Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä uuvuttaa olla äiti

Vierailija
26.10.2016 |

Meillä neljä lasta ja kyllähän noissa tekemistä riittää. Nukun huonosti ja murehdin lasten asioita. Yksi pelkää klovneja eikä uskaltaisi kävellä kouluun saatikka iltasella käydä missään. Yhden Wilmaan tuli eilen tiedote sekä kihomadoista ETTÄ syyhystä. Yksi kertoi että luokkakaveri oli eilen oksentanut kesken oppitunnin eli luokassa on mahatautia. Eilen oli sellainen päivä, että teki mieli buukata huone hotellista ja mennä sinne leikkimään että oon edelleen joku nuori likka joka voi ajatella omiakin juttuja..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on. Voisi tehdä ihan hyvää se huoneen buukkaus vaikka viikonlopuksi, jos isä tai joku muu on käytettävissä lasten hoitoon. Tsemppiä! Kyllä sekin aika vielä koittaa, että sitä omaa aikaa on enemmän.

Vierailija
2/3 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää ottamasta irtiottoa? Minä olin just tyttökavereiden kanssa viikonlopun Puolassa. Oli tosi kiva kikatella ja shoppailla. Tuo reissu maksoi alle 200, halvempaa se oli kuin hotellihuone kotimaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai otan välillä noita irtiottoja. Eilen vaan huomasin alkaneeni jo vähän haaveilla ajasta kun lapset lentää pesästä 😉 ap