Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitäänpä kotihoidontukea, tuota kärpäsenkakkaa tässä sontaläjässä..

26.10.2016 |

Miettii vaikka mun äitee, joka on siis 70- vee eukko. Se saa valtiolta 600 € kk eläkettä ja muutaman satkun asumistukee. Se käy joka päivä kelataksilla sädehoidossa 2 kk ajan, joka arkipäivä. Se kelataksi on ilmainen sille. Taksari laskuttaa kelaa siitä 50€ suunta. No jokainen voi laskea kk kulut. Se kuinka paljon ne hoidot maksaa, en edes tiedä. Eikä se oo ainoo mummeli joka siellä juoksee.
Jos joku mamma saa 250€ kk ennen veroja kun se hoitaa lastaan himassa niin on aika pieni summa..
Samoin korkeakouluopiskelijoiden tuet, aika kovia.
Työtön saa rahaa, paljonko kuussa?
Musta vois tän hyvinvointiyhteiskunnan romuttaa täysin, ja kattoo kuka selviää ja kuka ei.
Meidän perheen tulot ennen veroja 150 000 vuodessa et kyllä me pärjättäis.. Pärjäisiksää??

Kommentit (45)

1/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettii kuinka paljon tältä kyseiseltä yksittäiseltä ihmiseltä kuluu valtion rahoja esim. varjoainekuviin ja muihin kuvauksiin.

Sitä vaan mietin että onko porukalla hajuakaan mihin sitä rahaa menee?

Jos systeemi romahtaisi ja kaikki maksaisi itse kaiken, luulisin että nämä kolmekymppiseen puolihuvikseen opiskelevat vähenesivät aika lailla kun kaikki olisi vastuussa omista kuluistaan?

Vierailija
2/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi toisaalta oikein, että ihminen ei saisi rahaa "ilmaiseksi" mistään.

Saataisiin väestönkasvu kuriin, kun ihmisiä kuolisi paljon, koska ei olisi monella rahaa itseään hoidattaa.

Olisi PAKKO myös tehdä töitä.

Mielenkiintoista kuinka kävisi, ainoastaan lasten terveydenhuolto olisi hyvä olla tarjottu, koska lapset nyt on kuitenkin niin viattomia ja elämänsä alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans haluan ilmaista rahaa, jos se kerran on kärpäsenpaska. Töissä käymättä tietenkin.

Käytkö sinä ap. sen rahan sitten tienaamassa mulle?

Vierailija
4/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Väiti on kyllä ahkera oman asiansa ajaja ja aina palstalla

Tämä aloitus lähentelee tyhmyyden huippua

5/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kans haluan ilmaista rahaa, jos se kerran on kärpäsenpaska. Töissä käymättä tietenkin.

Mä en tiedä. Oletko opiskelija tai työtön? Saatko tukia? Joo, käyn töissä.

6/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät minun täällä aina olevan?

Minusta sinä olet tyhmä.

7/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiin väestönkasvu kuriin, kun ihmisiä kuolisi paljon, koska ei olisi monella rahaa itseään hoidattaa.

Mielenkiintoista kuinka kävisi, ainoastaan lasten terveydenhuolto olisi hyvä olla tarjottu, koska lapset nyt on kuitenkin niin viattomia ja elämänsä alussa.

Eikä tarvisi. Ei kellekään mitään. Kaikki hoitaisi omat asiansa. Jokaisella olisi vakuutukset lapsiensa hoitamiseen.

Sitä sanottiin joskus USA.ksi.

Vierailija
8/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräytä mukula niin saat ilmasta rahaa. Tosin saat omistas laittaa siihen vähintään tuplat päälle, että saat sen kakaras elätettyä...

Itse aloitukseen, kyllä, kotihoidontuet tässä systeemissä on yksi kärpäsen paska. Ja kun lisäksi huomioidaan missä tämän maan työttömyysluvut huitelee, voidaan todeta että työtä ei riitä kaikille, ja ihan oikeasti jokainen pienituloinen äiti tai isä kannattais pitää siellä kotona hoitamassa lapsia sillä pienellä korvauksella. Sen sijaan että se äiti/isi menee töihin, pistää lapset kalliiseen päivähoitoon ja vie työpaikan joltain lapsettomalta / jonka lapset on jo isoja, joka nostelee sitten työttömyys ym tukina huomattavasti isompia summia kuin kht ja makaa kotona tekemättä yhtään mitään yhteiskuntaa mitenkään hyödyttävää.

Vierailija
9/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätti kehuu että vuositulot on 150 tuhatta ja hän tarvitsee tulonsiirtoja.

Kadehtii äitinsä 600 e eläkettä ja sairauden hoitoon kuluvia rahoja

Millainen ihminen tekee näin?

Vierailija
10/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jätetään syöpäsairaat hoitamatta nekin jos on eläkeiässä tai hyödytön esim. Vammainen. Eläkepommi purkautuu. Mutta myös se kärpäsenkakka pois ja mammat duuniin tienaamaan eläkettä ja pershedelmille koulutusta

11/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vätti kehuu että vuositulot on 150 tuhatta ja hän tarvitsee tulonsiirtoja.

Kadehtii äitinsä 600 e eläkettä ja sairauden hoitoon kuluvia rahoja

Millainen ihminen tekee näin?

Kadehtii? Sekö se oli se asia? Mummu käyköön hoidoissaan.. Mut sulle vähän vertailukohtaa tuossa.. Koita käsittää.

12/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu jätetään syöpäsairaat hoitamatta nekin jos on eläkeiässä tai hyödytön esim. Vammainen. Eläkepommi purkautuu. Mutta myös se kärpäsenkakka pois ja mammat duuniin tienaamaan eläkettä ja pershedelmille koulutusta

Kyllä, kannatetaan! Kaikki tuet pois kaikilta. Kuinkahan monella olisi varaa pitää lasta vaikka huvikseen hoidossa kun työttömänä on niin raskasta? Tai opiskella? Voisi turhat inssit vähetä maasta.

Vierailija
13/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä vasta on typeryyden huippu. "saataisiin väestönkasvu kuriin". Mitä hittoa. Et taida tietää että Suomessa on liian pieni syntyvyys. Kuka maksaa veroja ja tekee työt kun veronmaksajia ei ole. Pienet kunnat kuihtuu pois.

"On pakko tehdä töitä" tiedätkö kuinka paljon on työttömiä jotka haluavat tehdä töitä, mutta niitä ei ole. Myös työttömien ilmaiset "pakkotyöt", siis työt josta työntekijälle ei makseta työpaikasta palkkaa, syö työpaikkoja.

Kun äiti on khttuella ja hänellä on työpaikka, josta on poissa, hänen sijaisellaan on sillä ajalla työtä eli yksi työtön pois kuvioista. Jos taas on kotihoidontuella, eikä ole työpaikkaa, saisi äiti työttömyyskorvausta, joka on enemmän kun alle 300 e kht.

Tiedätkö, että khtuki maksaa yhteiskunnalle vähemmän kun päiväkotipaikka. Lisäksi jos nyt kaikki kotona hoidettavat lapset laitettaisiin hoitoon, pitäisi päiväkoteja ja tätejä olla enemmän, joka myös maksaa.

Vierailija
14/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää väiti on niin väsynyt trolli. huoh.

Antakaa toisen olla. pliis.

15/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää tajua että jos on kunnalla töissä niin on kunnalla töissä.. Ei ne ihmiset tuota mitään.

Vierailija
16/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet poistamalla yhteiskuntaan saataisiin helposti anarkia aikaiseksi. Kenenkään henki tai omaisuus ei olisi minkään arvoinen, kun taistelee omasta tai lastensa elämästä.

Maksettaisiinko edelleen vero, eli olisiko mrillä edelleen toimiva infra? Esim tiet ja lentokentät, satamat?

17/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. ja pliis. Ja piste päälle. Sieltä huutelee elämäntapa koululainen? Tukiviidakon kuningas?

18/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet poistamalla yhteiskuntaan saataisiin helposti anarkia aikaiseksi. Kenenkään henki tai omaisuus ei olisi minkään arvoinen, kun taistelee omasta tai lastensa elämästä.

Maksettaisiinko edelleen vero, eli olisiko mrillä edelleen toimiva infra? Esim tiet ja lentokentät, satamat?

Jumankauta, ruoassakin on puolet veroa, bensassa 80%.. Kaikki pois. Veroilla hoidettaisiin suoraan, teihin ja lentokenttiin. Käyttävät maksaisivat..?

Vierailija
19/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät minun täällä aina olevan?

Minusta sinä olet tyhmä.

Nimimerkkiä klikkaamalla avautuu kaikki aivopierusi

Vierailija
20/45 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. ja pliis. Ja piste päälle. Sieltä huutelee elämäntapa koululainen? Tukiviidakon kuningas?

Joo joo, kaikki jo tietää että väitin mies tienaa ihan s**tanasti ja väiti on marttyyriäiti joka taaperoimettää ja tekee vuorotyötä samanaikaisesti, mutta silti huutaa että minulla on OIKEUS saada kotihoidontukea.

Joo, hieno hahmo, kesti viikon, keksi uusi, väsynyt stoori. Sorry.