Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä haluun tytön"..."Mä haluun tytön" sanoi mies...

Vierailija
03.07.2008 |

Meillä on 3 poikaa, odotan neljättä.

Ja totta kai itsekin mielellään ottaisin vaihteeksi tytön! Ja ajatuksena olikin vähän että koetetaan jotain "ajoitusmenetelmää", mutta ei me sitä sitten niin vakavasti toteutettu vaan hommailtiin aika lähellä ovulaatiota.

Eli voipi hyvinkin olla että tulee jälleen poika.

Mies on puhunut tytöstä jo pitkään.

Totta puhuen itsekin kaipaisin myös tyttöä, mutta kyllä ensisijaisesti kuitenkin toivon että saan ylipäänsä sen LAPSEN - jos se olisi pelkästään sukupuolesta kiinni, ei lasta kannattaisi edes tehdä.

Ja mies tietää tämän ja tietää että jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin poikaa odotetaan.

Miksi sen sitten pitää luoda mulle lisää paineita hokemalla noin....??? Oli ottanut vähän olutta ja nukahatanut sohvalle, kun menin olkkariin sammuttamaan telkkaria se havahtui, ja alkoi hokemaan tuota "haluun tytön"...

Kun se on nyt kyllä otettava vastaan ihan se lapsi joka sieltä tulee!!! Turha enää hokea! Tuli jotenkin tosi paha mieli - eikö mies nyt olekaan sitten tyytyväinen jos/kun saa neljännen pojan!? :(

Puhumattakaan siitä mitä paineita tuttavat ja sukulaiset luo (ja on luoneet jo siitä lähtien kun tokaa odotin), kai ne luulee että me nyt tyttöä yritetään vaan. Rasittaa!!

Ihan kun siihen juuri voisi itse vaikuttaa - kyllä se lapsi on mulle yhtä arvokas poikanakin!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toisen pojan tarkoituksella, ovikseni on 11. päivä ja yhdyimme silloin.

Tulin raskaaksi 6 viikkoa kierukan poistosta.

Tyttöä tein monta kuukautta, ensin 9 päivän kohdalla, sitten 10 päivän kohdalla, meinasin jo luovuttaa ja antaa kolmannen pojan tulla, mutta viime hetkessä testi näytti plussaa.

t: 2

Vierailija
22/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttö tuli, kun hommailitte 10. pv, ja ovis oli jo 11. pv?

Eli ajoitus oli siis tuo "vain" päivää ennen ovista...??

No sittenhän meilläkin vielä "toivoa" - vaikka pointtini alunperin olikin, että yritän olla iloinen vauvasta YLIPÄÄNSÄ, ja pakkoko miehen silti viljellä noita ihme kommenttejaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttö tuli, kun hommailitte 10. pv, ja ovis oli jo 11. pv?

Eli ajoitus oli siis tuo "vain" päivää ennen ovista...??

No sittenhän meilläkin vielä "toivoa" - vaikka pointtini alunperin olikin, että yritän olla iloinen vauvasta YLIPÄÄNSÄ, ja pakkoko miehen silti viljellä noita ihme kommenttejaan.

ap

Pitäiskö teidän ottaa selvää sukupuolesta etukäteen?

Vierailija
24/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että vuorokaudessa hitaat TYTÖT jää poikien jalkoihin?

Jonkinlaista tietoa on olevinaan, että

- pojat on nopeampia kuin tytöt

- tytöt on kestävämpiä kuin pojat

- tytöt pärjää paremmin happamissa olosuhteissa

- pojat paremmin emäksisissä olosuhteissa

- ovislimat yms. ja naisten orgasmi auttaa poikia enemmän

Ja en kyllä halua tietää sukupuolta etukäteen - haluan odottaa vauvaa vain VAUVANA enkä jonain tyttönä/poikana, ja sitten kun se on siinä rinnalla, onkin se jo oma yksilönsä.

Ja synnytyksessä haluan keskittyä VAUVAN synnyttämiseen.

Tosin kaikkien tuttujen mielenrauhaa tuntuu kovin häiritsevän se kumpi meille nyt tulee... eikä edes kovin moni tiedä vielä!

ap

Vierailija
25/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päivänselvää että tyttöä olette tekemällä tehneet ja muu on selittelyä.

Minulla ei noita tietoja ole koskaan ollut eikä mitään valintaa kumpaa haluan, tulee mitä tulee

1 poika ja 2 tyttöä on tullut

Vierailija
26/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se niin kovasti tyttöä haikailee??

Vierailija
27/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kolme poikaa, josta vika sai alkunsa 5 päivää ennen ovista...

siitä mitään näyttöä et tuolla ap mainitsemalla tavalla sais helpommin tytön? Mä en kyllä välttämättä lähtis tommosta kokeilee.

poika ovisaikaan, tyttö sitä ennen. Tehokas meillä.

t: 2

Vierailija
28/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ei tarkoittanutkaan että "haluan että meille syntyy tyttövauva" vaan jotain ihan muuta... Eihän katsonut mitään teinipo*noa sen kaljansa kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä