Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selkäkipu, en pääse lääkärille!

Vierailija
27.10.2016 |

Olen muutaman kerran kuukauden sisällä käynyt päivystyksessä selän takia ja saanut sairaslomaa, viimeisellä kerralla lääkäri sanoi että seuraavan kerran varaa lääkäri aika, älä enää tule päivystykseen, koska emme voi tehdä sille mitään täällä. Lääkitys on mutta se ei paljoa auta. Lääkäri aika on nyt varattu mutta se on vasta 3 viikon päästä.

Nyt taas selkä todella kipeä, eikä ne ota enää päivystykseen, mitä mä nyt teen? Joudun olemaan pois koulusta ja sinne pitäisi viedä taas sairaslomatodistus. Mistäs mä nyt sellasen sitten saan? Yksityiselle ei ole nyt rahaa mennä. Ahdistaa tämä tilanne ihan hemmetisti :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä voit mennä päivystykseen, jos tarvitset saikkutodistuksen. Niinhän muutkin joutuu tekemään.

Mikä selässäsi sitten on? Joku välilevyongelma vai ihan pelkkä jumi?

Vierailija
2/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma pari vuotta sitten niska ja hartiakipujen kanssa. Sanoivat että älä tule enää päivystykseen. Todella paska homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vain rohkeesti lääkäriaika ja muista pyytää todistus siitä että olet käynyt. Eteenkin jos selkäkipu säteilee pakaroihin ja jalkoihin.

Vierailija
4/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt koulussa vaan etkä lintsaa

Vierailija
5/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikuttelu alkoibennen työpaikkaa

Vierailija
6/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha mennä lääkärille. Ne ei osaa tehdä mitään. Varaa aika osteopaatille ja hoidata selkä kuntoon.

Vierailija
7/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin fyssarina suosittelisin varaamaan fysioterapeutille ajan. Fyssari osais hoitaa sen ongelman pois eikä vain lääkitä oireita pois. Alkuun voisit ihan tsekata kenkäs. Ne on yleensä suurimpia syyllisiä selkäsärkyihin

Vierailija
8/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenaamulla terveyskeksukseen ja selitä tilanne. Akuutissa kiputilanteessa pitää saada hoitoa heti, vaadit päästä lääkärille niin kyl ne sulle antaa ajan. Jos ei anna puhelimessa niin sit vaan meet sinne terveyskeskukseen itkemään. Tää on ihan paskaa tää Suomen terveydenhoito, mut nykyään hoidetaan vaan ne jotka jaksaa pitää meteliä. Tsemppiä! Tiedän kuinka vittumaisia selkäkivut on. Jos oot koulussa niin saisiko koululiikunnasta tai opiskelijaterveydenhuollon kautta aikaa nopeammin lääkäriin tai vaikka suoraan aikaa fysioterapeutille tai hierojalle tms? Mä itse oon käynyt Unisportin hierojalla, vähän halvemmat hinnat kuin normihierojilla,  auttoi kyllä!

Vierailija
9/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt päivystykseen, mutta oikeasti ota sen lääkärin vihjeestä vaari ja varaa myös lääkärinaika sinne perusterveyden hoitoon lääkärille. Selkäsi pitää saada kuntoon eikä se päivystyksessä parane.

Siinä vaiheessa kun on tunnottomuutta tai jalka alkaa läpsyä niin on jo kiire. Minä sain apua liian myöhään ja olen vaipoissa vielä kahdeksan vuotta myöhemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi