Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vyötärönmitta teillä on?

Vierailija
27.10.2016 |

Ite äsken mittasin ja oli 79-80 cm ja lisäksi tein netissä ns. Omenavartalotestin missä tarvitaan sekä lantio, -että vyötärömittaa ja sekin osottautui normiksi. Lisäksi mielestäni näytän kun peiliin katson ihan normaalilta, mutta ongelma on se, että mulla on 10 kiloa ylipainoa olen siis kuitenkin vielä "lievästi ylipainoinen" alueella. Mitä mieltä ootte pitäiskö mun nyt siis laihduttaa ? Kun mitat kumminki on suht normit ja näytän mielestäni ihan normaalilta ja monet veikkaa mun painooki yleensä sen 10 kg alaspäin.. Ja terveys on hyvä. Lisäksi minkä moisia mittoja teiltä löytyy + bmi ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vyötärön mitta teillä on? =mittanauha njäh njäh :p XD

Vierailija
2/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista paino ja pituus-suhde indeksisi taulukosta. >Sieltä se selviää muihin vertaamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

63cm BMI 18.7

Erottuu hyvin, mutta voisi kai olla kapoisampi.. tiedä sitten noista ihanteista.

Vierailija
4/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70cm, 64kg 22v

Vierailija
5/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 80 sentin kieppeillä mennään. Mulla ei ole oikeastaan ollenkaan vyötäröä vaan olen saanut osakseni tällaisen tasapaksun vartalon. Painoindeksi sanoo lievää ylipainoa, mutta vyötärö oli vain muutaman sentin kapeampi 12 kiloa kevyempänä. Treenaan paljon.

Vierailija
6/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60cm, 55kg, olen siis hoikka ja vyötärönympärys on pieni, mutta silti olen edestäpäin tasapaksu.

Vierailija
7/7 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 cm jos on edellisestä ateriasta vähän aikaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan