Mikä vyötärönmitta teillä on?
Ite äsken mittasin ja oli 79-80 cm ja lisäksi tein netissä ns. Omenavartalotestin missä tarvitaan sekä lantio, -että vyötärömittaa ja sekin osottautui normiksi. Lisäksi mielestäni näytän kun peiliin katson ihan normaalilta, mutta ongelma on se, että mulla on 10 kiloa ylipainoa olen siis kuitenkin vielä "lievästi ylipainoinen" alueella. Mitä mieltä ootte pitäiskö mun nyt siis laihduttaa ? Kun mitat kumminki on suht normit ja näytän mielestäni ihan normaalilta ja monet veikkaa mun painooki yleensä sen 10 kg alaspäin.. Ja terveys on hyvä. Lisäksi minkä moisia mittoja teiltä löytyy + bmi ?
Kommentit (7)
Tarkista paino ja pituus-suhde indeksisi taulukosta. >Sieltä se selviää muihin vertaamattakin.
63cm BMI 18.7
Erottuu hyvin, mutta voisi kai olla kapoisampi.. tiedä sitten noista ihanteista.
Siinä 80 sentin kieppeillä mennään. Mulla ei ole oikeastaan ollenkaan vyötäröä vaan olen saanut osakseni tällaisen tasapaksun vartalon. Painoindeksi sanoo lievää ylipainoa, mutta vyötärö oli vain muutaman sentin kapeampi 12 kiloa kevyempänä. Treenaan paljon.
60cm, 55kg, olen siis hoikka ja vyötärönympärys on pieni, mutta silti olen edestäpäin tasapaksu.
60 cm jos on edellisestä ateriasta vähän aikaa. :D
Mikä vyötärön mitta teillä on? =mittanauha njäh njäh :p XD