Miksi naiset luulevat että mies haluaisi nuoren sex and the city tatuoidun salilla käyvän meikkiprinsessan?
Tälläisiä nuoret naiset pyrkivät olemaan, ihailevat nykyajan trendejä. Salilla käyntiä, sex and the citya, tatuointeja, meikkaamista. Siihen päälle kalliiden hupien ihannointi kuten gourmee ateriat, valokuvaus, matkustaminen, merkkivaatteet.
Oikeasti miehille kelpaa ihan tavallinen kiva nainen joka ei yritä esittää mitään pinnallista. Sillä kivalla naisella on mekko päällä ja hellan ääressä välillä oven raosta miehelle twerkkailee "tuus syömään". Mitään muuta naisen ei oikeasti tarvitse olla. Tavallisuus, aitous ja naisellinen lämpöys on ihaninta naisessa.
Kommentit (23)
Eikös Sex and the City ole jo aika vanha juttu?
Mutta juu, tavallisuus on naisissa parasta. Ulkonäkönä "naapurin tyttö", luonteena tavallisen mukava ja iloinen. Sellaisen naisen minä nuorena (10 v sitten) halusin, etsin ja sainkin.
NIin no tuommoisen kodin hengettären ne haluaa kotiin hellan ääreen ja muksuja pullauttelemaan mutta sitten valitetaan kun vaimo on kotona viihtyvä läski mikä ei tee muuta kuin paimentaa lapsia. Ja sitten hupsista vaan vaimo on vaihtunut puolet nuorempaan ap:n kuvauksen mukaiseen salipimuun.
Aika harvat naiset tekee elämässään päätöksiä sillä perusteella mistä miehet tykkää.
Tiiän, tää tulee tosi monille miehille isona yllätyksenä! Mutta uskokaa tai älkää, naiset tekee päätökset 99% sen perusteella mikä itteä kiinnostaa, mikä tuntuu järkevältä tai on hauskaa.
Aika villiä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä nuoret naiset pyrkivät olemaan, ihailevat nykyajan trendejä. Salilla käyntiä, sex and the citya, tatuointeja, meikkaamista. Siihen päälle kalliiden hupien ihannointi kuten gourmee ateriat, valokuvaus, matkustaminen, merkkivaatteet.
Oikeasti miehille kelpaa ihan tavallinen kiva nainen joka ei yritä esittää mitään pinnallista. Sillä kivalla naisella on mekko päällä ja hellan ääressä välillä oven raosta miehelle twerkkailee "tuus syömään". Mitään muuta naisen ei oikeasti tarvitse olla. Tavallisuus, aitous ja naisellinen lämpöys on ihaninta naisessa.
Just. Näin.
Jos naiset käyttäisivät kaiken sen "salienergian" parisuhteen ja kodin hoitoon niin maailma olisi parempi paikka.
On taas olkiukko. Ei naiset yleisesti kuvitele miesten haluavan tuollaista naista ja esim. tatuoinnit on monille naisillekin wt ja turn off. Mutta varmasti kuvailemallesi naistyypille löyty oma kohderyhmänsä miehissä. Eivät he sinua haluakaan miellyttää.
Oman kokemukseni mukaan tavoitelluimmat menestyjämiehet haluavat nuoren, kauniin, treenatun ja hillitusti huolitellun, koulutetun, tervepäisenä naisen.
Vierailija kirjoitti:
mekko päällä ja hellan ääressä välillä oven raosta miehelle twerkkailee "tuus syömään"
50-luku soitti, unohdit naisihanteesi sinne eikä se tiedä mitä sillä tekisi.
Siis jokainenhan saa tykätä mistä tykkää, eikä siinä mitään. Mutta melkein sanoisin että tää on käyttöastemiehen uusin innovaatio.
Ei mun mies halua meikkiprinsessaa, mutta mulle on tullut pari kiloa lisää ja uskoisin, että tykkäisi vähän hyväkroppaisemmasta naisesta.
Miksi kuvittelet nuorten naisten tekevän noita asioita miesten takia?? Newsflash: suurin osa asioista, joita naiset tekevät (matkailu, fitness, selfiet, whatever) ovat juttuja, joita tehdään ihan siksi että ne ovat itselle tärkeitä. On ihan yhdentekevää, mitä miehet niistä ajattelevat.
Teetkö kaikki omat valintasi miettien, mitä naiset niistä ajattelevat? Surullista jos näin on.
Apeelle iso informaatiota: naiset eivät ole pelkästään miehiä varten ja naiset tekevät asioita oman mielenkiinnon mukaam ihan samallailla kun miehetkin.
Nanao kirjoitti:
NIin no tuommoisen kodin hengettären ne haluaa kotiin hellan ääreen ja muksuja pullauttelemaan mutta sitten valitetaan kun vaimo on kotona viihtyvä läski mikä ei tee muuta kuin paimentaa lapsia. Ja sitten hupsista vaan vaimo on vaihtunut puolet nuorempaan ap:n kuvauksen mukaiseen salipimuun.
Jos joku mies noin tekeekin, niin nykyään suurempi ongelma on se että naiset shoppailevat miehiä. Kiivetään reittä pitkin eteenpäin ja vaihdetaan mies aina kulloiseenkin elämäntilanteeseen paremmin sopivaksi. Onko sitten ihme kun maa on täynnä rikkinäisiä perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Nanao kirjoitti:
Jos joku mies noin tekeekin, niin nykyään suurempi ongelma on se että naiset shoppailevat miehiä. Kiivetään reittä pitkin eteenpäin ja vaihdetaan mies aina kulloiseenkin elämäntilanteeseen paremmin sopivaksi. Onko sitten ihme kun maa on täynnä rikkinäisiä perheitä.
Taitaa kyllä olla yleisempää että ukko lähtee lätkimään kun kyllästyy perhe-elämään tai ikääntyvään vaimoon. Päinvastaisia tapauksia en ole kovin montaa nähnyt.
Nanao kirjoitti:
Paitsi, että ei ne salipimutkaan ketä tahansa halua. Ei mies niin vain vaihda puolet nuorempaan, vaan se kodin hengetärtä haikaillut mies on todennäköisesti itsekin joku tavis, joka ei enää myöhemmin viihdykään kotona läskin vaimonsa kanssa, vaan katselee toiveikkaana niiden nuorempien pimujen perään kavereiden kanssa ryyppäillessään.
Varmaan siksi, että naiset näkevät, kuinka instagramin täyteen peppukuvia lataavilla ja hyvin meikkaavilla ystävillä on vientiä verrattuna heihin, jotka ovat maanläheisempiä? Eli ihan normaalijärjellä varustettu nainen kyllä huomaa, mistä enemmistö miehistä pitää. Minulla ei ole mitään näitä naisia vastaan, jotka elävät sillä tämän hetken trendikkäällä tyylillä. On siinäkin varmasti puolensa. Olen saanut olla turvassa miesten lähestymisiltä tällä nörtteilylläni, mutta olen sinut asian kansssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvat naiset tekee elämässään päätöksiä sillä perusteella mistä miehet tykkää.
Tiiän, tää tulee tosi monille miehille isona yllätyksenä! Mutta uskokaa tai älkää, naiset tekee päätökset 99% sen perusteella mikä itteä kiinnostaa, mikä tuntuu järkevältä tai on hauskaa.
Aika villiä, vai mitä?
Teen suuren paljastuksen: ihmisiä kiinnostaa se mikä heille on ovelasti markkinoitu.
Oveluuden havaitsee siitä miten ihmiset eivät tajua että heidät on saatu innostumaan jostain asiasta.
Naisia on ilmeisesti helpompi manipuolida, sillä naisilla on paljon enemmän kaikenlaisia tilapäisiä muoteja kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet nuorten naisten tekevän noita asioita miesten takia?? Newsflash: suurin osa asioista, joita naiset tekevät (matkailu, fitness, selfiet, whatever) ovat juttuja, joita tehdään ihan siksi että ne ovat itselle tärkeitä. On ihan yhdentekevää, mitä miehet niistä ajattelevat.
Teetkö kaikki omat valintasi miettien, mitä naiset niistä ajattelevat? Surullista jos näin on.
Paitsi että selfiet, fitness ja muut ulkonäköön keskittyvät jutut, ei niitä tehdä itselle vaan muiden katseita varten. Halutaan näyttää hyvältä. Missä? Peilissä? Ei, vaan muiden silmissä! Näin se on, vaikka kuinka yritettäisiin uskotella että itseni vuoksi minä vaan...
Mutta se, kenen silmiä tahdotaan miellyttää, ei ole välttämättä miehet. Ennemmin se voi olla muut naiset. Tai tietyntyyppiset miehet. Tai tietyn tyyppiset ihmiset ylipäätään.
En luule enkä ole mitään noista. Mutta eiköhän niitä miehiäkin ole erilaisia ja noillekin naisille löytyy ottajia. Ja miksi luulet että naiset ovat mitä ovat miesten takia? Ei tullut mieleen että ehkä ne on tuollaisia ihan siksi että itse haluaa?
Oven raosta twerkkaaminen kyllä kuulostaa juuri tatuoidun wt-peppumuijan hommilta enemmän kuin tuon kuvailemasi naapurintytön.
Minä haluan kyllä miehestä tiettyjä asioita,en tiedä mitä he ajattelevat naisten haluavan.Musta ainakin olisi kiva jos mies pitäisi urheilusta (siis itse,ei sohvalla),mutta harvemmat miehet pitävät.
En tosiaan kaipaa mä elämältäni sitä,että twerkkaan hellan ääreltä,että "tuus syömään".Ettekö te miehet oo sit päässyt äidistä irti vai mitä?Nuoremmat naiset,no ei ees nuoret,on nykyisin aktiivisia,tykkäsitte tai ette.Ei se ole pyrkimys miellyttää miehiä (aika isot luulot...).
Vierailija kirjoitti:
Apeelle iso informaatiota: naiset eivät ole pelkästään miehiä varten ja naiset tekevät asioita oman mielenkiinnon mukaam ihan samallailla kun miehetkin.
Kyllä nainen mitä ilmeisimmin sen ukon siihen viereen kuitenkin kaipaa, miksi muuten naistenlehdet olisivat täynnä miehen viettelyvinkkejä yms.? Jotka juurikin on noita meikki- ja jumppavinkkejä.
Yök