Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni ATM eli alemman tason mies kategoria pitäisi jakaa kahteen osaan

Vierailija
26.10.2016 |

Ylempi alemman tason mies = YATM ja Alempi alemman tason mies = AATM

Itse katson kuuluvani tuohon AATM luokkaan todella pahan ujouden ja erittäin huonojen sosiaalisten taitojen takia. Olen jo kohta 30v ja koskaan en oo seurustellut tai harrastanut seksiä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujous estä saamasta seksiä jos on kivannäköinen. Esim netistä voi pokata naisia.

Vierailija
2/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea termi on HC-ATM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ujous estä saamasta seksiä jos on kivannäköinen. Esim netistä voi pokata naisia.

Kyllä estää. Mikään ei ole yhtä oksettavaa kuin ujo mies.

Vierailija
4/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen jakaa vaikka tuhanteen osaan.

Vierailija
5/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi sanoa alemp keskitasonmies? Ikään kuin samaa kuin alempi keskiluokka...

Vierailija
6/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla 30v neitsyt :D ite oon kans tosi ujo enkä koskaan lähesty naisia mut 20v ja 5 kanssa ollu seksipuuhissa.

Vierailija
7/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän tason mies: Älykäs, toisia ihmisiä ja eläimiä kunnioittava ja hyvin kohteleva, tervepäinen mies.

Keskitason mies: Ei niin älykäs, vähän juntti terveydestään ei niin paljon välittävä, ihmisiä eriarvoisina pitävä pulliainen.

Alemman tason mies: Ei mitään empatiaa muita ihmisiä ja eläimiä kohtaan, vähä-älyinen ja ilkeä.

Vierailija
8/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempi alemman tason mies = YATM ja Alempi alemman tason mies = AATM

Itse katson kuuluvani tuohon AATM luokkaan todella pahan ujouden ja erittäin huonojen sosiaalisten taitojen takia. Olen jo kohta 30v ja koskaan en oo seurustellut tai harrastanut seksiä.

Se pitäisi jakaa vähintään 5 eri katekoriaan, jos tarkkoja ollaan. Niinkuin kaikki muutkin kategoriat. On koulutettuja, vähävaraisia, rikkaita yms. yms.

Sinkkumies

Vierailija
9/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kyllä on. Se ulkonäkö siinä naisen saannissa on tärkein. Itse taas sosiaaliset taidot kunnossa mutta ulkonäkö eI eli olen siksi yksin :(

Vierailija
10/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 30v neitsyt :D ite oon kans tosi ujo enkä koskaan lähesty naisia mut 20v ja 5 kanssa ollu seksipuuhissa.

Jos ei ole hyvännäköinen

Vierailija
11/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole atm, jos et ole käynyt maksullisissa. Mikään ujous, hiljaisuus tai seksin harrastamattomuus ei tarkoita, että hlö olisi atm.

Vierailija
12/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylemmän tason mies: Älykäs, toisia ihmisiä ja eläimiä kunnioittava ja hyvin kohteleva, tervepäinen mies.

Keskitason mies: Ei niin älykäs, vähän juntti terveydestään ei niin paljon välittävä, ihmisiä eriarvoisina pitävä pulliainen.

Alemman tason mies: Ei mitään empatiaa muita ihmisiä ja eläimiä kohtaan, vähä-älyinen ja ilkeä.

Kerrankin hyvin määritelty.

Vierailija
13/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jako olisi sellaisiin, joilla maha roikkuu vyön päällä, ovat lyhyitä, eivät harrasta tai tee mitään yhteiskunnallista tai niin sanotusti kehitä itseään, ovat epämuodostuneita, vammaisia tai omaavat muita haasteita, jotka näkyvät päälle.

Toinen puoli taas on niitä, jotka ovat arkoja seksualisoimaan vuorovaikutusta naisen kanssa mutta muuten normaaleja tai jopa 'tasokkaita'.

Vierailija
14/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se nähty monta kertaa, että lapset ja eläimet pitävät empaattisista ihmisistä. psykopaatteja ne karttavat vaistonvaraisesti. empatiakyky taas näkyy parisuhteessa ja varsinkin seksissä.

Vierailija
15/47 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Hyvä jako olisi sellaisiin, joilla maha roikkuu vyön päällä, ovat lyhyitä, eivät harrasta tai tee mitään yhteiskunnallista tai niin sanotusti kehitä itseään, ovat epämuodostuneita, vammaisia tai omaavat muita haasteita, jotka näkyvät päälle.

Toinen puoli taas on niitä, jotka ovat arkoja seksualisoimaan vuorovaikutusta naisen kanssa mutta muuten normaaleja tai jopa 'tasokkaita'.

Argumentissi on järjen hiventä vailla, taidat olla pelle.

Vierailija
16/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM:n kategoria pitää jo valmiiksi sisässään neitsyyden, rumuuden ja huonot sosiaaliset taidot. Pitää muistaa, että lopulta varsin pieni osa miehistä saa seksiä, eli lähinnä ytmit ja pieni osa ylemmistä KTM:istä. Eli ne KTM:itkin ovat enimmäkseen 'kelpaamattomia' vaikka on totta että tämä kategoria pitää sisällään jollain tapaa tasokkaita miehiä, esimerkiksi opiskelleita ja kohtuullisesti ansaitsevia. Ne YTM:in ominaisuudet kuitenkin puuttuvat.

Vierailija
17/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen, vaikka en ole yhtään ujo tai sosiaalisesti rajoittunut. Olen vain ruma eikä naiset halua muuta kuin jutella (yleensä ei sitäkään paitsi netissä)

Vierailija
18/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Lisää luettavaa "Keittiön tason materiaalit". Pitäiskö näiden ehdotettujen ketjujen kuulua samaan aihepiiriin?

Vierailija
19/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hännikäinen, lopeta se ottaminen ja mene nukkumaan.

Vierailija
20/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ainakaan minun kohdalla. Olen tutkitusti erittäin älykäs, ystävällinen, kohtelias, huomaavainen, siisti, kohtalaisesti tienaava ja  itsestäni huolta pitävä alemman alemman tason mies. Minusta pidetään työpaikalla, naisetkin, mutta vain kaverina. Tasoni tiputtaa kiltteys, ujous, nuorena kaljuuntuminen ja akateemisen tutkinnon puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi