Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia babtisti seurakunnasta?

Vierailija
26.10.2016 |

Onkos kellään? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran. Ystävällisiä ihmisiä ja hyvä saarna Raamatusta. Vanhahtavia lauluja, mutta ihan ok. Oli yks ainoista Suomen babtistiseurakunnista jossa ei hyväksytä kielillä puhumista tms armolahjoja, minkä takia en haluaisi siitä omaa seurakuntaani. Ymmärtääkseni melkein kaikissa muissa babtistiseurakunnissa kuitenkin hyväksytään. Tunnen myös erään babtistisaarnaajan joka on tosi hyvä tyyppi. Tekee paljon avustustyötä ja lukee paljon Jumalan sanaa. Sanan arvostus ja tunteminen on käsittääkseni yks tärkeimmistä korostuksista, mitä heillä on. Mikä on mun mielestä hyvä jutu.

Vierailija
2/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on baPtisti, englannin sanasta baptise=kastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että "basisti seurakunnasta". :D Mulla olisi ollut basisteista paljon kokemusta, baptisteista selvästi vähemmän.

Vierailija
4/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saakelin tyytyväinen, että niiden kokoontumisluola muutti pois mun alakerrasta. Niin harrasta veisuuta, että meinasi naama sulaa.

Vierailija
5/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa sama meno kun jenkki leffoissa ja sarjoissa on?

Vierailija
6/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Westboron baptistikirkkoa. Erinomaiset kokemukset sieltä: ihania, lämminhenkisiä ja avarakatseisia ihmisiä :) 

Vierailija
7/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Westboron baptistikirkkoa. Erinomaiset kokemukset sieltä: ihania, lämminhenkisiä ja avarakatseisia ihmisiä :) 

Järjestävät myös ihania tempauksia

Vierailija
8/8 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestävät myös ihania tempauksia <3

Samaa mieltä! Ne on meidän koko perheen suosikkeja, lapsetkin jo odottavat intopinkeinä seuraavaa tempausta! :)