Kokemuksia babtisti seurakunnasta?
Kommentit (8)
Se on baPtisti, englannin sanasta baptise=kastaa.
Luin, että "basisti seurakunnasta". :D Mulla olisi ollut basisteista paljon kokemusta, baptisteista selvästi vähemmän.
Oon saakelin tyytyväinen, että niiden kokoontumisluola muutti pois mun alakerrasta. Niin harrasta veisuuta, että meinasi naama sulaa.
Onko suomessa sama meno kun jenkki leffoissa ja sarjoissa on?
Suosittelen Westboron baptistikirkkoa. Erinomaiset kokemukset sieltä: ihania, lämminhenkisiä ja avarakatseisia ihmisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Westboron baptistikirkkoa. Erinomaiset kokemukset sieltä: ihania, lämminhenkisiä ja avarakatseisia ihmisiä :)
Järjestävät myös ihania tempauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestävät myös ihania tempauksia <3
Samaa mieltä! Ne on meidän koko perheen suosikkeja, lapsetkin jo odottavat intopinkeinä seuraavaa tempausta! :)
Kävin kerran. Ystävällisiä ihmisiä ja hyvä saarna Raamatusta. Vanhahtavia lauluja, mutta ihan ok. Oli yks ainoista Suomen babtistiseurakunnista jossa ei hyväksytä kielillä puhumista tms armolahjoja, minkä takia en haluaisi siitä omaa seurakuntaani. Ymmärtääkseni melkein kaikissa muissa babtistiseurakunnissa kuitenkin hyväksytään. Tunnen myös erään babtistisaarnaajan joka on tosi hyvä tyyppi. Tekee paljon avustustyötä ja lukee paljon Jumalan sanaa. Sanan arvostus ja tunteminen on käsittääkseni yks tärkeimmistä korostuksista, mitä heillä on. Mikä on mun mielestä hyvä jutu.