Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka käy iltaisin kuuntelemassa postiluukusta mitä naapurissa tapahtuu?

Vierailija
26.10.2016 |

Osaan liikkua pimeässä rappukäytävässä melko hyvin jo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herrajee! Luulin että meidän naapuri on ainoa täyshullu joka kuuntelee toisten postiluukuista.

Mistä tiedät ettei ap ole juuri tuo naapurisi?

Vierailija
22/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varo sitten mul on tapana heilutella penistä postiluukusta ulos

Nivelreumaan tosta tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varo sitten mul on tapana heilutella penistä postiluukusta ulos

Nivelreumaan tosta tulee

Ok

Vierailija
24/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska

Vierailija
25/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin rikosilmoituksen menemään, en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen.

Ohoh! Sinahan olet vasta toiminnan mies/nainen! Mikas se rikos oli tassa ja keta ovat asianomaiset? Missapain? Niin joo, netissa anonyymilla keskustelupalstalla herjaa heittamassa... Hohhoi.

Rikosnimikkeitä: salakatselu ja -kuuntelu, yksityiselämän suojan rikkominen, kotirauhan häirintä, rikosasteinen typeryys. Tekijä paljastuu ip-tunnuksesta, uhrit tekijän osoitteesta ja poliisi ilmoittaa tunnustuksen perusteella uhreille, jotka nostavat halutessaan kanteen. Näin siis teoriassa, ellei maa pursuilisi vielä tyhmempiä kriminaaleja.

Vierailija
26/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ja jos sieltä ei kuulu mitään niin huudan että "mitä siellä tapahtuu?".

T: Utelias kyylä

Vierailija
27/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn ja jos sieltä ei kuulu mitään niin huudan että "mitä siellä tapahtuu?".

T: Utelias kyylä

Joskus sieltä huudettiin "ei kuulu sulle" ja minä huusin takaisin "siksi minä kysyinkin kun ei kuulu mitään".

Vierailija
28/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda täysiä HÖÖÖ

Vierailija
29/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen nähnyt sinut ovisilmästä. Katselen hahmosi liikkeitä ja naureskelen hiljaa

Vierailija
30/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovalot heijastaa kirjoitti:

Ap olen nähnyt sinut ovisilmästä. Katselen hahmosi liikkeitä ja naureskelen hiljaa

Olen kyllä kuulut mut olen niin kun en huomaisikaan, josku olen pimeässä rapussa alasti hiipailemassa.

Ap

Vierailija
31/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jaoin lehtiä, vilkuilin luukusta sisään. 😱Kerran siellä oli koira, joka otti sen lehden vastaan hyvin pikaisesti. Kuulosti siltä että tämä tilaaja nyt lukee lehtensä suikaleina.

Vierailija
32/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jaoin lehtiä, vilkuilin luukusta sisään. 😱Kerran siellä oli koira, joka otti sen lehden vastaan hyvin pikaisesti. Kuulosti siltä että tämä tilaaja nyt lukee lehtensä suikaleina.

Minä jaoin joskus persettä. Se ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun mitenkään, mutta tulinpahan nyt kertoneeksi kun jakamisesta oli puhe.

- Pertti

Vierailija
33/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jaoin joskus persettä. Se ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun mitenkään, mutta tulinpahan nyt kertoneeksi kun jakamisesta oli puhe.

- Pertti

Ei saamari:D

Vierailija
34/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pertti

markkinoitko rakoasi postiluukun eessä pyllistämällä??

Vierailija
35/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sukankutimet kädessä joskus haen postia toivotaan etten söhäise vahingossa simmuun.

Vierailija
36/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki on rapussa eikä kukaan ole öisin kotonaan

Vierailija
37/37 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä