Miksi preppytyyli on OK naisille, mutta ei miehille?
Palstallahan on lytätty kaikki siististi pukeutuvat miehet "pappamaisiksi" ja nuorekkasti klassisesti pukeutuvat ovat "aivan liian preppyjä".
Eli mitä eroa näette miesten ja naisten preppyilyssä? Miksi se miehillä ei kiehodo mutta naisilla se on kivaa tyyliä?
Kommentit (16)
Ei sellaista yleistä mielipidettä olekaan. Kokonaisuus ratkaisee.
Koska tästä on keskusteltu enemmän? On mennyt ihan ohi ja aihe on mielenkiintoinen. Voiko joku linkata keskustelun jos löytää? :)
Häääääh? Mun mielestä preppy on just ainoa kiva tyyli miehellä, naisilla taas itsräni viehättää moni erilainen tyyli.
Koska miehet ja naiset ovat vastakohtia
En mä tykkää siitä tyylistä naisellakaan.
Se ei ole yhtään seksikästä. Naisiakin arvostellaan aina seksikkyyden näkökulmasta, niin jos siitä kulmasta asiaa katsoo, niin vastaus oli siinä kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Preppytyyli ei näytä hyvältä miehillä, enkä naisillakaan tykkää.
Mun mielestä se on just jees! Preppy-tyyliset miehet pistää aina kaupungilla silmään erityisesti ja positiivisella tapaa! 😇
Loafer-autisti iski. Mene Saumaan siitä.
Onneksi oma tyttöystäväni ei ole wt, vaan pitää siististä tyylistäni, jota olen tänä syksynä reivannut preppyyn päin. Itse ei ole preppy. Hän on gainergirl98/N17 135 kg, tyyliltään massateini.
Olet kysynyt samasta aiheesta lukemattomia kertoja.
Ehdotan, että menet juttelemaan ammattiauttajan kanssa, koska me emme osaa ratkaista ongelmaasi.
Minä pidän kyseisestä tyylistä sekä miehillä että naisilla. Jotain toista naista viehättää toisenlainen tyyli.
N