Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi mua pelottaa. Kavin tanaan mammografiassa rinnassa olevan kyhmyn takia. on kuvattu viimeksi reilu vuosi sitten ja silloin ei ollut mitaan. Nyt on kasvanut ja siita otettiin

Vierailija
08.03.2006 |

näyte. Tulokset tulee parin viikon päästä. Lääkäri onneksi epäilee vahvasti, että on sidekudos kasvaumaa.

Pakko toivoa, että on sitä. Tulee olemaan pitkät pari viikkoa. :(((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin kerkeävät pahanlaatuiset kasvaimet kasvaa suuriksi, useimmiten ne syöpäkasvaimet ovat nuppineulanpään kokoisia korkeintaan ja sidekudosmöykyt sitten herneenkokoisesta ylöspäin.

Vierailija
2/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini hakeutui lääkärin vastaanotolle 2kk sen jälkeen kun oli löytänyt kyhmyn toisesta rinnastaan. Mutta niin vain olikin syöpäkasvain eikä mikään pieni vaan huimat 5cm kooltaan. Ja oli vielä metastoitunutkin ja edellisestä mammosta/ultrasta oli tosiaan vain 1v hänelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan samalainen tilanne, vaan patti annettiin kasvaa pari senttiseksi, ennekuin poistettiin. Muutoksia patissa oli alkanut tulla, mutta syövästä ei kuitenkaan ollut kyse. Mulle tehtiin pariin kertaa mammografia ja paksuneula biopsia, ennekuin poistivat. Toivotaan että sinulla samanlainen tilanne ja pääset vain säikähdyksellä. Muistan kuinka piinaavia nuo päivät oli odottaa tuloksia!

Vierailija
4/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla tehtiin nukutuksessa.. Taitaa sairaala kohtasta, kun yhdessä sairaalassa oisivat tehneet puudutuksessa ja muuton vuoksi menin toiseen, jossa sit operoitiin narkoosissa. Eli toinen ois ollut ihan vaan päiväkirurginen toimenpide ja toisessa viivyin pidempään. Haavaan laitettiin leikkauksen dreeni.. Minusta aika outoa, että toisessa leikataan vaan patti pois ja lähetetään kotia ja toisessa laitetaan jopa dreeni ja pidetään pari päivää sairaalassa...

parantuminen oli todella nopeaa, eikä mitään huomattavia kipuja ollut.. Mielenrauhaa ainakin tuo patin poisto toi:) Nyt patin poistosta on kolmisen vuotta ja silloin tällöin sen puoleista rintaa jomottelee. Olen huomannut, etä saattaa mennä kauankin, kunnes leikkauksen jälkeiset jomotukset menevät ohi..