Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit joululahjaksi?

Vierailija
26.10.2016 |

Oletko miettinyt asiaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja rahavaikeuksissa, joten ihan perustarvikkeista on pulaa. Olisin iloinen jos saisin esimerkiksi sukkia, t-paitoja, shampoo&hoitoaine -setin, olkalaukun, meikkejä, erään kirjan, jouluruokaa tai suklaata. En tietenkään odota näitä kaikkia, mutta joku olisi kiva. Harmillisesti ihmiset ei yleensä anna hyödyllisiä lahjoja.

Harmi ettet ole kaverini. Minä tykkään ostaa nimenomaan käyttökelpoisia lahjoja. Luksuksesta ja merkeistä en tajua mitään.

Vierailija
22/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo Iphone 7. Mies tuli paketti kädessä kotiin ja totesi, että tässä on nyt sulle uusi puhelin ja se on sun joululahja. Entinen oli Nokia 3310. En ikinä opi käyttämään sitä rakkinetta ja on huono omatunto siitä, että mitä ostan samalla rahalla miehelle kun hänellä on kuitenkin jo kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus poikaystävältä.

Vierailija
24/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja rahavaikeuksissa, joten ihan perustarvikkeista on pulaa. Olisin iloinen jos saisin esimerkiksi sukkia, t-paitoja, shampoo&hoitoaine -setin, olkalaukun, meikkejä, erään kirjan, jouluruokaa tai suklaata. En tietenkään odota näitä kaikkia, mutta joku olisi kiva. Harmillisesti ihmiset ei yleensä anna hyödyllisiä lahjoja.

Ostaisin sulle mielelläni vaikka nuo kaikki, jos tietäisin osoitteen. Miten sen saisi ei-julkisesti ilmoitettua?

Vierailija
25/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka haluaisinkaan antaa sulle joululahjan. En itse pidä yhtään lahjojen ostamisesta, siksi että kaikki kenelle niitä ostaisin omistavat jo kaikkea. 

Vierailija
26/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa kirjoittaa samaa kuin viestissä 17 eli arkielämän perustarvikkeita shampoota, saippuaa, pyykinpesuainetta... Mieheni kanssa meillä on ollut vuosia sopimus ettei lahjaksi osteta muuta kuin perustavaraa mitä tarvitsee, joskus olen saanut joululahjaksi säkin talouspaperia ja synttärilahjaksi lämpömittarin.

Vierailija
27/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinnan ja parempipalkkaisen duunin.

Vierailija
28/29 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kotityö- ja kokkausvapaata aikaa. Joku muu saisi hoitaa ne ja passata vaihteeksi minua. <3

Vierailija
29/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämys olisi kiva. Tavaraa on jo niin paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän