Mies ei anna syödä uudessa autossa
Onko teidän mielestä OK ? Syynä se, että kun hän on nyt ostanut omilla rahoillaan kalliin auton. Esim. Kananugettien tms syöminen autossa on sama asia kun joku ostaisi mökin ja sinne menisi vieras levittämään roskia ympäri kämppää. I kid you not. Aiemmin olemme kumpikin napostelleet vanhoissa autoissamme, tehneet road trippejä ja silloin erityisesti on ollut kaikenlaista evästä mukana, ei mitään ongelmia. Itse olen aina jaksanut ihmetellä niitä hampurilaisten käärepapereita joita mies on ennen autoihin jättänyt. Olenko nyt vaan nipo kun vedin herneen nenään tästä "syöntikiellosta " ja mökin sotkemis metaforasta ? Jotenkin rupee olemaan olo, että mulle rupee riittämään tämä yhdessäolo.
Kommentit (35)
Meillä ei syödä autossa, meillä on 3 lasta, meillä on autoa vaihdettaessa todettu joka kerta (6 kertaa, jos tarkkoja ollaan), että sisätilat ovat ensiluokkaisen siistissä kunnossa. Lapsilla on harrastukset, koulumatkaa suuntaansa 40 km (kuljetan kouluun) ja olen siivoojana äärimmäisen laiska. Siksi minun elämäni on helpompaa, kun autossa ei syödä ja juodakin saa vain vettä. Hirveän nipoa, mutta tekee elämästä mukavan ja yksinkertaisen.
Ongelmana ovat tuttavaperheet, joiden lapsille joutuu moneen kertaan kertomaan, että täällä ei syödä. Kun heilläkin saa syödä ja kun on pelkkää nipottamista, miksi ei voisi syödä. Kun ei tule sotkua. Kun ei kädet tule tahmaisiksi. Ihan sama minulle. Olen nähnyt ihan tarpeeksi lapsiperheiden autoja, joissa ovet on sisältä täynnä rasvaisia sormenjälkiä, istuimet rasva- ja limsaläikkäisiä jne.
Meillä ei kotonakaan syödä olohuoneessa, joten eipä syödä autossakaan. Jos jonkun on pakko syödä, pysähdytään vaikka bussipysäkille ja se nälkäinen voi mennä autosta ulos syömään. Kumma juttu, miten paljon vesisade ehkäisee nälkäkuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mitenkään onnistuisi tuo syöntikielto. Lapsi menee usein koulusta suoraan harrastukseen ja ei siinä muualla ehdi syödä kuin autossa. Pienten lasten kanssa pitkillä automatkoilla on myös järkevää antaa välipalaa välillä autossa, sen sijaan että pysähtyisi joka kerta.
meillä on ihan sovittu valmentajan kanssa, että lapsi saan myöhästyä alkulämmöistä sen verran, että ehtii syömään pelilpaikalla.
Järkevää antaa lasten myös pissata housuihinsa pitkillä matkoilla?
Autissa EI syödä mitään muuta kuin korkeintaan purukumia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mitenkään onnistuisi tuo syöntikielto. Lapsi menee usein koulusta suoraan harrastukseen ja ei siinä muualla ehdi syödä kuin autossa. Pienten lasten kanssa pitkillä automatkoilla on myös järkevää antaa välipalaa välillä autossa, sen sijaan että pysähtyisi joka kerta.
meillä on ihan sovittu valmentajan kanssa, että lapsi saan myöhästyä alkulämmöistä sen verran, että ehtii syömään pelilpaikalla.
Järkevää antaa lasten myös pissata housuihinsa pitkillä matkoilla?
Pissähätä meilläkin on yleisempi syy pysähtyä kuin nälkä. :D
Eikä meillä opeteta tapasyömään esim. pitkillä matkoilla ja ruokailu tapahtuu ruokapöydässä.
Minäkin haluan autossani jälleenmyyntiarvon säilyvän edes vähän ja kohtelen sitä kuin kipeään pillua. En minä sinnekään ruokaa tunge.
Vierailija kirjoitti:
Uudessakin autossa saa syödä, kunhan se ei sitten näy edes hetkellisesti auton sisustuksessa. Eli jalat yhteen, jotta mahdolliset murut ja kastikeroiskeet putoaa syliin ja tahmaisilla käsillä ei kosketa auton osiin.
Ei saa syödä jos omistaja/kuski kieltää.Ei vaikka ois kuinka nälkä.
Kun vielä ostin auton yksityiseltä myyjältä, opin aika hyvin, että autossa ei kannata syödä. Autoliikkeessä myyntikohteen sisätila puhdistetaan kunnolla ennen myyntiä, harva yksityinen tajuaa puhdistaa autonsa kunnolla ennen myyntiä. Imurointi kun ei riitä, jos kutakuinkin kaikissa mahdollisissa paikoissa on rasvatahroja ja istuimista näkee, että mäkkärin autokaista on tuttu.
En keksi yhtäkään syytä, miksi autossa pitäisi syödä. Verensokerinkin saa nousemaan pitämällä lyhyen tauon ja kävelemällä auton ympäri viisi kierrosta syöden samalla omenan.
Autossa syöminen on kyllä aika white trash...
Kuka syö autossa? Mä olen jo 50+ ja mulla on 4 lasta enkä muista että koskaan oltais syöty autossa....??
Kyse ei ole nipotuksesta vaan mun mielestä ruoka ja auto ei vaan kuulu yhteen. Kurainen lapsi päiväkodista kotiin on eri asia.
Olet nipo ja tyhmä.
Mies on parantanut tapojaan ja sinä valitat.
Itse en kehtaa syödä autossa. Jos mulla olis auto niin en antaisi kenenkään syödä siellä. En riittäis energia jos pitäisi imuroida leivän murusia tai puhdistaa hampurilaiskastikkeen tahraamia penkkejä. Myös jäätelö voisi sotkea penkin tai turvavyön ja sitä on sitten mukava jynssätä. Jos on pitempi automatka niin olen sitä mieltä että silloin pysähdytään esim.johonkin levikkeelle ja syödään eväät ulkona. Tää on mun näkemys asiasta. Joskus teini-ikäisenä unohdin banaaninkuoren auton lattialle ja siitä nousi mekkala.
Erinomainen mies -aloitus! Osoittaa miesten pikkumaisuuden.
Osta omilla rahoilla auto ja mene sinne syömään. Ei sinulla ole mitään oikeutta pilata toisen ihmisen omaisuutta!