Miehen ehto että meillä on seksiä
Mitä mieltä? Meillä seksin ehtona on että otan joka kerta ennen seksiä suihin. Muuten mies ei seksiin suostu. Eilen meni sitten jo hermo kun sanoin etten nyt tällä kertaa niin mies toteaa ettei sitten ole seksiäkään.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä? Meillä seksin ehtona on että otan joka kerta ennen seksiä suihin. Muuten mies ei seksiin suostu. Eilen meni sitten jo hermo kun sanoin etten nyt tällä kertaa niin mies toteaa ettei sitten ole seksiäkään.
Antaako hän myös sinulle suuseksiä?
No, nyt sitten odottelette jalat ristissä kumpi lipeää vaatimuksistaan ensiksi vai tuleeko sitä ennen jo ero. Ero tulee jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
Mies ei itse edes tajunnut mistä suutuin eilen.. Vituttaa. Ja eihän tollasesta nyt voi suuttua.
ap
Suostu miehen ehtoon. Mutta aseta itse ehdoksi, että mies nuolee sua joka kerta.
Ap:n miehellä on ilmeisesti joku erektio-ongelma, jota häpeää ja siksi käyttäytyy lapsellisesti.
Todella omituista! Et tietenkään teesitä jos et jaksa/halua/huvita. Anna kun arvaan ettei mies anna samalla mitalla takaisin? Tuo erektio-ongelma on varmastikin kyseessä tai muu haluttomuus/homoseksuaalisuus.
Minua ihmetytti kerran muutama asia. Katsoimme leffaa ja nukahdin kesken,heräsin uudestaan kun leffassa oli meneillään joku tappelu kohtaus kun miehet tappelee,miehellä oli tuolloin täys seisokki päällä. Näkyi heti kun kalsarit päällä makasi.
Toinen asia,kiihottaako miehiä sotapelien pelaaminen netissä kuulokkeet päässä ja jutellen samalla muille miehille? Olen huomannut kun mies kalsarit jalassa pelaa että hänellä myös tuolloin hieman seisoo..
Sitten meidän seksi. Kesto max 2min. Aina takaapäin. Saan kinua että koske mua edes. Makaa vaan selällään kädet rinnalla ja odottaa suihinottoa. Suihinoton jälkeen ja sen aikana pitää silmät kiinni eli ei edes näe minua. Ikinä en ole näin huonoa seksiä saanut,turhauttaa kun mikään ei auta. Olen itse hoikka ja kysyntää olisi eli ulkonäöstä ei ole kiinni. Mies on reippaasti ylipainoinen.
Jotain hän miettii seksin aikana mutta, miestä vai naista... Tätä olen alkanut miettimään.
ap
Ai sää oot se jolla oli aamulla se hinttimies aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti kerran muutama asia. Katsoimme leffaa ja nukahdin kesken,heräsin uudestaan kun leffassa oli meneillään joku tappelu kohtaus kun miehet tappelee,miehellä oli tuolloin täys seisokki päällä. Näkyi heti kun kalsarit päällä makasi.
Toinen asia,kiihottaako miehiä sotapelien pelaaminen netissä kuulokkeet päässä ja jutellen samalla muille miehille? Olen huomannut kun mies kalsarit jalassa pelaa että hänellä myös tuolloin hieman seisoo..
Sitten meidän seksi. Kesto max 2min. Aina takaapäin. Saan kinua että koske mua edes. Makaa vaan selällään kädet rinnalla ja odottaa suihinottoa. Suihinoton jälkeen ja sen aikana pitää silmät kiinni eli ei edes näe minua. Ikinä en ole näin huonoa seksiä saanut,turhauttaa kun mikään ei auta. Olen itse hoikka ja kysyntää olisi eli ulkonäöstä ei ole kiinni. Mies on reippaasti ylipainoinen.
Jotain hän miettii seksin aikana mutta, miestä vai naista... Tätä olen alkanut miettimään.
ap
Aijai veit liian pitkälle, 0/5
Olisi kannattanut lopettaa tuohon leffajuttuun, mutta ei kun uutta provoa koukkuun!
en ole sellaista aloitusta tehnyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aijai veit liian pitkälle, 0/5
Olisi kannattanut lopettaa tuohon leffajuttuun, mutta ei kun uutta provoa koukkuun!
Siinäpähän luulet jos et usko.
ap
No miksi olet yhdessä tuollaisen kanssa? Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Moni nainenkin vaatii suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Moni nainenkin vaatii suuseksiä.
Niin just. Ei se mies mikään kone ole, joka ei vaatisi esilämmittelyä.
Jätä se sika ihan oikeasti.
jätkä on joku helvetin kaheli.
No sitten meillä ei olisi seksiä. Seksin pitäisi olla ihanaa eikä mikään "pakkosuoritus" eikä kirityskeino.
Juu ja en todellakaan pakota miestäni nuolemaan.
Kuvittele loppuelämä tuollaisen plösön kanssa.
JSSAP.
Tollaseen kannata elämäänsä haaskata. Homo se on.
Terve parisuhde.