Tyttis suuttui kun kutsuin häntä tanakaksi
Mielestäni ihan neutraali termi. Suomalaiset naiset nyt vain sattuvat olemaan sellaisia paksunilkkaisia- ja ranteisia ja hieman harteikkaita.
Kommentit (31)
Ihmiset nyt yleensä tietävät olevana sellaisia kuin ovat, joten ihan turhaa sitä on toiselle kertoa.
On tuossa tietty negatiivinen kaiku. Kokeile käyttää seuraavaksi vaikkapa sanaa endomorfi tai pyknikko.
M35
Tanakka kyllä kieltämättä kuvaa keskimääräisen suomalaisnaisen ruumiinrakennetta
Aahh... jatkaisko tästä suomalaismiesten ruumiinrakenteen kuvailulla...no jätän väliin.Toivottavasti katkeruutesi jää pian pois haittaamasta elämääsi ap.
ja katkarapu keskimääräisen suomalaisen miehen ruumiinosan rakennetta
Minä kutsun omaani tytön tylleröksi ja nauran räkäisesti päälle. Tyttöystävä menee aina noloksi eikä kehtaa sano takaisin mitään.
Perinteinen suomalaismiehen luonnehdinta on tanakka, punakka ja hanakka, joten liekö ap:n tyttöystävä perinteisen suomalaismiehen jälkeläinen? Mistähän ap on itse geeninsä perinyt?
Linkatkaa joku huvikseen kuva, minkälainen on "tanakka" nainen. Ja minkälainen on hoikka nainen. Haluan tietää olenko itsekin paksuranteinen ja -nilkkainen vai olenko onnenkantamoisena saanut osakseni jostain paremmasta geenivirrasta jotain kautta, vaikka suomalainen olenkin.
Onpa tyhmä tyttis kun suuttui. Mitä väliä sillä nyt on vaikka olisikin tanakka. Pääasia että on hyvä tyyppi. :)
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa joku huvikseen kuva, minkälainen on "tanakka" nainen. Ja minkälainen on hoikka nainen. Haluan tietää olenko itsekin paksuranteinen ja -nilkkainen vai olenko onnenkantamoisena saanut osakseni jostain paremmasta geenivirrasta jotain kautta, vaikka suomalainen olenkin.
Onhan sinulla silmät päässäsi. Mihin sinä muiden arvioita tarvit?
Eikös sun mielikuvitustyttis olekaan enää tänään sieltä Keski-Euroopasta?
Kutsu tyttistäsi mielummin obeesiksi. Sillä on vähemmän negatiivinen kaiku kuin tanakalla tai läskillä.
Viisainta on aina kehua oli siihen aihetta tai ei. Nyt ap kerrot että tarkoitit hanakka ja lipsahti vahingossa väärä sana.
kuka ääliö puhuu tyttiksestä? Tyttis - yököttävää.
Onko pyttis tai poikkis ok?
sinua ei sitten haittaa, kun tyttis sanoo että sinulla on pieni elin.
Sano tyttikselle, että on kuin rantautunut ryhävalas! Tykkää!
Vierailija kirjoitti:
sinua ei sitten haittaa, kun tyttis sanoo että sinulla on pieni elin.
Ja pienet aivot!
Ei suomalaisia naisia saa kutsua miksikään. Ei kehua, ei nimitellä.
Tasaista harmaat on meno. Ja tyytymätöntä.
Mutta mitenkäs Luigi ja Osman? Kehuvat uskottavammin! Kujerrus vaan käy suomineidolta.Mistäköhän se johtuu?
Jaa, no vaikka ap itse on paksunilkkainen punkero, niin hölmöä on yleistää KAIKKIA suomalaisia sellaisiksi. Itse olen ihan kantasuomalainen ja aina olen ollut siro ja hoikka, eikä tarvi paljon vahtia kilojakaan, kun olen kai luonnostaan tällainen.
Jaha, tyttismiehen uusi kertomus fiktiivisestä naisystävästään. Sinä poika et näköjään osaa soittaa kuin yhtä levyä...