Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatekeräystä, jonne kelpaisi vähän huonompikin vaate?

Vierailija
03.07.2008 |

Kun on noita pikkutahraisia tai jo kuluneempia vaatteita, niin kelpaisiko ne jonnekin keräykseen kuitenkin? Ei taida Fida ja UFF esim. juuri ottaa sellaisia? Vai laittaisiko he vaatteet eteenpäin ulkomaille kuitenkin niitä tarvitseville, vaikkei myyntiin kelpaisikaan?

Kaikkein kivoin olisi kotimaan keräys, mutta onko sellaista? Mieluusti auttaisin todella tarvitsevia, kuin että heittäisin roskiin. (Toki tosi tahraiset ja tosi rikkinäiset jne menee roskiin)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille vaatteiden vienti on sen verran kallista, että ei sinne kannata huonoja lähteä viemään. Kirpparilla kukaan ei osta edes lähes ilmaiseksi kuluneita ja tahraisia sisävaatteita. Hyviäkin on kuitenkin tarjolla.

Laita tuonne annetaan palstalle ilmoitus, jos joku vaikka kelpuuttaisi.

Itse olen kyllä laittanut lumppukeräykseen kaikki sellaiset mitä en kirppikseltä itsekään ostaisi. En kehtaa niitä kenellekään edes tarjota.

Vierailija
2/4 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin jos myy kirpparilla voi osaan laittaa lapun "ilmainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen kyllä laittanut lumppukeräykseen kaikki sellaiset mitä en kirppikseltä itsekään ostaisi." -> Mihinkä siis laitoit? :)

Vierailija
4/4 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukukoppiin vaikkapa viikoksi. Toinen mahdollinen paikka voisi olla neuvolan aula. Näin tällaisen laatikon neuvolassa Helsingin Rajakylässä asuessamme. Tuli se itsekin pengottua läpi ajankuluksi odottaessani, vaikka en nyt lastenvaatteiden tarpeessa ole erityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi