Onko muita jotka käy iltaisin kuuntelemassa postiluukusta mitä naapurissa tapahtuu?
Osaan liikkua pimeässä rappukäytävässä melko hyvin jo.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
varo sitten mul on tapana heilutella penistä postiluukusta ulos
Nivelreumaan tosta tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varo sitten mul on tapana heilutella penistä postiluukusta ulos
Nivelreumaan tosta tulee
Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin rikosilmoituksen menemään, en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen.
Ohoh! Sinahan olet vasta toiminnan mies/nainen! Mikas se rikos oli tassa ja keta ovat asianomaiset? Missapain? Niin joo, netissa anonyymilla keskustelupalstalla herjaa heittamassa... Hohhoi.
Rikosnimikkeitä: salakatselu ja -kuuntelu, yksityiselämän suojan rikkominen, kotirauhan häirintä, rikosasteinen typeryys. Tekijä paljastuu ip-tunnuksesta, uhrit tekijän osoitteesta ja poliisi ilmoittaa tunnustuksen perusteella uhreille, jotka nostavat halutessaan kanteen. Näin siis teoriassa, ellei maa pursuilisi vielä tyhmempiä kriminaaleja.
Minä käyn ja jos sieltä ei kuulu mitään niin huudan että "mitä siellä tapahtuu?".
T: Utelias kyylä
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn ja jos sieltä ei kuulu mitään niin huudan että "mitä siellä tapahtuu?".
T: Utelias kyylä
Joskus sieltä huudettiin "ei kuulu sulle" ja minä huusin takaisin "siksi minä kysyinkin kun ei kuulu mitään".
Ap olen nähnyt sinut ovisilmästä. Katselen hahmosi liikkeitä ja naureskelen hiljaa
Ulkovalot heijastaa kirjoitti:
Ap olen nähnyt sinut ovisilmästä. Katselen hahmosi liikkeitä ja naureskelen hiljaa
Olen kyllä kuulut mut olen niin kun en huomaisikaan, josku olen pimeässä rapussa alasti hiipailemassa.
Ap
Kun jaoin lehtiä, vilkuilin luukusta sisään. 😱Kerran siellä oli koira, joka otti sen lehden vastaan hyvin pikaisesti. Kuulosti siltä että tämä tilaaja nyt lukee lehtensä suikaleina.
Vierailija kirjoitti:
Kun jaoin lehtiä, vilkuilin luukusta sisään. 😱Kerran siellä oli koira, joka otti sen lehden vastaan hyvin pikaisesti. Kuulosti siltä että tämä tilaaja nyt lukee lehtensä suikaleina.
Minä jaoin joskus persettä. Se ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun mitenkään, mutta tulinpahan nyt kertoneeksi kun jakamisesta oli puhe.
- Pertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaoin joskus persettä. Se ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun mitenkään, mutta tulinpahan nyt kertoneeksi kun jakamisesta oli puhe.
- Pertti
Ei saamari:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pertti
markkinoitko rakoasi postiluukun eessä pyllistämällä??
Pitkät sukankutimet kädessä joskus haen postia toivotaan etten söhäise vahingossa simmuun.
Porvoossa kaikki on rapussa eikä kukaan ole öisin kotonaan
Mistä tiedät ettei ap ole juuri tuo naapurisi?