Ässäarvasta kysyttävää...onko kellään kokemusta?!
Raaputin tunti sitten ässäarvan, höh, tietystikään siinä mitään voittoa näkynyt. Näytin miehellekin eihän sekään nähnyt siinä mitään. Yhdessä sitä keittiön pöydällä käänneltiin. Kaivoin sen vielä roskiksestakin, mutta edelleen sama juttu - ei näy voittoa ei :o(
Mitä mieltä olette, pitäiskö raaputtaa tänään vielä toinen vai odottaa huomiseen? Tilipäivä kylläkin on vasta loppukuusta, eli saatoin kyllä nyt olla vähän turhan hätäinen, mutta kun sitä voittoa on meille odotettu jo niin kauan. Mies tuli tuohon vielä näyttämään sitä arpaa uudestaan, tyhjä se on edelleen. Ei voiton voittoa. Pitäiskö kokeilla jotain toista arpaa vai kenties lottoa?
Kommentit (22)
possupeukuttelut bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
paikasta? hUh on tää vaan jännää. Kiitos tsemppauksesta! -tanssii possupolskaa-
tsemiätsemiä!!bdbdbdbbdbdbdbdbdbdb
ostaa uus arpa ja haen sen itse. Riittäkö se 4 tuntia taskussa vai pitäiskö antaa olla yön yli?
meinaan vaan etten raaputtanut liian nopeesti? Tai sama sen väliä kun mies pilas kaiken tuomalla arvan omassa taskussaan kotiin. Se olis pitänyt olla mun taskussa, vai onko sillä väliä kenen taskussa sen tuo?
se voittomerkki haihtuu sieltä jos on liian kauan miesten housujen taskussa!
mutta raaputa kuitenkin, ja katsokaa taskulampulla TARKKAAN!!!
arvan, mikä olis paras arpa? Vai onko toi Ässä arpa luotettavin? Onko kukaan raaputtanut Luonto arpaa? Tuliko voittoa? Kauanko pidit taskussa? Mitä maksoi?
Huomenna mä ostan uuden arvan ja raaputan sen sitten vasta ylihuomenna. Jos maltan odottaa niin kauan. Nyt musta tuntuu, että se voitto sitten kuitenkin tulee!!
selällään ketarat taivasta kohti kurkottaen. Mielellään tyyny pepun alla.
odotellakin, jos sitten tulis ikään kuin varma voitto :o) huoh mä en kestä kun niin jännittää tää voitonkuumeilu. Kohta vuosi kuumeiltu ilman voittoa...
sitten kun tihrustatte sitä voitonpaikkaa 10 minuuttia yhdessä, voitto alkaa taatusti näkymään!!
Sympatiat puolellasi.Meillä alkoi tuo arpa voittoputken toivominen v.2003,ku jätettiin lotto pois.En tiiä,jotain ollaan tehty väärin,ei voittoja.Ajattelin lähteä jatkotutkimuksii, kun 3 vuotta tulee täyteen.Menen käymään ennustajalla, josko se kertoisi sen voittoarvan nimen ja ostopäivän, raaputusajan.Kyllä tässä on tuskaa, kun ei tajua miksi sitä voittoa ei ole tullut, onko meidän toimintatavoissa nyt jotain vialla, jotain jäänyt huomaamatta,kokeilematta. Sukulaisille ja tuttaville ei olla uskallettu kertoa voitonyrittämisestä, liian arka aihe vielä, varsinkin kun isomummo keroi voittaneensa 1000¿ ässästä. Meni välit sitten mummoonkin, pitäänkö tuollaiset asiat vain omana tietonaan, tarviiko sitä voittoa kaikille kuulutella, ajattelisi vähän. Voimia ja tsemppiä, voitto tulee kyllä vielä joku päivä muuteen terapiaan lähtö.
teillä on jo aika pitkä voiton yritysaika takana..
Muakin ärsyttää se, että toiset heti hehkuttaa omilla voitoillaan kun itselle sitä voittoa ei vaan tuu vaikka miten toivoo.
Minäkin kohta kokeilen tuota ennustajaa kun alkaa jo epätoivo vallata mielen. Olisko täällä muuten nyt paikalla ennustajia? Mulla on vaaleet (blondatut) hiukset ja siniset silmät, miehellä silmät on itkusta punaiset, mutta tukka on tumman vaalea.
Katsoin taas sitä arpaa kun en raaskisi millään heittää sitä poiskaan..
Tuo joulukalenteri arpa kyllä pahimmasta päästä, voi sitä voiton odottamista,kun 1 luukun saa päivässä raaputtaa.Mitään ei tullut,aloitettinkohan oikeana päivänä raaputaminen? KAlenterista kyllä laskettin ja netin laskureita käytettiin apuna, voiko niihin sitten luottaa? Sinä päivänä ku piti alkaa oikein urakalla raaputtaan, kutitti kyllä oikeaa kättäkin silloin kovasti ja miehen varvasta heilutti, mutta eikö sekään sitten riitä? Oisko pitänyt raaputtaminen aloitaa aikaisemmin, mihin aikaa? Kauonko se päivän voittomahdollissuus säiluu, 24h? Voiko tuohon tietoon luottaa, mistä muusta voi tietää milloin se raaputtaminen pitää aloitaa. On tää vaikeaa, miten ne muut sitten voittaa? Miks me ei? Epätoivoon vaivun. Alkaisko sitten pelamaan kenoa, siinä kyllä on aika minta numeroa pähkäiltäväksi.
joka kerta toivon, että sillä kutiais välillä oikea isovarvas...
Joulukalenteri arvasta en ole kuullutkaan, sehän on kurja, jos vain joulunaikaan pääsee raaputtamaan. Kokeilkaa ihmeessä sitä kenoa!
kun toivotte kovasti voittoa. Ja naiset ketarat taivasta kohti. Välttäkää kahvia, tupakointia ja liikaa alkoholin käyttöä halutessanne voiton onnistuvan.
Mitä jos yrittäisitte vaan hyväksyä sen tosiasian? Itse ostin kaksi vuotta sitten elämäni ensimmäisen ässän, ja kuten olin jo arvaillutkin, 50 euron voitto tuli. Heti kertalaakista. Ja toka ässä ostettiin joulunalla, voitto 150 euroa siinäkin.
ostin sen aamulla ja nyt vasta uskalsin raaputtaa.
SIINÄ OLI 3 TV TUNNUSTA!!!!!!! Ei voi olla totta! Onko tämä nyt sellainen haamu?
En ole miehellekään vielä uskaltanut soittaa, mutta ihan tärisen nyt täällä!! Taisi siitä eilisestä punkun juonnista sentään jotain apua olla!!