joku yritys lytätä itsetuntoni?

Kuten sanoin, perseesi ei ole niin iso, että se olisi ollut este parisuhteelle. Sinussa on jotain muita ominaisuuksia, joihin miehesi ihastui. Ehkä hän ei aiemmin rohjennut valittaa asiasta. En tiedä, mikä nyt on vialla.

Vierailija
14/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat puketua vartalonmyötäisiin vaatteisiin? Jos näin, niin siinä syy.

Joo kyllä pukeudun vartalon myötäisesti. Tykkään että tiimalasimallini näkyy enkä ole säkkivaatteissa kulkeva homssu. Miksi se on se syy? 

Vierailija
15/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti 40? Itse olen 27, ja sinä kuulostat ihan lapselta.

Mikset hanki omaa elämää? Mitä väliä mitä miehesi sanoo. Teillä ei taida olla lapsia? Sano miehelle, että hän on vapaa etsimään kauniimman ahterin omaavan naisen? Ettet aio muuttaa omaasi ja kysyntää riittää vaikka miehesi lähtisi. 

Vierailija
16/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä onkin hyvä kysymys. En tiedä mihin se on liian iso. Kommentit on tällaisia: "sulla on liian iso perse", "voisit pienentää tota isoa takapuoltasi" jne ilman sen kummempaa sisältöä. Mies laukoo noita kommentteja yllättäen vaikka kesken tv:n katselun tms tai mennessämme nukkumaan. Tilanteissa, joissa ei ulkonäkö ole ollut mitenkään puheena.

Jos sun mies on sairastunut psyykkisesti? Ei kuulosta ihan terveiltä noi sen jutut. 

Vierailija
17/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi valittaa sellaisesta asiasta, jota ei voi muuttaa. Tosin olen miehesi kanssa samaa mieltä, että kapeampi lantio on parempi. Ei teinit mitään tasapaksuja ole, vaan heillä on myös kapea vyötärö ja siihen suhteutettuna leveä lantio. Eli molemmat ovat pienempiä kuin sinulla, mutta muodokkaita ovat hetkin. Ainoastaan sirompia ja ihania keijukaisia, joista minä kiinnostun.

Isommillakin naisilla voi olla naisellisia muotoja, mutta kokonaisuus on vain liian iso ja jykevä makuuni. Minulle mieluisat naiset ovat hentoja.

Vierailija
18/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkää että lähet muiden matkaan ja yrittää latistaa sun itsetunnon.

Alistamispaskaa siis hyvinkin.

Suosittelen terapiaa, miehelle varsinkin.

Hmm. Ehkä, mutta en ymmärrä miehen logiikkaa. Minä pidän vartaloni muodosta, ja saan siitä kehuja muilta, ei minun itsetuntoni yhtään heikkene jos oma mies vartaloani arvostelee. Alan vain ihmettelemään mikä miehellä on ongelmana. Jos yrittäisi latistaa toisen itsetuntoa niin pitäisi haukkua jotain mikä on toiselle arka paikka, minun muotoni eivät ole minulle yhtään arka asia tai epävarmuuden lähde. 

Vierailija
19/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks kysynyt siltä mieheltäs? Vaikea täältä sanoa, että mitä se tarkoittaa /touhuaa. Mutta jos pitöis arvaus heittää niin purkaa suhun jotain muuta ärtymystään (esim.vanheneminen). Sillä ei ole muuten mitään väliä vaikka jotkut muut sun persettä kauniina pitää, jokaisella kun on oikeus mielipiteensä eli se et muut pitää ei välttämättä muuta miehes mielipidettä.

Vierailija
20/94 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä miksi valittaa sellaisesta asiasta, jota ei voi muuttaa. Tosin olen miehesi kanssa samaa mieltä, että kapeampi lantio on parempi. Ei teinit mitään tasapaksuja ole, vaan heillä on myös kapea vyötärö ja siihen suhteutettuna leveä lantio. Eli molemmat ovat pienempiä kuin sinulla, mutta muodokkaita ovat hetkin. Ainoastaan sirompia ja ihania keijukaisia, joista minä kiinnostun.

Isommillakin naisilla voi olla naisellisia muotoja, mutta kokonaisuus on vain liian iso ja jykevä makuuni. Minulle mieluisat naiset ovat hentoja.

Makuja on erilaisia, jotkut pitää laihoista, jotkut muodokkaista jne. Selvä se. Mutta en usko että kukaan ihastuu ihan väärän muotoiseen ihmiseen ja kosii ihan väärän muotoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi